Bergfreunde.nl- Logo - Beoordelingen

Bergfreunde.nl

2.892 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden38.135 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jul 2014
Bergfreunde.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 apr 2023
alweer een bestelling met meerdere producten die gewoon direct goed zijn van maat en ook van smaak. en zelfs met onze rouwdouwers blijft het lang mooi en heel. en gek genoeg waarderen de kinderen de producten eigenlijk nog beter dan ik de uv shirts gaan hier ook aan naar school,strand en de voetbal. De schoenen open sandaal met dichte teen en hiel zijn hier voor het uitkiezen en niet alleen voor jongens of volwassenen maar ook voor voetballende meiden , Stoer en niet tuttig en vele artikelen gender neutraal handig van grote zus op jonger broertje en andersom! duidelijke site en goede service als het toch eens even wat minder is!

13 jul 2023
Wat jullie kunnen doen ter verbetering: Een ander bezorgbedrijf inschakelen. Deze bezorger heeft geen poging gedaan om bij ons te bezorgen. Er lag dus ook geen kaartje in de brievenbus, dat het pakje ergens moest worden afgehaald. We hadden een zeer duidelijk leesbare brief op onze deur met het verzoek het pakje op een bankje naast de deur onder de plastic ton te deponeren. Dit voor alle zekerheid, want we waren ook steeds thuis en er is evenmin aangebeld. Dagelijks keek ik vergeefs onder de ton en in onze brievenbus. Omdat het verontrustend lang duurde ging ik op onderzoek uit en kwam er achter dat het pakje al dagenlang bij de Brunawinkel in Meppel lag. Ik kon nog net voorkomen dat het retour werd gestuurd. Ook onze buurman bestelt regelmatig pakjes en heeft dezelfde ervaring met DHL. Ze doen net of de bezorging niet is gelukt, maar hebben feitelijk geen enkele poging gedaan; zijn zelfs niet in de buurt geweest. Het pakje bevatte vrij prijzige hemdjes (Merino-wol). Ik wilde dus absoluut voorkomen dat het pakje werd ontvreemd en ben er dus dagenlang druk mee geweest; volstrekt overbodig dus achteraf. Het kost minder energie om de volgende keer naar Steenwijk te rijden om ze daar in een fysieke winkel te kopen.

Beoordelingen voor Bergfreunde.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters