agradi.nlBeoordelingen

agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl - Passie voor dieren en buitenleven sinds 1998!

Agradi is de grootste webwinkel met een passie voor de ruitersport, dierenvrienden en liefhebbers van het buitenleven! Je kunt bij Agradi genieten van het gemak van online bestellen en je bestelling snel op de door jou gewenste plaats laten leveren. Bij Agradi vind je alle bekende merken en de nieuwste collecties. Daarnaast hebben we regelmatig leuke acties waardoor je wellicht jouw favoriete producten met korting kan ontvangen! Met meer dan 700.000 klanten en 100.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, paardenbezitters, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook huisdiereigenaren maken gebruik van de online webshop van Agradi. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.
Agradi B.V.
Graaf van Solmsweg 52K
5222 BP ’s-Hertogenbosch
Oskar van Straaten

Beoordelingen voor agradi.nl

4.55/5.00

15.421 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over agradi.nl

Levering duurde iets langer maar prijs en producten zijn goed.
Alles zoals het hoort
Steeds correcte levering en goede prijs/kwaliteit.
Loopt altijd soepel ook bij eventuele retour zending
Mijn bestelling was correct en tijdig geleverd niettegenstaande de moeilijke omstandigheden.
Ik vind Agradi echt een super fijne site om mijn paarden spullen mee te bestellen! Ik raad deze site ook altijd aan!
premium product, zit perfect
hele goede prijs, zonder problemen geleverd. wij bestellen hier vaker
Vlotte verkoop! Vlug verstuurd!
Produkt was op zich goed maar ik had zelf niet goed gekeken dacht dat het vliegen deken was . Ook snelle levering
Super overzichtelijke webwinkel en snelle bezorging!!
dat is allemaal vlot gegaan dank u
vlotte en correcte levering
De levering mag wat sneller maar dat zal te maken hebben met het niet voorradig zijn van 1 of 2 producten waardoor de complete bestelling vertraagd.
Nvt
Heel tevreden!
Ik dacht een nieuwe tondeuse te krijgen. Is het er één die al uitgeprobeerd is. Slechte zaak bestel niet zo maar weer daar. Petra
 Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Dit mag absoluut niet gebeuren. Onze excuses hiervoor. Wij ontvangen graag foto's van hoe je het artikel hebt ontvangen. Je mag deze sturen naar: Klantenservice@agradi.nl Alvast bedankt.
Ik ben erg tevreden over mijn bestelling. Waar nog verbetering in zit is toch een dag sneller bezorgen. Inmiddels zijn we zo gewend aan vandaag besteld morgen in huis zoals bij verzending met PostNL
prima service (wilde er een spoedbestelling van maken) prima uitgevoerd, goede kwaliteit vh product
Besteld en twee dagen later in huis! Prijs kwaliteit verhouding is prima.