agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.908 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden129.989 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

23 dec 2023

Normaal positief, eind 2023 minder positief over service van agradi

Agradi is een bekend platform voor artikelen voor ruiter en paard. Vaak duidelijke productomschrijving, goede prijzen en vaak snelle levering. De laatste 3 maanden van dit jaar ben ik een paar keer teleurgesteld. De producten die ik uitgekozen had, zouden de volgende dag geleverd worden. Dat daar omwille van drukte een paar dagen bij komt is onwenseli ik maar begrijpelijk. Echter bijna 2 weken is niet prettig. De info voorziening over de vertraging was ook niet juist. Dat maakt mijn ervaring minder prettig en zorgt ervoor dat ik moelijk toch ergens anders fysiek of online ga shoppen.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
SA
Sabrina A.
Heemskerk

Lange levertijd zonder melding vooraf, geen kados bestellen!

Spullen waren prima maar niet op tijd voor sinterklaas. Voor sinterklaas een wedstrijdshirtje en wat kleine spulletjes besteld voor mijn dochtertje. Kreeg een paar dagen later bericht dat het iets langer ging duren vanwege drukte. Had dat graag bij de bestelling geweten, dan is het mijn eigen keuze. Vervolgens dacht ik nou dan maar voor de kerst, maar dat lukte ook maar op het nippertje. Erg lange bezorgtijd dus (meerdere weken) zonder dat dat bij bestelling gemeld wordt. Prima als je geen haast hebt, maar voor kado's beter niet hier bestellen.
Antwoord van agradi.nl
Gedeeltelijk geannuleerde bestelling. Na 2 weken wachten op mijn bestelling werd deze gedeeltelijk geannuleerd door Agradi waardoor ik alsnog niet kon rijden met mijn paard. Omdat de singel niet weerd verzonden zou ik deze opnieuw moeten bestellen, waarbij ik dus ook nog eens verzendkosten moest gaan betalen omdat Agradi mijn bestelling heeft geannuleerd. Reageren niet op mails oid. Vind het alles behalve klantvriendelijk. Inmiddels de singel maar ergens anders, zonder verzendkosten, besteld.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Op dit moment hebben wij een vertraging in de mail door extreme drukte, indien u een mail heeft gestuurd naar klantenservice@agradi.nl doen wij ons best om u zo snel mogelijk te helpen! Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Lange levertijd en contact klantenservice teleurstellend

Levering duurde lang omdat 1 van de drie producties vertraging had opgelopen. Helaas kreeg ik niet de optie om de andere twee eerder te laten leveren of het betreffende, vertraagde artikel te annuleren. Klein pony bit had full maat ringen. Antwoord op vraag welk bit kleine ringen had kon niet gegeven worden. Anders had ik graag deze besteld. Reactie op deze vraag duurde 6dagen en kreeg het antwoord kijk op de website voor een nieuwe en hier is het retourformulier.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, De bestelling wordt verzonden zodra deze compleet is, dit staat aangegeven op onze website. Helaas blijft de levertijd vanuit de leverancier een verwachte levertijd en deze kan nog worden bijgesteld indien de zending vertraging oploopt. Het klopt dat er geen advies over bitten gegeven wordt vanuit Agradi, dit omdat wij geen inzichten hebben in de situatie van het paard. Een bit is voor elk paard verschillend en belangrijk dat deze geschikt is voor het paard. Wij adviseren je hierom altijd deskundig advies in te winnen bij bijvoorbeeld een bit fitter. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Kerstcadeaus niet op tijd, terwijl er stond zelfde dag nog verzonden!

Ik baalde ontzettend, want ik had alleen voor de kerst (cadeaus onder de boom) expres alleen maar cadeaus besteld die dezelfde dag nog verzonden konden worden. Stond er zelfs bij! Kreeg ik vlak voor kerst een mail, dat door de drukte dit niet zou lukken! Haal deze tekst dan bij de producten weg want nu miste ik voor m’n jongste dochter van 12 alle cadeaus!!! Ze kreeg ze na de kerst alsnog, maar dat was natuurlijk niet de bedoeling!
Antwoord van agradi.nl

