agradi.nlBeoordelingen

agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl - Passie voor dieren en buitenleven sinds 1998!

Agradi is de grootste webwinkel met een passie voor de ruitersport, dierenvrienden en liefhebbers van het buitenleven! Je kunt bij Agradi genieten van het gemak van online bestellen en je bestelling snel op de door jou gewenste plaats laten leveren. Bij Agradi vind je alle bekende merken en de nieuwste collecties. Daarnaast hebben we regelmatig leuke acties waardoor je wellicht jouw favoriete producten met korting kan ontvangen! Met meer dan 700.000 klanten en 100.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, paardenbezitters, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook huisdiereigenaren maken gebruik van de online webshop van Agradi. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.
Agradi B.V.
Graaf van Solmsweg 52K
5222 BP ’s-Hertogenbosch
Oskar van Straaten

Beoordelingen voor agradi.nl

4.55/5.00

15.421 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over agradi.nl

Gewoon goed !
vlotte levering en producten die zijn zoals verwacht. Kortingstructuur is niet altijd duidelijk, gister plaatste ik byv een bestelling, en vulde een voucher korting in. Toen kwam de melding dat de code niet voor bestellingen bestemd was. Ik wilde bellen voor nadere uitleg, en toen bleek dat de telefonische bereikbaarheid was verkort tot 2 uurtjes in de middag. en dat is op zon moment irritant
Ben gewoon tevreden!!
wij zijn tevreden met de spullen
Ik bestelde 2 houders voor liksteen . Bij een daarvan ontbrak de pen bovenaan .
Een product was niet conform de verwachting geleverd, maar hebben zorg gedragen voor een compensatie. De compensatie werd snel keurig afgewikkeld. Over de verleende services geen klachten betreffende het product.
goede producten en service
Ik ben tevreden over de afhandeling
goede kwaliteit
Ik had gezegd bij levering bij niet aanwezig op nr. 43 aan te bieden. maar dat is niet gedaan en werd bij een heel ander nummer aangebeld die het niet aannam.
Prima firme, redelijk snel geleverd.
Bestelde producten zijn goed en waren keurig de volgende dag binnen, fijn ook dat de levertijd gecommuniceerd wordt!
De doos was enorm, en ik had alleen handschoentjes, een klein potje leervet en een spons besteld. Dat had milieuvriendelijker gekund. Wel blij met de geleverde producten overigens.
Geen op of aanmerkingen. Tevreden1
Producten in goed staat en snelle levering ontvangen
Prima slofteugel!
Ik had een product besteld en dat kwam netjes op tijd binnen en zonder beschadigingen. Ook kreeg ik goede en overzichtelijke mails over mijn bestelling.
goed
Productkwaliteit is iets minder dan voorgesteld.