Bergfreunde.nl- Logo - Beoordelingen

Bergfreunde.nl

2.892 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden38.135 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jul 2014
Bergfreunde.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 apr 2023
alweer een bestelling met meerdere producten die gewoon direct goed zijn van maat en ook van smaak. en zelfs met onze rouwdouwers blijft het lang mooi en heel. en gek genoeg waarderen de kinderen de producten eigenlijk nog beter dan ik de uv shirts gaan hier ook aan naar school,strand en de voetbal. De schoenen open sandaal met dichte teen en hiel zijn hier voor het uitkiezen en niet alleen voor jongens of volwassenen maar ook voor voetballende meiden , Stoer en niet tuttig en vele artikelen gender neutraal handig van grote zus op jonger broertje en andersom! duidelijke site en goede service als het toch eens even wat minder is!

13 jul 2023
Wat jullie kunnen doen ter verbetering: Een ander bezorgbedrijf inschakelen. Deze bezorger heeft geen poging gedaan om bij ons te bezorgen. Er lag dus ook geen kaartje in de brievenbus, dat het pakje ergens moest worden afgehaald. We hadden een zeer duidelijk leesbare brief op onze deur met het verzoek het pakje op een bankje naast de deur onder de plastic ton te deponeren. Dit voor alle zekerheid, want we waren ook steeds thuis en er is evenmin aangebeld. Dagelijks keek ik vergeefs onder de ton en in onze brievenbus. Omdat het verontrustend lang duurde ging ik op onderzoek uit en kwam er achter dat het pakje al dagenlang bij de Brunawinkel in Meppel lag. Ik kon nog net voorkomen dat het retour werd gestuurd. Ook onze buurman bestelt regelmatig pakjes en heeft dezelfde ervaring met DHL. Ze doen net of de bezorging niet is gelukt, maar hebben feitelijk geen enkele poging gedaan; zijn zelfs niet in de buurt geweest. Het pakje bevatte vrij prijzige hemdjes (Merino-wol). Ik wilde dus absoluut voorkomen dat het pakje werd ontvreemd en ben er dus dagenlang druk mee geweest; volstrekt overbodig dus achteraf. Het kost minder energie om de volgende keer naar Steenwijk te rijden om ze daar in een fysieke winkel te kopen.

Beoordelingen voor Bergfreunde.nl

9 mrt 2024

En dan gaat het wederom mis met post.nl

De verzending via post.nl ging jammerlijk mis. Pas wanneer post.nl mij het bericht stuurt dát ze gaan bezorgen, kon ik aangeven dat het pakket elders bezorgd moest worden. Dat heeft post.nl niet gedaan, pakket direct naar Zwolle gestuurd en genoteerd dat het pakket geweigerd werd. Onzin. Babs, de dame van klantenservice, heeft mij zeer zeer goed te woord gestaan en uitleg gegeven en mij verzekerd dat ik geen betalingsverplichting nu heb, dat het pakket naar Dld.verder terug gaat. En dat ik een nieuwe bestelling kan doen, die ik wel op bijvoorbeeld mijn werkadres kan laten bezorgen . Dat ga ik nu proberen. Tip: het teruggestuurde pakket naar Zwolle, op verzoek van cliënt weer naar het gewenste adres laten sturen.
Het verwerken van de retourzending duurt erg lang. Na 10 dagen nog geen bericht van ontvangst van reourzending.
JD
Jan D.
Huizen

Inwisselen kortimgscode

ik krijg een kortingscode ivm de nieuwsbrief maar kan deze niet inwisselen.
Achteraf betalen regelen
Mijn bestelling zou verstuurd zijn, maar er is nog niet geleverd na een week
Extra kosten voor "kopersbescherming" slaat echt de plank mis. Als verkoper doet wat hij moet doen hoef ik geen extra kosten te maken voor "kopersbescherming" Hier bewijst u uzelf geen dienst mee.
dame aan de telefoon kon geen inschatting maken over de verzendtijd omdat ze het systeem niet kon inzien. Een wat duidelijker systeem zou helpen.
7 jan 2024

Verkeerde maat

Geleverde item waren de maat die ik bestelde. Wordt ook niet duidelijk op de site aangegeven.
Sneller leveren. Jullie hebben een mooi sortiment en scherpe prijzen maar als het om leveren gaat valt het me op dat dat altijd lang duurt en dat is jammer. Ik ken veel bedrijven die veel sneller leveren dus als het op snelheid aan komt zouden jullie nog veel vooruitgang kumnen boeken.

