agradi.nlBeoordelingen

agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl - Passie voor dieren en buitenleven sinds 1998!

Agradi is de grootste webwinkel met een passie voor de ruitersport, dierenvrienden en liefhebbers van het buitenleven! Je kunt bij Agradi genieten van het gemak van online bestellen en je bestelling snel op de door jou gewenste plaats laten leveren. Bij Agradi vind je alle bekende merken en de nieuwste collecties. Daarnaast hebben we regelmatig leuke acties waardoor je wellicht jouw favoriete producten met korting kan ontvangen! Met meer dan 700.000 klanten en 100.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, paardenbezitters, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook huisdiereigenaren maken gebruik van de online webshop van Agradi. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.
Agradi B.V.
Graaf van Solmsweg 52K
5222 BP ’s-Hertogenbosch
Oskar van Straaten

Beoordelingen voor agradi.nl

4.55/5.00

15.421 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over agradi.nl

Deze rijbroek is goed. De Thea rijbroeken waren zeer slecht. Hier is veel over gecorresponderd. Moest foto maken en vervolgens kreeg ik het verzoek om de rijbroeken te verknippen. Ik zou mijn geld terug krijgen, maar moet de 60,70 na 3 maanden nog steeds ontvangen.
prima product, jammer dat de levering lang duurde
prima product, dit wilde ik na bestellen snel gaan gebruiken, jammer dat de levering lang duurde.
prima product wat ik graag snel wilde gebruiken. wel jammer dat de levering er lang duurden.
tevreden
De levering heeft ruim 2 weken geduurd en dr stond dat het veel korter zou duren en dr stond op de website dat het op vooraad was en toen we hadden besteld stond dr dat de bestelling incompleet was
Best
Duurde veel langer dan aangegeven tijdens bestellen. Zou 1 week duren heb er 3 weken op gewacht
Levering was slecht werd op hek gezet pal in de zon, volledig in het zicht. Zo verwacht je niet dat er geleverd wordt, helaas vaker met deze bezorgdienst slechtere ervaringen.
De inhoud was geopend allebeide tubes was het dopje eraf gedraaid en op de tube gedrukt dit kan alleen gebeurd zijn tijdens het inpakken (fraude) Dis bij jullie inpak afdeling zit ergens iets fout. Gr. Bert
Hoewel er bij de producten een levering tussen de 1 en 3 dagen staat, duurt de.levering 1 tot 2 weken! De producten zijn niet op voorraad waar je na je bestelling pas achter komt. Producten op zich zijn goed van kwaliteit.
bij de buren afgeleverd, nr 28 ipv 39(300 meter verder). gebeld met DPD, alleen een grote bek. volgende keer niet met DPD
Het bestelde product werd in te grote doos verpakt waardoor het niet in de brievenbus of zelfs in de lade onder de brievenbus kon. Hierdoor kon het product dus niet afgeleverd worden bij afwezigheid. Volgende keer dus in kleinere verpakking om te versturen.
Levering is altijd te laat
2 zakken voer besteld. De ene dag werd er 1 zak gebracht, de andere dag de andere. Beetje zonde om dit apart te laten bezorgen.
De levering duurde een paar dagen langer dan verwacht en noodzakelijk was. Kastje dat wij besteld hadden was ondanks de hoekbescherming ingedeukt op 2 elementen. Omdat het om Aluminium ging heb ik het kunnen bijbuigen waardoor terugsturen niet nodig was maar toch een slechte zaak.
Er was tijdens de bestelling een storing bij iDeal . Ik heb daarop de klantenservice gemaild, want mijn bestelling was geplaatst maar ik kon niet meer betalen. Pas na een week kreeg ik antwoord , ik heb zelf nog een keer opnieuw gebeld en daar hoorde ik dat ik de bestelling weer opnieuw moest plaatsen , maar mijn kortingscode kreeg ik niet meer ingevuld . Uiteindelijk wel mijn spulletjes gehad.
De producten hadden niet de kleur die voorzien was en waren ook zeer klein Voor de service is het al 2x dat de korting bon niet aanvaard wordt bij het ingeven en dus bij de laatste bestelling heb ik zelfs geen ingegeven want hij werd weer niet aanvaard Grts Brigitte
Verzendbedrijf niet zo fijn
Levering wordt vertraagd maar dat was heel onduidelijk. Er zaten medicijnen bij voor een paard en dus was de vertraging storend