agradi.nlBeoordelingen

agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl - Passie voor dieren en buitenleven sinds 1998!

Agradi is de grootste webwinkel met een passie voor de ruitersport, dierenvrienden en liefhebbers van het buitenleven! Je kunt bij Agradi genieten van het gemak van online bestellen en je bestelling snel op de door jou gewenste plaats laten leveren. Bij Agradi vind je alle bekende merken en de nieuwste collecties. Daarnaast hebben we regelmatig leuke acties waardoor je wellicht jouw favoriete producten met korting kan ontvangen! Met meer dan 700.000 klanten en 100.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, paardenbezitters, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook huisdiereigenaren maken gebruik van de online webshop van Agradi. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.
Agradi B.V.
Graaf van Solmsweg 52K
5222 BP ’s-Hertogenbosch
Oskar van Straaten

Beoordelingen voor agradi.nl

4.55/5.00

15.421 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over agradi.nl

Tijdige levering in goede verpakking. Goede kwaliteit.
Best
Fijne deken
Duurde veel langer dan aangegeven tijdens bestellen. Zou 1 week duren heb er 3 weken op gewacht
Komt altijd heel en mooi verpakt aan. Je krijgt een mail als ze later zijn en tussen welk uur je pakje geleverd word. Echt een super goede levering
Snelle levering van gekocht product. Informatie tijdens transport was goed.
Avonds laat besteld en de volgende middag al in huis, super en blij met de producten tot een volgende keer
soepel. geen enkele probleem.
De levering en service van agradi is prima. Het leveringsbedrijf DPD is iets minder...hun communicatie met de klant is niet altijd even duidelijk of het klopt niet eens wat ze aan je doorgeven. Levering via DPD duurt ook lang!
Correcte levering conform a
goed geregeld
Zeer tevreden. Goede spullen, goede levering en goede service. Als ik iets nodig heb voor mij paard bestel ik dit bij Agradi.
Elke keer weer tevreden over de producten en de service van Agradi! Een aanrader...
Levering duurt lang producten zijn goed Als er iets niets goed is en je heb de goeie medewerkster voor je wordt het erg netjes en snel opgelost
De beschermers waren onwijs groot, leek net maat cob in plaats van pony:) kon ze gelukkig voor me andere paard gebruiken
Goede site,goede service,snelle levering
TOP SERVICE
Perfect gewoon
Werd goed geholpen. En de producten waar en zoals op de foto.
Heel leuke site! Producten worden eerlijk weergegeven zoals ze echt zijn.