agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

10.000 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden129.445 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

Fijne producten, bestell heel vaak hier, goed en heldere omschrijving van producten. Retour zending zal wat makkelijker kunnen.
Goed dat alle producten in één keer verzonden worden. Alleen duurt het dan soms wel wat langer voordat de bestelling binnenkomt.
Netjes en snel Altijd alles netjes en snel binnen bestel hier bijna al mijn spullen goeie service goeie producten en kwaliteit
Ik selecteer mijn keuze op direct leverbaar. Uiteindelijk krijg ik mijn bestelling ruim een week later. Dat vind ik jammer.
Super snelle levering, alleen product misschien volgende keer iets beter verpakken, het was bij aankomst iets beschadigd.
10 mrt 2024
Goede kwaliteit spullen dekens en dergelijke en paarden supplementen. Enorm snel geleverd altijd. Mijn favoriete webshop.
Uitgebreid aanbod. Goede prijzen. Snelle service. Bij een levering van een verkeerd product werd dit heel vlot opgelost.
Lichte en erg mooie stijgbeugels. Veilig idee met de kinderen dat ze niet zo makkelijk vast blijven hangen in de beugels
De verpakking van de bestelde producten zijn met heel veel zorg en met grote veiligheid tegen beschadiging verpakt.
Goed verstuurd, ziet er netjes uit. Soms duurt t wat langer voor de bestelling binnen is maar alle begrip daarvoor
Mooie spelden en ik heb er zeker 5 jaar geleden een gekocht die nu wat minder wordt. Dus de kwaliteit is erg goed.
Super fijne winkel. Alleen de bezorging is vaak wat traag. Ook als er staat voor zo laat besteld morgen in huis.
Zeer goed en betrouwbaar. De verzending kan net wat sneller indien alles in voorraad is. Al bij al een aanrader!
De wachttijden voor bestelde producten worden steeds langer, de kwaliteit van de producten is en blijft wel goed
Agradi heeft een breed assortiment met goede kwaliteit. De service richting klanten kan echter wel verbeteren.

Goed!

Alles is altijd mooi en verzorgd ingepakt , je krijgt wat je hebt besteld alleen het retourner kan wat beter
mijn cap is de volgende dag al bezorgt, maar het stond pas over 3 dagen. heerlijk dat me cap er zo snel was!
AV
3 mrt 2024
Deze keer bestelling snel geleverd. Soms klopt de levertijd ook niet. Dit is voor mij meestal geen probleem.
RV
Regina V.
Berkel en Rodenrijs

Snel in alle opzichten !

Altijd snelle verzending, altijd goede spullen en als het niet het juiste is, ook altijd snel je geld terug

Agradi beoordeling

Agradi heeft een ruim assortiment, alles wat je zoekt hebben ze hier wel. De verzending is meestal ook snel