agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.985 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden129.398 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

18 feb 2024
Levertijd is soms langer dan aangegeven op site
TG
T.G.A. G.
Schalkwijk
De levertijd was veel langer als2dagen
De retour service is erg traag helaas
10 feb 2024
Producten goed aanleveren
Voerbak niet zo sterk
De laatste tijd is het altijd erg druk, waardoor de "nu besteld morgen in huis" optie eigenlijk geen optie meer is.. En das jammer. Ik bestel al jaren bij Agradi naar grote tevredenheid, maar de laatste tijd begin ik toch wat rond te kijken of ik het elders niet sneller kan krijgen. Vaak heb ik spullen dringend nodig, maar moet ik alsnog meer dan een week wachten..
20 jan 2024

Bezorgtijd bij artikels worden nooit meer gehaald

Ik was altijd heel tevreden, alleen laatste half jaar worden aangegeven bezorgtijd nooit gehaald. Dit is heel jammer als je bewust een bepaald artikel daarom koopt. En dus noodgedwongen iets anders via andere winkel moet bestellen omdat je hierdoor in de problemen komt. (Gaat regelmatig over week of zelfs 2 weken langer dan oorspronkelijk aangegeven)
MN
m. N.
N'dal
levering het duurt te lang voordat je producten krijgt. Er was een melding dat door sinterklaas en kerst leveringen langer duren maar bij mij duurde het bijna een maand ik heb de producten die ik nodig had uiteindelijk bij een ander bedrijf bestel die binnen twee dagen kon leveren. het ging om gewone wormkuren dus ook geen moeilijke producten,
Info ivm de levering als een bepaald product niet in voorraad is. Nu blijft de status op de voorziene leveringsdag staan hoewel de effectieve levering zo'n 7 dagen later was. Correcte update van status levering is belangrijk voor zowel de ontvanger als de verzender. Gevolg: mails naar helpdesk die hadden kunnen vermeden worden.
20 jan 2024
veel keuze aan aanbod op de site. Het verzenden duurt echter echt heel erg lang en ook het verwerken van retour producten duurt lang. Sommige producten zijn lage kwaliteit maar heb ook hele fijne producten gekocht voor niet teveel geld. Al met al een fijne site maar alleen bestellen als je heel veel tijd hebt om te wachten :)
Snelheid van leveren, alles voorradig maar niet direct uitleveren. Dan als tweede, zoek alstublieft een andere vervoerder! Zeggen langs geweest te zijn, is een agrarisch bedrijf, altijd open. En dan bij een drogist afleveren en volgende dag weer ophalen. Via mega omweg een week later spullen binnen.
18 jan 2024
Producten prima, keurig verpakt. Ik heb alleen meer dan 2 weken moeten wachten op levering omdat van de 4 producten er 1 niet op voorraad was. Hier baalde ik enigzins van omdat het verjaardagskadootjes waren. Dit moet evt vermeld worden op de website. Dan had ik dat ene product later besteld
18 jan 2024
De levering is vreselijk langzaam. Dat is opzich geen probleem, maar je krijgt bijvoorbeeld een mailtje dat iets 2 januari wordt geleverd en vervolgens krijg je het pas 2 weken later. Dit is bij mijn 4 afgelopen bestellingen elke keer het geval geweest. Producten zijn verder prima.

Bestelling kwam netjes maar erg laat binnen

Producten kwamen netjes binnen maar pas ruim 2 weken na bestelling. Ik had het kunnen waarderen als er gelijk na bestelling aangegeven was dat er vertraging zou zijn, dit bericht kwam pas na een week. Hierdoor was het cadeautje wat ik besteld had veel te laat binnen

Product is uitstekend maar levering traag

Product is uitstekend, maar zet dan op de site dat het zo druk is dat je niet op tijd kunt leveren voor de kerst. Ik dacht dat lukt wel in vier dagen, maar helaas. Vervolgens plakt DPD er ook nog een paar dagen extra bij aan. Alle begrip hoor, maar zeg het even.
Er zijn geen maat tabellen aanwezig bij de kleding. En als je bv de borstomtrek van een kledingstuk vraagt is de medewerker erg onvriendelijk. …we zijn een webshop zegt ze dan……we geven geen maten. Met het risico dat ik het artikel dan weer terug moet sturen.
20 jan 2024
producten worden pas verstuurd als alle items leverbaar zijn. nu kan ik daar rekening mee houden, maar nu wijzigen ook ineens (na de bestelling) de levertijden. ik wacht nu op een deken (met hals), en straks is het niet meer nodig want is het al voorjaar.
Leveringstijd is altijd langer dan in eerste instantie is aangegeven. Ook buiten feestdagen. Producten zijn goed. 1x iets terug moeten sturen omdat de maat niet klopte. Sticker op product kwam niet overeen met de echte maat. Afhandeling daarna was oké.

krappe voldoende

Goed: Groot assortiment Goed: Scherpe prijzen Slecht: Levertijd (zeker bij backorders duurt het heel lang voordat je je spullen krijgt) Nog slechter: De lange tijd (mmerdere weken) die het Agradi kost om retourzendingen te verwerken