agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.926 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.118 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

30 jun 2023
Zie vorige beoordeling. Betreft 2 dezelfde caps in 2 orders.
4 jul 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat het niet goed is verlopen met het versturen van de bestelling, onze excuses hiervoor! Wij kunnen helaas geen artikelen toesturen zonder de verkeerd geleverde artikelen retour te hebben ontvangen, wij hopen dit in de toekomst mogelijk te kunnen maken. Wij zien dat u al in contact staat met onze klantenservice, hierin doen wij uiteraard ons best om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn en zullen uw feedback meenemen om in de toekomst te kunnen verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
22 aug 2023
Ik vind jullie service niet meer wat het geweest was
25 aug 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u onze service als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback meenemen om in de toekomst hierin te kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Voorraad administratie niet op orde op de website.
7 nov 2023
Beste klant, Op het moment van bestellen hadden de Norton Teugels Pro Hunting met Handvaten Zwart Full en de PharmaHorse Magnesium Citraat 500gr een verwachte levertijd tussen de 1 en 3 werkdagen, dit houd in dat wij deze artikelen binnen deze periode binnen verwachten vanuit de leverancier. De bestelling wordt verzonden zodra de bestelling compleet is, ook dit staat naast de verwachte levertijd vermeld op de website. Helaas is de Magnesium in levertijd uitgesteld vanuit de leverancier en hebben wij deze niet binnen de verwachte levertijd mogen ontvangen, daarbij excuses voor de vervelende situatie! Met vriendelijke groet, Team Agradi
JW
J W.
Noord Brabant
9 jul 2023

leverdata

De gemelde leverdata worden (bijna) nooit gehaald
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Helaas blijft de levertijd vanuit de leverancier een verwachting en kan deze in sommige gevallen nog aangepast worden, wij doen ons best om de klanten hier zo snel en juist mogelijk hierover te informeren. Wij zullen de feedback meenemen om in de toekomst te kunnen verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
24 dec 2023
Slechte terugkoppeling En artikel omschrijving
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Kunt u ons een mail sturen naar klantenservice@agradi.nl met daarin het ordernummer? Wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
duurde veel langer dan gezegt wanneer binnenkwam
3 aug 2023
Beste klant, Op het moment van bestellen stond er bij beide artikelen een levertijd tussen de 1 en 3 werkdagen vanuit de leverancier, wanneer deze artikelen zijn binnengekomen wordt de gehele bestelling verzonden. Dit stond zowel op de product pagina als bij het afrekenen aangegeven. Uw bestelling is geplaatst op 12-07-2023 en uw bestelling is verzonden op 17-07-2023, met 3 werkdagen. Met vriendelijke groet, Team Agradi
27 apr 2023
ik wacht nog op een onderdeel, dat gebroken was
3 mei 2023
Goedemiddag, Onze excuses voor het ongemak! Wij hebben gister het onderdeel nagestuurd. Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen, horen wij het graag!
18 jun 2023
Waterzak die ik besteld had is nu al weer lek!
20 jun 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen, dat is uiteraard niet de bedoeling. Wij adviseren u een mail te sturen naar klantenservice@agradi.nl met uw ordernummer en een foto van het artikel, hierin helpen wij u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
17 mei 2023
slechte produkten uit het assortiment nemen.
23 mei 2023
Beste klant, Wat jammer dat u een minder goede ervaring hebt met artikelen uit het assortiment. Wij willen aangeven dat wanneer u een klacht heeft over een artikel u ten alle tijden terecht kan bij onze klantenservice. Stuur gerust een mail naar klantenservice@agradi.nl, wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Geen gebruiksvoorschrift bij producten?
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Helaas hebben wij geen papieren handleidingen voor artikelen (tegenwoordig), indien u van een artikel meer informatie wilt ontvangen of een digitale handleiding wilt hebben kunt u dit via klantenservice@agradi.nl opvragen! Met vriendelijke groet, Team Agradi
22 aug 2023
Mijn pakketje kwam pas een maand later.
25 aug 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat je de levering van het pakket als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback bespreken met de transporteur om te kunnen verbeteren in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Agradi
25 okt 2023
Te lange levering zonder communicatie
27 okt 2023
Beste klant, Wij zien dat er een grote vertraging is opgelopen bij de leverancier van éen van de artikelen uit uw bestelling, waardoor de bestelling later is verzonden dan was verwacht. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Agradi
14 okt 2023
Veel te lang op spullen moeten wachten
17 okt 2023
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hadden wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kon worden. Wij zullen de feedback meenemen om in de toekomst hierin te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Agradi
18 mei 2023
Levering werd tot 4 keer uitgesteld.
23 mei 2023
Beste klant, Helaas blijft de levertijd in werkdagen een verwachting, wij zijn hierin afhankelijk vanuit de leverancier die dit doorgeeft. Wij doen ons best om de klanten zo snel en juist mogelijk hierover te informeren. Met vriendelijke groet, Team Agradi
25 nov 2023
Levering moet heel stuk verbeteren
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met het leveren van de bestelling. Wij zullen de feedback meenemen om in de toekomst hierin met onze transporteur te verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
21 sep 2023
Levertijd wordt niet gerealiseerd
22 sep 2023
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Onbeschadigde artikelen opsturen
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u de levering van het pakket als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor. Wij adviseren u een mail te sturen (binnen 48 uur na ontvangst) met daarin het ordernummer en een foto hoe u de bestelling heeft ontvangen, wij zullen altijd met u meekijken naar een passende oplossing in deze situatie! Met vriendelijke groet, Team Agradi
15 okt 2023
Te lang wachten voor bestelling
17 okt 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet op tijd is geleverd voor een verjaardag. Helaas is de benoemde levertijd in werkdagen per artikel een verwachting. Indien de leverancier deze aanpast of vertraging heeft kan deze nog worden aangepast. Indien u een artikel dringend nodig heeft adviseren wij een bestelling te plaatsen waarvan het artikel (of de gehele bestelling) een status heeft waarbij staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden". Dit houd in dat het artikel op voorraad is in ons magazijn en de bestelling gelijk verzonden kan worden! Met vriendelijke groet, Team Agradi
TW
Ton W.
BEUNINGEN GLD
Product leveren zoals beschreven
8 aug 2023
Beste klant, Op het moment van bestellen stond er bij de Voskes Rollstick 5inch 9/10mm 7-9gr 100 st "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden". Wij zien dat de bestelling is geplaatst op 24-07-2023 om 16:31 uur en de bestelling is verzonden op 24-07-2023 om 19:52, mocht u nog aanvullende opmerkingen of vragen hebben over de levering helpen wij u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
23 jun 2023
Bezorgdiensten uitermate traag
28 jun 2023
Beste klant, Helaas kampte DPD met een landelijke vertraging. Hierdoor kan het zijn dat uw zending langer onderweg (is geweest) dan u gewend bent van ons, onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Agradi