agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

10.000 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden129.445 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

Lange levertijden

De levertijden gaan echt hard achteruit.... Elke nieuwe bestelling duurt weer langer....er staat bij vandaag besteld is morgen verzonden..... vervolgens krijg je een mail dat t vanwege drukte 12/13 dagen langer gaat duren..... ja sorry hoor...zet er dan niet bij morgen in huis

De klantenservice kan echt veel beter

Op zich is Agradi een hele fijn webshop voor paardenspullen, maar krijg geen problemen met de producten, want de klantenservice laat de wensen over. Je moet vaak lang wachten en dus zelf we maar achteraan bellen en ze werken niet in het belang van de klanten
Hele bestelling loopt vertraging op omdat een ( van meerdere) bestelde artikelen niet op voorraad is. Er stond op de site bij alle bestelde producten levertijd 1-3 werkdagen (was onjuist) . Na contact klantenservice is 1 item wel snel alsnog verzonden.
MV
Mary v.
Veldhoven

Product op voorraad… maar niet echt

Er wordt aangegeven dat producten op voorraad zijn, maar na bestelling blijkt dat niet zo te zijn en wordt je bestelling vastgehouden tot alles binnen is. Dat is echt waardeloos! Zo kan ik ook bestellingen en geld binnenhalen.

pakket was niet bezorgd, bit te klein

pakket was niet bezorgd. Hier kan agradi niks aandoen. Na bellen naar pakketdienst bleek pakket ergens te liggen op ophaalpunt. Bit was maat 12.5, maar leek eerder 12. Is te klein terwijl ik hetzelfde bit ook heb.
3 feb 2024
Als je meerdere dingen besteld en er is er 1 niet op voorraad moet je op de hele bestelling wachten terwijl er wel iets bij zit wat je echt nodig hebt. Dat is soms vervelend. De spullen zijn verder netjes verpakt.
Jullie hebben een defect artikel geleverd, heb er langer op moeten wachten, veel zelf moeten communiceren voor antwoorden. En ook voor het geduld en defecte artikel had best iets tegenover mogen staan.
Na de eerste keer bestellen werd de bestelling geannuleerd. Daarna waren de jodhurs gelijk weer beschikbaar alleen € 5,00 duurder. Jodphurs zijn mooi en passen goed.
Voorraad van producten beter aanduiden. Ik krijg vaak na de bestelling te plaatsen bericht dat iets niet op voorraad is waardoor de levering langer duurt
18 feb 2024
Bepaalde producten zijn niet leverbaar. Dat is erg jammer. De klantenservice is altijd erg vriendelijk en behulpzaam dus dat is erg goed. (y)
Mijn bestelling werd geannuleerd, terwijl ik het (niet leverbare) product daarna nog in mijn winkelmand kon plaatsen.
Aangeven dat bestellingen niet op voorraad zijn en dat het erg lang kan duren voordat ze geleverd kunnen worden.
IW
de 5 euro bonnen kan ik nooit inleveren...ik heb er massa,s maar ze gelden nooit
Leveringstijd is te lang en wordt tegenwoordig steeds aangepast na bestelling.
De levertijd word steeds langer. Jammer. Producten wel van goede kwaliteit
Levertijd die bij producten staat, klopt vaak niet. Het komt altijd later.
4 feb 2024
De schroefjes braken af bij de installatie. Slechte kwaliteit dus.
JS
johan s.
dilsen-stokkem
voorradige artikel versturen en niet voorradige artikels nazenden
CG
Chris G.
Sevenum
Leverdatum niet volgens siteweergave wegens voorraadafwijking.
Grote keuze in materiaal. Levertijd mag wel iets sneller.