agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.985 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden129.398 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

MN
julli eleveringen gebeuren door DPD - diep triest - die enkele keer dat dat is goed gaat en ze NIET alles ineen parcelpunt dumpen (waar ze dan blijkbaar ook te dom waren om mijn naam fatsoenlijk op te zoeken ) soort zoekt soort zeker) - tssss - ah ja mijn leveirng van een andere firma van vandaag omdat ik WEER EENS een klacht doorgaf bij DPD - volgende keer is het weer bollen (mijn vorige klacht was een DPD parcelpunt op werkelijk 15 km van mijn deur - sorry ik 30km rijden voor een pakket is niet geleverd) - sorry - find a better carrier
+ punt: Altijd de beste prijs. Ruim assortiment -punt: Verzenden duurt vaak lang omdat alles niet gelijk afgestuurd wordt en daarbij ben ik over dpd echt niet tevreden waar de pakketten altijd mee verstuurd worden waardoor pakketten altijd nog veel later aankomen en ze zomaar ergens anders brengen, (pas na een aantal dagen) Terwijl ik duidelijk aangeef in de mail dat het neergezet mag worden.
Een andere pakketbezorger! Donderdag besteld en bericht van jullie dat pakket is doorgegeven aan PDP. Vrijdag een mail van DPD dat het pakket later die dag bezorgd wordt. Uiteindelijk kwam het pas maandag. Andere keren al gehad dat het pakket werd geleverd voordat ik daar bericht van had gekregen. DPD is echt niet betrouwbaar in de aflevering en dat straalt af op jullie.

Werken aan levering …

Producten zijn goed met een betaalbare prijs, alleen de levering kan aan gewerkt worden er staat voor 21 uur besteld morgen in huis en dat is bij mij niet voorgekomen. Vaak duurt het een week of meer tot niet eens omdat het product niet op voorraad is.zo liep ik een mooie kerstcadeau voor mijn dochter mis omdat het tot op kerst niet op voorraad was.

levertijd onduidelijk.

Het is bijna altijd onduidelijk wanneer een pakket geleverd gaat worden, dat vind ik vervelend omdat daardoor soms alsnog naar de winkel moet als ik bepaalde producten eerder nodig heb. De prijs en het uitgebreide assortiment vind ik wel erg fijn.

Kapot product

De levering was snel en de producten prima. Helaas was het pakket niet goed ingepakt waardoor de deksel van een van de producten kapot was gegaan, zodanig dat deze niet te gebruiken is. Ter compensatie werd ik een magere 15% korting aangeboden
Jammer dat de bestelling pas werd verzonden als alles compleet was. Had graag een retour formulier erbij gezien, lastig zonder printer. Prima bezorging en snelle verwerking retour, we hopen te mogen genieten van de gehouden producten!
CV
C V.
Harfsen
De snelheid van levering is de laatste jaren teruggelopen. De vouchers zijn pas bij € 75 euro inzetbaar, met ook nog allerlei uitzonderingen. Eerder waren er wel eens acties met een artikel met 40% korting, die mis ik.
10 mrt 2024
Er staat gratis retoureneren, maar dit is helaas niet het geval. Bij een artikel stond 29% korting, in het winkelmandje was het 24%. Toen we hierover wilden mailen, stond het artikel met 24% korting, bijzonder.
9 mrt 2024
Leveringstermijn beter respecteren, recente bestelling was veel te laat. Nieuw dekje gekocht voor jumping op Flanders Horse expo maar dit was er niet. Bestelling was netjes verpakt.
Bij retouneren van een artikel duurt het erg lang voordat je hoort of het ontvangen is en vervolgens nog langer voordat je geld retour krijgt. Dit nu al diverse keren mee gemaakt.
Artikelen die op voorraad staan, blijken vaak niet op voorraad. Hierdoor moet je langer wachten op je bestelling, omdat de hele bestelling dan vastgehouden wordt

Levertijd wat lang

Levertijd vond ik tegenvallen. Duurt langer dan ik gewend ben van andere webshops. Levering werd ook nog uitgesteld waardoor het nog langer duurde.
gigantische kartonnen doos met heel veel opgeblazen plastic er in voor een kalender die simpel door de brievenbus kan. schandalig is deze tijd
BV
B. V.
Dodewaard

Goede producten maar bezorgen duurt wat lang

De bezorging duurt vaak een paar dagen tot soms zelfs een week. Andere webshops is het voor 17 uur besteld de andere dag in huis
Ik selecteer mijn keuze op direct leverbaar. Uiteindelijk krijg ik mijn bestelling ruim een week later. Dat vind ik jammer.
De wachttijden voor bestelde producten worden steeds langer, de kwaliteit van de producten is en blijft wel goed
Veel artikelen worden veel verstuurd dan wat staat aangegeven op de site Dan is het ineens niet voorradig meer
Prijzen en die kortingcodes die je eigenlijk nooit kunt inzetten. Paar jaar geleden was dat veel beter.,

Bestelling altijd incompleet

Elke keer is de bestelling die ik plaats incompleet en wordt de leveringsdatum altijd uitgesteld