agradi.nlBeoordelingen

agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl - Passie voor dieren en buitenleven sinds 1998!

Agradi is de grootste webwinkel met een passie voor de ruitersport, dierenvrienden en liefhebbers van het buitenleven! Je kunt bij Agradi genieten van het gemak van online bestellen en je bestelling snel op de door jou gewenste plaats laten leveren. Bij Agradi vind je alle bekende merken en de nieuwste collecties. Daarnaast hebben we regelmatig leuke acties waardoor je wellicht jouw favoriete producten met korting kan ontvangen! Met meer dan 700.000 klanten en 100.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, paardenbezitters, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook huisdiereigenaren maken gebruik van de online webshop van Agradi. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.
Agradi B.V.
Graaf van Solmsweg 52K
5222 BP ’s-Hertogenbosch
Oskar van Straaten

Beoordelingen voor agradi.nl

4.55/5.00

15.421 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over agradi.nl

duidelijke productomschrijving, snelle levering en leuke kortingen
Snelle levering en zeker tevreden met het product
Zeer tevreden over de producten, maar de levering was 2 dagen te laat.
Erg snel geleverd en netjes heel gemakkelijk retour kunnen sturen na verkeerde maat. Echt erg fijne webshop.
snelle en correcte levering.
Helaas zat de verpakking van mijn bestelling niet goed dicht, waardoor het meteen een enorme rommel was nadat ik uitpakte. De deksel zat niet goed dicht. Verder vind ik dat er veel te veel verpakkingsplastic wordt gebruikt. Kan dat niet duurzamer?
levering was niet erg snel en de foto van het product kwam niet overeen met de inhoud van de verpakking (2 koppelstukken ontbraken)
Fijne producten voor een prima prijs. Levering zoals aangegeven.
pro mesh beenbescherming ziet er op de foto anders uit dan geleverd (geen 2x klitteband maar 3x ) Tevens lijkt het op de foto alsof er spikkels zitten ( op de beschermende strook )deze zitten er niet op. Ik gebruik nu dezelfde beschermers zoals door mij omschreven, maar waren aan het na ontvangst gezocht elders naar deze beschermers maar niet kunnen vinden, dus eigenlijk genoodzaakt ze te nemen
Snelle service, goede return policy en goede producten die zijn zoals de omschrijving zeggen dat ze zijn.
top
Mooi en stevig
Goede en snelle service, heel blij met mijn aankoop
Veel sneller geleverd dan gehoopt. Handige etenspotjes voor onze 16-jarige poezen, eten gaat makkelijker nu. De zeis doet het tot nu toe prima, is best handig voor leken. We zijn ook blij met de beveiliging van het mes. We zijn van meet af aan netjes op de hoogte gehouden van de verwerking en levering van het order
Snelle levering. En de foto’s zijn prima. Kwaliteit kon je goed beoordelen op deze manier. We zijn er zeer blij mee
eerste keer besteld, keurig op tijd tevreden klant, Ik zal zeker weer eens bestellen
Over de vervoersmaatschappij ben ik niet zo tevreden 3 maal een foutieve mail gekregen en lang moeten wachten op mijn bestelling groetjes Romy
Teugels besteld en ze zijn fijn