Bergfreunde.nl- Logo - Beoordelingen

Bergfreunde.nl

2.861 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden38.264 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jul 2014
Bergfreunde.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Flagline jasje besteld in maat S past heel goed voor mijn Thai Bankaew . Mooi jasje wel even een video opgezocht hoe hem op maat te maken. min puntje is dat de achterste bandjes op het laatste ,dus vlak voor het einde moest worden gezet ,waardoor er nog maar weinig stof over is. Gelukkig zijn de uiteinden dubbel genaaid zodat ze niet uit de bevestiging kunnen schieten. Verder hadden de clips iets dikker mogen zijn, ze houden het waarschijnlijk wel , maar lijkt toch wat goedkoop , terwijl het jasje best duur is.

13 jul 2023
Wat jullie kunnen doen ter verbetering: Een ander bezorgbedrijf inschakelen. Deze bezorger heeft geen poging gedaan om bij ons te bezorgen. Er lag dus ook geen kaartje in de brievenbus, dat het pakje ergens moest worden afgehaald. We hadden een zeer duidelijk leesbare brief op onze deur met het verzoek het pakje op een bankje naast de deur onder de plastic ton te deponeren. Dit voor alle zekerheid, want we waren ook steeds thuis en er is evenmin aangebeld. Dagelijks keek ik vergeefs onder de ton en in onze brievenbus. Omdat het verontrustend lang duurde ging ik op onderzoek uit en kwam er achter dat het pakje al dagenlang bij de Brunawinkel in Meppel lag. Ik kon nog net voorkomen dat het retour werd gestuurd. Ook onze buurman bestelt regelmatig pakjes en heeft dezelfde ervaring met DHL. Ze doen net of de bezorging niet is gelukt, maar hebben feitelijk geen enkele poging gedaan; zijn zelfs niet in de buurt geweest. Het pakje bevatte vrij prijzige hemdjes (Merino-wol). Ik wilde dus absoluut voorkomen dat het pakje werd ontvreemd en ben er dus dagenlang druk mee geweest; volstrekt overbodig dus achteraf. Het kost minder energie om de volgende keer naar Steenwijk te rijden om ze daar in een fysieke winkel te kopen.

Beoordelingen voor Bergfreunde.nl

Fijne webshop

Ik koop niet vaak bij Berg Freude maar in de uitverkoop vind ik vaak wat ik nodig heb. Productinformatie vind ik goed en alles wat ik totnutoe heb besteld, heb ik nooit terug hoeven sturen.
FS
Frits S.
Arnhem

Uitstekende webshop

Goed aanbod, retourprocedure is eenvoudig, regelmatig aantrekkelijke aanbiedingen, goede zoekfunctie op website - kortom alles in orde.
19 mrt 2024
zeer betrouwbare webshop, goede communicatie per mail. snelle levering van het bestelde product. Top een echte aanrader
HV
henk v.
zuid-scharwoude
31 mrt 2024
Snel geleverd voor een goede prijs. De omschrijving van het product en bet product waren prima voor elkaar
Leuke jas gekocht van Trollz. Goede kwaliteit, precies zoals op de foto. Snelle verzending. Betrouwbaar!
Het duurde wel wat langer dat het er was maar alles was keurig verpakt en een goede kwaliteit.

Groot assortiment, goede service

Groot assortiment en bij vragen een heel vriendelijke en behulpzame klantenservice.
BP
B P.
Nieuwerkerk aan den IJssel
31 mrt 2024
Super snelle levering. Na een vraag aan de helpdesk binnen een uur reactie! Top!!
20 mrt 2024
Goede producten duidelijke instructies correcte afhandeling en reële revieuws
JN
Jeannette N.
Heereveen
24 mrt 2024

Als klant de beste webshop die ik ken.

Als klant de beste webshop die ik ken, de koop de afhandeling en de service.
23 mrt 2024
Gewoon goed, snel bezorgd , mooie aanbieding lowa bergschoenen . Blij mee

Helemaal top

Duidelijke. Retour ook prima geregeld. Volgende keer weer bij Berg Freunde

veel kennis van zaken en…

Ze hebben heel veel kennis van zaken en zijn snel met versturen
RL
Ruud L.
Amersfoort
Prima assortiment, adequate en snelle levering, goede service
24 mrt 2024
Goede kwaliteit, vriendelijke communicatie, adequate levering.

Bedankt Remy

Door de klantenservice bijzonder vriendelijk en goed geholpen
Snelle levering en ook wat betreft geld snel teruggestort
Op tijd geleverd. Duidelijke communicatie. Prima product.
Bestelling en retour snel afgehandeld, ruim assortiment.
LV
Altijd mooie spullen en goed materiaal, snelle levering