aldorr.nl

121 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.395 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 jun 2022
aldorr.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Zeer vlotte levering, was binnen de twee dagen geleverd. De ladder is een professional en ziet er kwalitatief uit. Ik zal hier waarschijnlijk vele jaren plezier aan hebben.

Prima vouwladder gekocht en aanvullend met muur afstand houder en laddermat. Na levering kreeg ik een email van aldorr met aanbieding (korting) op de laddermat en vouwladder, das wel zuur omdat ik die al meteen besteld had. Gevraagd of alsnog nog korting kon krijgen. Maar nooit reactie op gekregen, vond ik niet zo klantvriendelijk.

Beoordelingen voor aldorr.nl

TC
Ton C.
Mariahout
In het beginsel dacht ik "een telescoop ladder?). Ik heb de ladder gekocht en geen moment spijt gehad van mijn aankoop. Uitstekende kwaliteit, wat welliswaar terug te vinden is in het gewicht van de ladder. Wel wat zwaar, maar je hebt ook wat. En..... door zijn geringen afmetingen, makkelijk op te bergen.

Goeie ladder, helaas NIET voor op de trap

Ik kocht de multi-ladder om werk op een trap in huis te verrichten. Helaas is dat niet gelukt, ik blijf met een hoek van 90° zitten en daar ga ik natuurlijk niet op staan werken op een trap. Verder is het een prima trap, super stevig en makkelijk te stellen.
Heldere website. Goede artikelen. Wellicht kan er nog scherper worden gekeken naar mogelijke combinatie's bij aanschaf producten. Ik kreeg een voorstel dat was uitverkocht maar geen alternatief.
Bestelling en ladder prima> Geen 5 sterren want ladder is beetje wiebelig, maar voor huishoudelijk gebruik prima en zeker voor die prijs. Fijn dat de ladder zulke brede treden heeft.
Snelle verzending en precies volgens de omschrijving geleverd. Deze ladder is precies wat ik nodig had voor de zwaardere klussen.
De bestelde uitschuifbare ladder zou een tweede kans ladder zijn. Maar ik beoordeel hem als gewoon nieuw, niets mis mee.
Snel bezorgd en fijne ladder. Ik had een Tweede kans en voldoet helemaal aan verwachting en goed product!
Degelijke constructie en makkelijk op elke gewenste hoogte instelbaar vooreen redelijke prijs 👍
Nette vlotte levering conform communicatie. Product is conform omschrijving op de website.

Snelle levering, top kwaliteit

Snelle levering, goed en netjes verpakt. Goede kwaliteit van de trap!

Alles ok.

Levertijd, kwaliteit en communicatie is prima!
Mooie trap voor redelijke prijs.

Correcte levering van prima product

Correcte levering van product
Prima en op tijd geregeld.