agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.985 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden129.398 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

Pakketje nooit ontvangen
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen! Wij ontvangen graag een mail met daarin het ordernummer naar klantenservice@agradi.nl om u verder te kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Doen wat je belooft
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Kunt u ons meer toelichten over uw review? U mag ons ook een mail sturen met daarin de toelichting naar klantenservice@agradi.nl. Wij ontvangen graag de feedback, zodat wij kunnen verbeteren hierin in de toekomst! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Antwoord van agradi.nl
verkeerde onderdeel gekregen foto van gestuurd al met al een week verder en niets bereikt. gewoon praktisch nadenken moeten jullie. als je een foto stuurt als er iets niet goed is moet je direct zeggen is prima we sturen zsm een nieuwe er achter aan. Het ging om een waterbak stopje van 0,49 cent. En dan word ik gevraagd om een filmpje te maken hoe de lekkage is. Sorry maar dan is het niveau wel heel erg gedaal. Al met al heeft me dit anderhalf uur gekost zon ding van 0.49 cent. jullie ook een half uur dus beide geen cent verdiend! hopeloos sorry maar moet dit wel even kwijt en doe je voordeel hier mee
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij hebben juist beeldmateriaal nodig om u te kunnen helpen met het probleem wat zich voordoet, indien dit niet zichtbaar is op een foto kan er om een video gevraagd worden. Dit omdat wij er zeker van willen zijn dat wij u aan het juiste artikel kunnen helpen. Wij zullen uw feedback meenemen en bespreken om in de toekomst hierin te kunnen verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Bestelling gedaan voor kerst voor mijn dochter. Expres op tijd en gekeken naar voorradig. 14/12 om 8.00 besteld. Leveren tussen 15/12-18/12. Ik snap dat het drukker is, dus daarom ver vooruit. Op 20/12 maar gaan bellen en mailen. Uiteraard krijg je dan een ja jammer dan, is druk. Ondertussen bestellingen veel later besteld, maar enkele stuks en die kwamen gewoon binnen. Op 22/12 weer gemaild dat dit dus echt niet klopt. Er gewoon niet fifo georderpickt wordt of de grotere bestellingen naar achter worden geschoven. Uiteindelijk door dit vele mailen net voor kerst binnen gehad.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wanneer er bij een artikel vermeld staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden (morgen geleverd / in huis bieden wij niet aan)" hebben wij dat specifieke artikel op voorraad in ons magazijn. Wanneer er bij een artikel een levertijd in werkdagen staat, verwachten* wij dit artikel binnen deze periode binnen vanuit de leverancier. Deze levertijd kan door de leverancier worden aangepast. De bestelling wordt verzonden zodra de gehele bestelling compleet is, deze informatie wordt ook aangegeven op het moment van bestellen en het afronden van de bestelling. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Bestelling te laat en retour te laat verwerkt, hierdoor €13,50 incasso kosten

Met het kopen van kleding betaal ik altijd achteraf, omdat ik dan niet op mijn geld hoeft te wachten, maar helaas ontving ik de kleding al heel laat en werd mijn retour veel te laat verwerkt, terwijl ik deze op de dag van bezorging gelijk retour heb gemeld en terug hebt gestuurd. Bij achteraf betalen (riverty)€13,50 boete moeten betaald, omdat ik heb gewacht met betalen tot de retour was verwerkt. Erg triest. Had ik de shirt nu maar niet teruggestuurd. Dan had ik er nog iemand blij mee kunnen maken en was ik ook het geld kwijt geweest.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zullen het bedrag bij Afterpay/Riverty aanpassen wanneer de retourzending is verwerkt, mocht u herinneringen per mail ontvangen dan kunt u hiervoor uitstel aanvragen bij Afterpay/Riverty. Zij kunnen de betaling dan uitstellen totdat de retour verwerkt is. Wij adviseren ten alle tijden het behouden deel wel (tijdig) te betalen! Inclusief de betalingskosten van Afterpay/Riverty, in een handmatige betaling met het kenmerk van Afterpay/Riverty in de omschrijving. Het retourneerde deel zullen wij verwerken, mochten er incasso kosten berekend zijn over het geretourneerde deel zal dit door ons verwerkt worden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
De belofte van nu bestellen dan in huis is echt waardeloos. 8 dagen na mijn bestelling is het pas verstuurd en de belofte op de website van morgen! Prima als het niet kan maar zet het er dan niet op. Dit is een reden waarom ik toekomstige bestellingen liever eerst ergens anders plaats want late levering geeft niet maar iets zeggen en het vervolgens niet na komen is waardeloos. En het is niet de eerste keer!!! Op het moment staan jullie bekend om slechte levertijden!!
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
SS
Sanne S.
Krimpen aan de Lek
Ik had voor de kerstdagen wat gekocht Stond op voorraad en volgende dag verzenden Nou niet dus ik gebeld had ik de kleine lettertjes moeten lezen want daar stond dat ze het druk hebben Echt kwam net voor oud en nieuw binnen Als je iets niet kan doen haal het helemaal van je website af en zit met koeienletters voor op de pagina kunnen niet op tijd leveren
RB
R B.
Franeker
14 jan 2024

Heel slecht!

