agradi.nlBeoordelingen

agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl - Passie voor dieren en buitenleven sinds 1998!

Agradi is de grootste webwinkel met een passie voor de ruitersport, dierenvrienden en liefhebbers van het buitenleven! Je kunt bij Agradi genieten van het gemak van online bestellen en je bestelling snel op de door jou gewenste plaats laten leveren. Bij Agradi vind je alle bekende merken en de nieuwste collecties. Daarnaast hebben we regelmatig leuke acties waardoor je wellicht jouw favoriete producten met korting kan ontvangen! Met meer dan 700.000 klanten en 100.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, paardenbezitters, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook huisdiereigenaren maken gebruik van de online webshop van Agradi. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.
Agradi B.V.
Graaf van Solmsweg 52K
5222 BP ’s-Hertogenbosch
Oskar van Straaten

Beoordelingen voor agradi.nl

4.55/5.00

15.421 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over agradi.nl

Prima en snel geleverd
Een product was niet conform de verwachting geleverd, maar hebben zorg gedragen voor een compensatie. De compensatie werd snel keurig afgewikkeld. Over de verleende services geen klachten betreffende het product.
is gewoon toppie
zeer tevreden
tevreden
Snelle levering en fijne producten
goede producten en service
Mijn kleindochter is erg blij met haar cap ziet er goed uit ,de levering was snel .verder tevreden met jullie Super service
Ik ben tevreden over de afhandeling
De levering heeft ruim 2 weken geduurd en dr stond dat het veel korter zou duren en dr stond op de website dat het op vooraad was en toen we hadden besteld stond dr dat de bestelling incompleet was
goede kwaliteit
Ik had gezegd bij levering bij niet aanwezig op nr. 43 aan te bieden. maar dat is niet gedaan en werd bij een heel ander nummer aangebeld die het niet aannam.
Prima firme, redelijk snel geleverd.
De jas was snel aanwezig en was precies wat ik verwacht had! Super!
Bestelde producten zijn goed en waren keurig de volgende dag binnen, fijn ook dat de levertijd gecommuniceerd wordt!
De doos was enorm, en ik had alleen handschoentjes, een klein potje leervet en een spons besteld. Dat had milieuvriendelijker gekund. Wel blij met de geleverde producten overigens.
Zeer tevreden
Alle producten worden zorgvuldig verpakt. En ondanks Corona toch altijd op tijd geleverd. Duidelijke emails die mij precies op de hoogte houdt waar mijn pakketje blijft. De bezorging via DPD in een woord Top. En de service Agradi doet niet moeilijk over het terug sturen van je pakket Top Agradi ik blijf bestellen.
Geen op of aanmerkingen. Tevreden1