Levertijd voor NL meer dan een week

Het is nu 28 december en mijn bestelling van 22 december is nog niet aangekomen bij PostNL. Dus bestellen vanuit Nederland, houdt rekening met lange levertijd. Bestelde producten zijn voor een vakantie welke start op 2 Januari. Wordt krap..
It takes around 4 days before they ship after completing the order. They also automatically sign you up for their newsletter after placing an order. These upsell newsletter arrive before the package... This review is based on 4 purchases

Verzendingen duren lang en worden niet goed opgevolgd

Verzendingen duren lang en een pakket met items die ik wilde is in transit terug gestuurd naar Bergfreunde. Dit waren items die verder niet op voorraad waren. Wel geld terug gekregen, maar Bergfreunde heeft niet aangeboden om ze alsnog te versturen, dus ik heb nu 2e keus items moeten kopen. Even later stonden ze weer op voorraad, dus was niet een grote moeite geweest om dat aan te bieden. Ik ben nu echter weer aan het wachten op een pakket waarbij een aantal dagen geleden is gemeld dat het verstuurd was. PostNL heeft echter aan nog niets ontvangen te hebben. Niet handig zo vlak voor een vakantie periode…
4 aug 2023
Hallo en ontzettend bedankt voor je beoordeling! Wegens een complete omstelling van ons product beheersysteem hebben wij een verwerking achterstand opgelopen. Wat zorgt voor een vertraging in leveringen. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak. We werken ontzettend hard om deze vertragingen weg te werken. Je pakket kon daardoor niet op tijd geleverd worden, dat spijt ons zeer! Je kan altijd van het 100-dagen-retourrecht gebruikmaken en de ongebruikte artikelen eenvoudig weer naar ons retour zenden. Nogmaals, het spijt ons zeer dat de levertijd dit keer ongebruikelijk lang was. We begrijpen dat dit frustrerend voor je is! Deze vertraging staat natuurlijk niet in lijn met de service die je van ons verwacht. We werken constant aan het optimaliseren van onze service. We zijn er zeker van dat we je bij je volgende aankoop kunnen overtuigen met onze snelle levertijden en onze zeer goede klantenservice. We willen je graag bedanken voor je opbouwende kritiek en je begrip. Groetjes, Bergfreunde.nl
3 aug 2023
Beter en transparanter communiceren over de technische problemem en gevolgen ervan voor de klant. Uit eindelijk zijn jullie in bezit van mijn geld (bestelling van ruim 300 euro). Dat is niet oké om zo magere info te delen als 'bezorging is vertraagd' en 'misschien komt het nog deze maand'. Ook vervelend dat de bestelling niet geannuleerd kan worden. Dat vind ik gewoon stoom.
24 apr 2023
Erg omslachtig. Veel contact, geen afstemming tussen collega's. Spinning schoenen gekocht maar schoenplaatjes niet te vinden. Worden niet aangeboden smalle met het product, ook niet bij check out. Voucher voor verzending aangeboden die vervolgens niet lijkt te bestaan. Moet eerst voorschieten. Kortom, efficiëntie is ver te zoeken en irritatie is aanwezig.
4 mei 2023
Beste, bedankt voor je feedback! Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent geweest met de service. Er was een storing met de voucher codes maar gelukkig konden wij de voucher achteraf nog inwisselen voor je. Het probleem is opgelost en we hopen dit in de toekomst niet nog een keer mee moeten maken. Groetjes!
23 jul 2023
Ontzettend trage levering. Contact gehad en er werd mij verteld dat ondanks ik de bestelling wou annuleren, ze niks meer konden doen. Terwijl de bestelling nog niet eens verzonden is vanuit het magazijn. Dit bedrijf komt op mij over als zeer amateuristisch. Spijtig dat ik deze reactie hier moet achterlaten.
8 aug 2023
Na de aankoop wordt het volledig stil en lees je 5 tot 7 dagen levertijd. Dat was een verassing. Dat bergfreunde goedkoper is komt dus door de trage levering. Prima maar laat dat duidelijk zien en communiceer dat!
22 aug 2023
Hallo en bedankt voor je feedback! Sorry dat het allemaal zo lang heeft geduurd. We hebben helaas te maken gehad met technische storingen. Gelukkig heb je je bestelling al ontvangen. Geniet van je vakantie! Groetjes
27 jun 2023
Bestellingen duren eeuwig, terwijl ze al 4 dagen aangegeven dat het verstuurd is. Dit omdat het uit Duitsland of zo moet komen, wees er dan eerlijk over op je website.
7 jul 2023
Hallo Joris, bedankt voor je feedback! We snappen dat het wachten op je bestelling niet leuk is. Wij zijn gevestigd in Duitsland. Alle informatie kan je hierover vinden via onze webshop. We hebben een levertijd van 3-5 werkdagen en jouw pakket is op werkdag 4 geleverd. Groetjes!
Er werd gesuggereerd dat ik €5,- korting zou krijgen alls ik me op de nieuws brief zou abonneren. Dit heb ik gedaan, maar kreeg geen korting. Niet netjes1