agradi.nlBeoordelingen

agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl - Passie voor dieren en buitenleven sinds 1998!

Agradi is de grootste webwinkel met een passie voor de ruitersport, dierenvrienden en liefhebbers van het buitenleven! Je kunt bij Agradi genieten van het gemak van online bestellen en je bestelling snel op de door jou gewenste plaats laten leveren. Bij Agradi vind je alle bekende merken en de nieuwste collecties. Daarnaast hebben we regelmatig leuke acties waardoor je wellicht jouw favoriete producten met korting kan ontvangen! Met meer dan 700.000 klanten en 100.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, paardenbezitters, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook huisdiereigenaren maken gebruik van de online webshop van Agradi. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.
Agradi B.V.
Graaf van Solmsweg 52K
5222 BP ’s-Hertogenbosch
Oskar van Straaten

Beoordelingen voor agradi.nl

4.55/5.00

15.421 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over agradi.nl

producten zijn naar wens en vlotte afwikkeling. een 9
Deze rijbroek is goed. De Thea rijbroeken waren zeer slecht. Hier is veel over gecorresponderd. Moest foto maken en vervolgens kreeg ik het verzoek om de rijbroeken te verknippen. Ik zou mijn geld terug krijgen, maar moet de 60,70 na 3 maanden nog steeds ontvangen.
geen verdere toelichting, ging allemaal perfect
super snel geleverd en goed matriaal
Zeer snelle levering en de producten zijn van goede kwaliteit! Tevens zijn de producten met een fijne korting aangeboden en dan kun je ze gewoon niet Laten liggen
Altijd zeer tevreden over prijs/kwaliteit. Ontzettend veel keus in allerlei producten. Levering altijd super snel en retour sturen is geen probleem.
ik ben erg tevreden met alles
Snelle aflevering.
Gewoon goed !
prima product, jammer dat de levering lang duurde
prima product, dit wilde ik na bestellen snel gaan gebruiken, jammer dat de levering lang duurde.
prima product wat ik graag snel wilde gebruiken. wel jammer dat de levering er lang duurden.
vlotte levering en producten die zijn zoals verwacht. Kortingstructuur is niet altijd duidelijk, gister plaatste ik byv een bestelling, en vulde een voucher korting in. Toen kwam de melding dat de code niet voor bestellingen bestemd was. Ik wilde bellen voor nadere uitleg, en toen bleek dat de telefonische bereikbaarheid was verkort tot 2 uurtjes in de middag. en dat is op zon moment irritant
Ben gewoon tevreden!!
Top kwaliteit en service
wij zijn tevreden met de spullen
Altijd goeie prijs/kwaliteitsverhouding en snelle service!
Ik bestelde 2 houders voor liksteen . Bij een daarvan ontbrak de pen bovenaan .
Product deed wat het moest doen, levering ging snel en het was netjes verpakt.
Online besteld, vlot en snel verwerkt