Slechte retourservice! Ik heb 10 dagen geleden een retour…

Ik heb 10 dagen geleden een retour ingeleverd bij een DPD-parcelshop, deze is de volgende dag bij Agradi afgeleverd en nog steeds niet als 'binnengekomen' geregistreerd. Ik vind het behoorlijk lang duren. Ook na een telefoontje van mij met de klantenservice is er nog niets veranderd. Vandaag ga ik een andere bestelling terugsturen, ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.......wil ook mijn geld terug, namelijk!
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Tot op heden is er nog geen retourzending bij ons verwerkt. We zien dat de retourzending met DHL/DPD is verzonden. Hierbij kan het tot 10 werkdagen duren voordat het pakket bij ons geleverd wordt. Daarna hebben wij nog enkele dagen nodig om deze te verwerken. Momenteel hebben we echter te maken met een achterstand waardoor dit wat langer kan duren. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Agradi
18 jan 2024
De klantenservice reageert zeer laat of zelfs niet. Artikelen staan in de webshop op voorraad (vóór 21.00 uur besteld de volgende dag verzonden), maar eenmaal besteld wordt de levertijd ineens veel en veel langer. Zeer slechte zaak en ben dit in het verleden helemaal niet gewend van agradi! Heb het nu meerdere malen meegemaakt. Een nieuwe bestelling plaatsen zal ik niet meer zo snel doen, erg vervelend.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wanneer er bij een artikel staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" hebben wij dat artikel bij ons op voorraad in het magazijn. Een levertijd in werkdagen is een verwachte levertijd wanneer wij dat artikel binnen verwachten vanuit de leverancier. De bestelling wordt verzonden zodra alle artikelen uit de bestelling compleet zijn. Dit wordt zowel bij in het winkelmandje, bij het afronden van de bestelling en in de orderbevestiging vermeld. De Horka Elastisch Staartkoord PVC Zwart 50cm had een aangegeven levertijd tussen de 2 en 5 werkdagen en het Zandona Oornetje AFS Ear Bonnet Zwart Full had een aangegeven levertijd van 2 tot 8 werkdagen. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Vroeger veel betere kortingsacties, snellere levertijd. Als er nu wat in de sale staat, is het product meestal niet meer beschikbaar. Of geldt het maar op 1 maat en verschilt het per dag. Slechte klantenservice (geen of onaardige reactie), uitlevering duurt lang en info hierover klopt niet. Echt heel jammer, vroeger was ik fan, maar nu….
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Er staat per artikel aangegeven wat de prijs is, welke korting er eventueel op zit en wat de levertijd is. Dit om u zo goed mogelijk te informeren over de actuele status van dit artikel. De prijs kan inderdaad per 24 uur verschillen, mocht u twijfelen over de levertijd of er onduidelijkheden zijn kunt u ons altijd even bellen of mailen, wij kijken graag met u mee! Met vriendelijke groet, Team Agradi

