agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.868 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden129.858 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

Fijne service. Een product viel klein uit, makkelijk te retourneren en nieuw te bestellen. De veiligheidsbeugels zijn precies zoals omschreven, erg fijn!
Ruim assortiment 👍🏼 alleen zou ik het fijn vinden om te kunnen kiezen door welk bezorgbedrijf het pakket wordt bezorgd want DPD ben ik niet tevreden over.
GOEDE WEBSITE EN DUIDELIJKE BESCHRIJVING ALS IETS LATER GELEVERD WORDT. NIET TE VEEL EMAILS, VEEL ANDERE LEVERANCIERS STUREN JE TIG MAILS. GOED AANBOD.

Goede service, groot assortiment

Producten komen netjes aan en het is duidelijk als iets wat langer duurt, indien niet op tijd voorradig. Retour werkt ook goed bij verkeerde bestelling
24 mrt 2024
Kwalitatief materiaal. Goed geleverd. Wou het al eens passen ook al ziet ze er vuil uit 🤗 Maar vooral heel trots op haar, ze moet nog 3 jaar worden 🥰
bij de bestelling of bij het aanklikken van bepaalde artikels direct vermelden dat de artikels niet beschikbaar zijn indien dit het geval zou zijn.
19 mrt 2024
De bestelling werd de supersnel geleverd. Ik had onder meer drie snuffelmatten besteld. Die zijn van goede kwaliteit en zien er heel leuk uit.
De spullen zijn top. Ik snapte alleen niet helemaal hoe het moest met betalen want ik kreeg pas op het laatst wen bericht over het betalen
Systemen makkelijker aan kunnen passen zodat men ook de mogelijkheid heeft om iets van de bestelling op een andere plek te laten bezorgen
Snelle levering Erg tevreden met vz.. Website is soms wat onduidelijk. Jammer dat je pas vanaf een hooog bedrag gratis verzending krijgt.
Fijne uitgebreid assortiment, goede service! Eventueel meer info bij producten zoals beugelriemen qua lengte en betere ruilmogelijkheden
Sleuslimix van vitale style.agradi heeft regelmatig mooie aanbiedingen waardoor producten goedkoper zijn dan bij andere leveranciers.

Tigero kattenbakvulling

Plakt niet, zowel aan de bak als aan de pootjes. Het is een fijne korrel die niet uitelkaar valt en de geur wordt goed geabsorbeerd.
VD
Virginia D.
Herdersem

Top prijs /kwaliteit

Steeds goed materiaal aan de beste prijzen. De levering komt heel snel en in geval van problemen is er steeds een goede oplossing.
Het is fijn dat mijn bestelling er vrij snel is. Prima mail verkeer met informatie die betrekking heeft tot levering bestelling.
Fijne producten, bestell heel vaak hier, goed en heldere omschrijving van producten. Retour zending zal wat makkelijker kunnen.
Ik vind de levertijd vaak heel erg lang omdat 1 product niet op voorraad is, Verder wel heel tevreden over het assortiment
Ik selecteer mijn keuze op direct leverbaar. Uiteindelijk krijg ik mijn bestelling ruim een week later. Dat vind ik jammer.
19 mrt 2024
Super snelle levering, alleen product misschien volgende keer iets beter verpakken, het was bij aankomst iets beschadigd.
Uitgebreid aanbod. Goede prijzen. Snelle service. Bij een levering van een verkeerd product werd dit heel vlot opgelost.