Alle producten die ik heb besteld stond bij “voor 21 uur besteld vandaag verzonden” dit was op 21 december. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling pas op 11 januari ontvangen. Helaas ook niet de eerste keer dat zoiets is gebeurd! Voor mij geen Agradi meer. Dan betaal ik liever wat meer bij een bedrijf die wel zijn woord nakomt.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Helaas hebben wij met de december drukte niet alle bestellingen tijdig kunnen versturen, onze excuses hiervoor! Met vriendelijke groet, Team Agradi
13 jan 2024
Mijn bestelling is door DPD niet afgeleverd maar teruggestuurd ze zijn niet aan de deur geweest afgelopen maandag met de klantenservice gebeld van agradi het zo alsnog weer verzonden worden maar het is nu zaterdag en weer niks gehoord niets ontvangen
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zien dat de nieuwe zending op dit moment verzendklaar wordt gemaakt in het magazijn, de tracking zal later vandaag per mail volgen! Wij wensen u alvast veel plezier van de bestelling! Met vriendelijke groet, Team Agradi
HH
H H.
Best
Heb een warme deken voor mijn paard besteld, alles op voorraad speciaal op gelet, maar helaas 2 weken later nog geen deken ...WAARDELOOS!!!!! Datum word iedere keer bijgesteld....geef dan feedback dat je voorraad niet klopt en mij mijn geld terug ...
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Wij zijn telefonisch op werkdagen bereikbaar tussen 10:00 en 12:00 en tussen 14:30 en 16:30 vanwege de extreme drukte. Dit zodat wij de klanten die mailen ook hulp kunnen bieden. Indien u in het account inlogt kunt u de status van uw bestelling inzien! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Ik heb de bestelling pas na een telefoontje gekregen . Ze waren me vergeten ??? Ben ik niet van agradi gewend. Na telefonisch contact de volgende dag in huis , maar wel veel later dan beloofd . Kan gebeuren ! Normaal super snel en goed 😊.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zien dat u met een collega heeft gesproken om uw adres te wijzigen, fijn dat dit is gelukt en u de bestelling goed heeft kunnen ontvangen. Wij wensen u veel plezier toe van uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Agradi

2 weken wachten op bestelling

Producten zijn prima. Op de website staat voor 21.00 uur besteld dezelfde dag verzonden. Ik heb bijna twee weken moeten wachten op een bestelling, terwijl alle producten op voorraad waren die ik had besteld. Waardeloos!
AV
Anjo v.
Almere

Geen coulance

Met de drukke feestdagen niet gelijk het pakket uitgepakt. Tenminste niet de isoleer weide paaltjes. Nu was er 1 de haak van de staander af. Jammer dan zegt service want je moet binnen 48 uur reageren.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Indien er iets ontbreekt of defect is in uw bestelling, dient dit inderdaad binnen 48 uur na ontvangst gemeld te worden. Meer informatie kunt u vinden via onze voorwaarden: https://www.agradi.nl/retourzendingen/ Met vriendelijke groet, Team Agradi
6 jan 2024
Levering van pakket heeft ruim 1 maand geduurd. Op het moment dat er geconstateerd wordt dat er iets niet is goedgegaan, wordt er geen stap harder gelopen om de fout te corrigeren. Zeer teleurstellend.
Antwoord van agradi.nl
Levertijden zijn werkelijk dramatisch. 2-3 werkdagen is gewoon dik 2 weken. Zet het gewoon op de site…. Dan bestel ik het niet. Annuleren was niet mogelijk. Verder is het product top hoor!
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wanneer er bij een artikel staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" hebben wij dat artikel bij ons op voorraad in het magazijn. Een levertijd in werkdagen is een verwachte levertijd wanneer wij dat artikel binnen verwachten vanuit de leverancier. Helaas kan dit nog worden bijgesteld indien de leverancier een vertraging heeft opgelopen. Wij zullen uw feedback meenemen om in de toekomst hierin te kunnen verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
31 dec 2023
Zeer trage levering. Geen reactie ontvangen van de klantenservice op mijn gestelde vraag. Verwerken van retour duurt enorm lang. Ik wacht al sinds 20 december om mijn terugbetaling.
Antwoord van agradi.nl

Trage levering plus slechte communicatie daarover

Jullie wekken de indruk dat leveren snel zou gaan, maar dat was volstrekt niet het geval. Ook werd er niet of slecht gecommuniceerd over de dag van aflevering. Echt heel vervelend.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wanneer er bij een artikel staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" hebben wij dat artikel bij ons op voorraad in het magazijn. Een levertijd in werkdagen is een verwachte levertijd wanneer wij dat artikel binnen verwachten vanuit de leverancier. De bestelling wordt verzonden zodra alle artikelen uit de bestelling compleet zijn. Dit wordt zowel bij in het winkelmandje, bij het afronden van de bestelling en in de orderbevestiging vermeld. De Kerbl Varkens-speelballen Anti-stress hadden een aangegeven levertijd van 2 tot 5 werkdagen. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Altijd (veel) te laat met levering, slechte communicatie

Altijd te laat met levering, slechte communicatie. Op website staat altijd leverbaar, vervolgens duurt het een paar week en als je dan vraagt hoe het zit, is het niet op voorraad!

Drama bedrijf

Dit was mijn eerste en laatste bestelling bij dit bedrijf. Wat ik besteld had was op voorraad. Echter was het na een week nog niet verzonden. Pas 2 weken later had ik het in huis.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Helaas is het in de maand december dusdanig druk geweest dat wij niet alle voorradige bestellingen binnen 24 uur hebben kunnen verzenden, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback meenemen om in de toekomst hierin te kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Agradi