Service gaat hard achteruit

Ondanks dat het product op voorraad was, heeft Agradi het pas na 7 dagen verzonden. Vervolgens wordt het verstuurd met DPD, welke het pakketje na 1 aflever poging die niet gelukt is retour stuurt. Waar Agradi vervolgens weer heel lang over doet om het te verwerken. De kwaliteit en service van Agradi gaat hard achteruit. Jammer
Antwoord van agradi.nl
Ik vind jullie systeem van waardepunten en bonussen slecht. Ik heb enorm veel opgespaard maar inwisselen is zeer moeizaam. Dan weer is er een andere korting van toepassing, dan weer niet geldig, dan bedrag weer niet goed. Doe dan niets. Ik stap steeds vaker over naar andere aanbieders om deze reden.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, ​ Normaliter zijn deze kortingen geldig op de volgende bedragen: Loyalty voucher: €5,00 op een minimale bestelling van €50,- Trustedshops: €5,00 op een minimale bestelling van €75,- Welkomstkorting: €5,- op een minimale bestelling van €75,- Wanneer je een voucher wilt toepassen aan jouw bestelling, houd dan alsjeblieft rekening met het minimum bedrag. Vouchers zijn niet geldig op sale, outlet, voer, apotheek artikelen / supplementen, boeken en enkele andere merken als: Trust, Ego7, Bucas, Dyon, Eskadron, Ezviz, Feline Fauve/Feline Hoi, Freejump, Hoefwijzer, JFC Agri, Kentucky, Kingsland, Paard zoekt Baas, Pikeur, Tech Stirrup en Weatherbeeta Met vriendelijke groet, Team Agradi
Als ze zeggen in voorraad als nog na bestelling niet in voorraad 1 x ok maar telkens is niet goed als ik het snel wil hebben kijk ik voorradig maar duurt toch een week das jammer dan rij ik liever naar de winkel devosa of appeljeck als je daar bestel zie ik op voorraad of niet daar kan het wel
Antwoord van agradi.nl
Jammer dat de bestelling waarvan alle producten stonden aangegeven als direct leverbaar, pas na 2 weken, na een telefoontje van mij, werd geleverd en dat de dag voor de levering ik ook nog een bericht kreeg dat er toch nog een product later geleverd zou worden.
18 jan 2024
Handschoenen in de sale via de site proberen te bestellen dit lukte niet, na telefonisch contact zou ik via een omweg toch het verschil terugkrijgen ( netjes) maar helaas niets terug gestort gekregen. Jammer was altijd erg tevreden over jullie
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Helaas is dit een fout op de website die nog niet verholpen is, onze excuses voor het ongemak! U mag het artikel voor de "verkeerde prijs bestellen" en ons een foto/screenshot sturen van de prijs op de product pagina. Wanneer u de bestelling heeft geplaatst ontvangen wij graag een de mail met het ordernummer om het prijsverschil terug te betalen! Wij zien in onze mailbox geen mailtje hierover, wij ontvangen deze graag om het in orde te kunnen maken voor u! Dit mag naar klantenservice@agradi.nl. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Mijn pakket is zoek. Dit kan natuurlijk gebeuren maar ik vind de service helaas niet zo goed. Ik wacht er al op vanaf begin december. Wellicht een verbeterpunt om een nieuw pakket op te sturen in plaats van zo lang te wachten.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Wij zien dat er op 19-12-2023 een onderzoek is opgestart voor u bij DPD via de klantenservice. Helaas kunnen wij geen nieuwe zending versturen zonder te weten waar het pakket zich bevind, wij zullen u op de hoogte brengen zodra wij meer informatie van DPD ontvangen omtrent het onderzoek. Met vriendelijke groet, Team Agradi
AB
Arthur B.
Enschede
18 jan 2024
Kapotte ratvoerdoos in de door. Heb er 5 besteld. 4 heel.en 1 kapot, als je dit meld zegt Argradi dat je dit binnen 48 uur moet melden, alleen dit wordt niet voldoende gemeld. Door zat in plastic verpakt.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Dat klopt, indien er schade of een missend item wordt geconstateerd dient dit binnen 48 uur na ontvangst gemeld te worden. Indien u hier meer informatie over wilt hebben kunt u dit vinden via https://www.agradi.nl/retourzendingen/ Met vriendelijke groet, Team Agradi
Supplementen die mijn pony nodig had Werden van 2-1 leveren Naar 13-1 leveren Ik had gevraagd te annuleren ivm sneller bestellen bij leverancier Dan moest ik de verzendkosten betalen volgens cs
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Het ordernummer waarmee deze review is geschreven bevat geen supplementen, indien u hier een melding over wilt maken mag u ons ook een mail sturen naar klantenservice@agradi.nl met het juiste ordernummer. Wij kijken graag met u mee! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Te laat met bezorgen, we hebben een week moeten wachten en hadden een wedstrijd. Jammer, want op de website staat dat het volgende dag bezorgd kan worden, 2-3 dagen te laat ok, maar geen weekje..
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zien dat de bestelling is geplaatst op 02-01-2024 en is verzonden op 03-01-2024, DPD levert het pakket binnen 2 dagen. Indien zij een vertraging hebben kan het wat langer duren dan gebruikelijk, helaas hebben wij hier geen invloed op. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Bestelling eerder verzenden, desnoods in delen ipv wachten tot alles compleet is en dan verzenden. Ik heb lang moeten wachten op mijn bestelling, omdat 1 product niet leverbaar was.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wanneer er bij een artikel vermeld staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden (morgen geleverd / in huis bieden wij niet aan)" hebben wij dat specifieke artikel op voorraad in ons magazijn. Wanneer er bij een artikel een levertijd in werkdagen staat, verwachten* wij dit artikel binnen deze periode binnen vanuit de leverancier. Deze levertijd kan door de leverancier worden aangepast. De bestelling wordt verzonden zodra de gehele bestelling compleet is, deze informatie wordt ook aangegeven op het moment van bestellen en het afronden van de bestelling. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Levering traag

Leuke artikelen goede prijzen helaas duurt het een eeuwigheid om je bestelde artikelen te ontvangen. Dit jaar weer te laat geleverd na 5 december dus geen sinterklaas cadeautjes.
Antwoord van agradi.nl
Er wordt beloofd dat er binnen een bepaalde tijd (1-2 werkdagen) geleverd wordt. Maar na betalen blijft het dagen stil en i.p.v. ruim voor kerst komt het pas rond nieuwjaar.