Bergfreunde.nl- Logo - Beoordelingen

Bergfreunde.nl

2.871 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden38.312 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jul 2014
Bergfreunde.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Flagline jasje besteld in maat S past heel goed voor mijn Thai Bankaew . Mooi jasje wel even een video opgezocht hoe hem op maat te maken. min puntje is dat de achterste bandjes op het laatste ,dus vlak voor het einde moest worden gezet ,waardoor er nog maar weinig stof over is. Gelukkig zijn de uiteinden dubbel genaaid zodat ze niet uit de bevestiging kunnen schieten. Verder hadden de clips iets dikker mogen zijn, ze houden het waarschijnlijk wel , maar lijkt toch wat goedkoop , terwijl het jasje best duur is.

13 jul 2023
Wat jullie kunnen doen ter verbetering: Een ander bezorgbedrijf inschakelen. Deze bezorger heeft geen poging gedaan om bij ons te bezorgen. Er lag dus ook geen kaartje in de brievenbus, dat het pakje ergens moest worden afgehaald. We hadden een zeer duidelijk leesbare brief op onze deur met het verzoek het pakje op een bankje naast de deur onder de plastic ton te deponeren. Dit voor alle zekerheid, want we waren ook steeds thuis en er is evenmin aangebeld. Dagelijks keek ik vergeefs onder de ton en in onze brievenbus. Omdat het verontrustend lang duurde ging ik op onderzoek uit en kwam er achter dat het pakje al dagenlang bij de Brunawinkel in Meppel lag. Ik kon nog net voorkomen dat het retour werd gestuurd. Ook onze buurman bestelt regelmatig pakjes en heeft dezelfde ervaring met DHL. Ze doen net of de bezorging niet is gelukt, maar hebben feitelijk geen enkele poging gedaan; zijn zelfs niet in de buurt geweest. Het pakje bevatte vrij prijzige hemdjes (Merino-wol). Ik wilde dus absoluut voorkomen dat het pakje werd ontvreemd en ben er dus dagenlang druk mee geweest; volstrekt overbodig dus achteraf. Het kost minder energie om de volgende keer naar Steenwijk te rijden om ze daar in een fysieke winkel te kopen.

Beoordelingen voor Bergfreunde.nl

BM
De produkten zien er goed uit. De site is voor mij niet overzichtelijk, ik koop best vaak online maar nee niet overzichtelijk verder vind ik dat bedrag van 20 euro dat zekerheid geeft over de levering raar: ik hoef nergens te betalen voor de levering , dat is vanzelfsprekend , ik heb ten slotte toch betaald. Verder liep de betaling de vorige keer niet goed , ik zou nog een korting krijgen maar die heb ik niet gezien.
Wat beter kan: Duidelijker in omschrijving van sportschoenen! Belangrijk: hoe ze zitten, smal of breed. Of je gewoon je schoenmaat kan nemen of niet. Ik heb een halve maat groter genomen en dat was te groot! Meer foto's met voeten erin... En, wat ook wel mag: retourlabel in de door meesturen. Je moet er ook nog voor betalen!! Belachelijk aangezien jullie prijzen al behoorlijk hoog zijn.
+ Grote collectie. + Je kunt meerdere schoenen bestellen om te passen. - Er komt een mail dat het pakket binnen een paar dagen wordt geleverd, maar vervolgens kan het dan nog een week duren voordat de trackingcode actief wordt.
de vraag naar een extra verzekering voor het waarborgen van levering vind ik er echt over ... dat geeft alvast weinig vertrouwen in uw zaak
Hoe krijg ik de welkomstbonus / kortingsbon van 5 euro verzilverd
De beenlengte is bij bepaalde modellen korter dan ik verwacht had.(o.a. Inji Liner Crew multifunctionele sokken). Nochtans staat er bij de beschrijving Iange sokken. Ik heb ze graag zoals de modellen Trail Mid weight Crew wandelsokken. Misschien kan u de beenlengte bij de foto of beschrijving vermelden.
Pakket is woensdag een week geleverd en is niet open geweest. Week later nog niets teruggestort. Is 19 dagen onderweg. Geef dan niet op de site aan dat die retouren binnen 14 dagen verwerkt zijn
17 mrt 2024
Hoge retourkosten. Ik vind dat onredelijk voor een webwinkel, want het is niet alsof je het van te voren in de winkel even kunt uitproberen
JD
Jan D.
Huizen
4 feb 2024
Ik bestelde een fleece voor een 4-jarige, gelukkige had ik hem gemeten en 5 jaar besteld. Maar het was nog nipt. De kleuren zijn in werkelijkheid minder hevig dan deze op een scherm van een tablet.

Winterjas

Ik heb mijn jas nu 3 weken en jammergenoeg is de binnenkant al op 2 plaatsen gescheurd!
17 feb 2024
dat de retour geld kost, wist ik niet. Daar moet je echt voor op onderzoek
LM
Linda M.
Amsterdam
Hebben mij jammer genoeg niet kunnen helpen aan mijn schoenen.
Verzending mag sneller. Verder prima

Fijne webshop, waardeloze bezorgopties

Groot assortiment, goede (bijna perfecte) productbeschrijvingen. Regelmatig leuke aanbiedingen en prima prijzen. Helaas is de bezorging altijd een probleem. Zo kan je geen pakketpunt kiezen en is de levertijd vaak 4-6 werkdagen. Next day delivery hoeft echt niet maar 4-6 dagen is én superveel én een enorm timeframe. Onmogelijk om te plannen om dan thuis te zijn. Slecht voor het milieu dat er niet bij een pakketpunt afgeleverd kan worden. Na de notificatie e-mail met de tekst: "geleverd aan Post-NL", is de status nog twee dagen "pakket nog niet ontvangen door Post-NL". Waardeloos!
De beloofde levertijd is bij mij niet 1 x gehaald Bij een retour zending duurt het lang voor je een bevestiging hebt van de ontvangst van het retour gezonden pakket . Daardoor de terug betaling ook. Maar de producten zijn prima. En komen netjes verpakt en voldoen aan de verwachtingen.
25 dec 2023
Bestelling duurde lang voordat het er was en uiteindelijk was 1 product niet eens leverbaar daar is wel keurig over gecommuniceerd maar spijtig dat iets wel te bestellen is en na vier dagen krijg je bericht dat het niet leverbaar is.