agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.985 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden129.398 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

Zeer goed en betrouwbaar. De verzending kan net wat sneller indien alles in voorraad is. Al bij al een aanrader!
De wachttijden voor bestelde producten worden steeds langer, de kwaliteit van de producten is en blijft wel goed

Goed!

Alles is altijd mooi en verzorgd ingepakt , je krijgt wat je hebt besteld alleen het retourner kan wat beter
mijn cap is de volgende dag al bezorgt, maar het stond pas over 3 dagen. heerlijk dat me cap er zo snel was!
AV
3 mrt 2024
Deze keer bestelling snel geleverd. Soms klopt de levertijd ook niet. Dit is voor mij meestal geen probleem.
RV
Regina V.
Berkel en Rodenrijs

Snel in alle opzichten !

Altijd snelle verzending, altijd goede spullen en als het niet het juiste is, ook altijd snel je geld terug

Agradi beoordeling

Agradi heeft een ruim assortiment, alles wat je zoekt hebben ze hier wel. De verzending is meestal ook snel
Indien een product niet leverbaar is sneller te laten weten… dat de klant er niet zelf moet achter horen.

Aanrader

Snelle levering, goede verpakking en longeerkoord zoals geadverteerd... Prijs kwaliteit echte aanrader...
NT
nora T.
Rotterdam
dat je ook goed telefonisch contact hebt met het bedrijf en dat ze jeheel netjes en vriendelijk helpen .
Prijzen en die kortingcodes die je eigenlijk nooit kunt inzetten. Paar jaar geleden was dat veel beter.,

Eindelijk snel verzonden!

Voor het eerst hoefde ik niet lang te wachten maar was het pakket er de volgende dag. Dat was heel fijn.
9 mrt 2024

Super service

Snelle bevestiging, directe verzending en snelle levering. Bij regournering snel bericht van ontvangst
Snelle en goed service. ( ik heb iets terug gestuurd nu afwachten of service wel top is voor alles ) ?
Product zoals omschreven. Lange verzendtijd als iets niet voorradig is houden ze gehele zending vast.
AV
An V.
Maasmechelen
Artikelen van prima kwaliteit, snelle verzending en alles heel goed verpakt! Tevreden over de service.

Zeer goed

Meerdere keren hier producten gekocht en altijd tevreden , altijd leuk geprijsd en goed verzonden .

Makkelijk te bestellen

Bestelling was vlot binnen. En de producten die ik wilde hebben waren redelijk makkelijk te vinden.
Snelle reactie op vragen. Bezorging duurde wat lang, maar dat kon ook komen door de bezorgservice.
Ik vind de behulpzaamheid heel goed ik kwam er zelf niet uit en met hulp van agradi is het gelukt