agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

10.000 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden129.445 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

Interessante kortingen en goede/veilige verpakking/levering

Mijn vertrouwde producten (manenspray en scheerkopje) werden vlot en netjes geleverd, goed en veilig ingepakt. Net zoals de olie en doseerpomp die ik besteld had. Zeer goed ingepakt en zonder beschadiging/lekkage aangekomen. Ook altijd zeer fijn om van kortingsacties te kunnen genieten en de producten aan interessantere prijzen te kunnen aankopen.
KN
Fijn groot assortiment. Mooie aanbiedingen. Alleen wanneer een artikel in je bestelling niet op voorraad is duurt het soms erg lang voordat je het artikel krijgt en tussentijds word je dan ook niet op de hoogte gebracht. En als het achteraf dan zo lang duurt dan moet je ook zo lang wachten op je andere artikelen die je dan ook besteld had.

Leuk!

De longeersingel paste perfect voor de minishetlanders en de longeerlijn is ook helemaal leuk! De borstels zijn ook geweldig! Ik had ook een liksteen gekocht en die vonden ze echt heel lekker. Alleen de snoepjes (vazuintjes, appel) waren wel veel groter dan ik had verwacht.
BV
Betty v.
Eastermar
Goede service, prima levering, alleen soms staat bij een product op voorraad terwijl het dat niet is en het dan weken duurt voor de bestelling geleverd wordt. Misschien dan even bellen zodat we de bestelling van dat product kunnen afzeggen.
beter aan levertijd houden. als er bij bestellen levering volgende dag staat is het vervolgens niet netjes als het bijna 8 dagen later wordt. dan ook niet bij product zetten dat het op voorraad is en volgende dag leverbaar
Juist de levering met Dpd .... Pakje was geleverd ... ik niet ontvangen ! Gebeld naar jullie en jullie wisten dat het in een afgeef punt was geleverd ( gelukkig !!!) Maar ik wist het niet van Dpd ... Daar stond geleverd !

goede product maar met uitstel

De kinder rijbroek en schoenen doen goed hun diensten, maar het was een beetje spannend of ze optijd gingen aankomen. Van de tijd dat ze bij agradi binnen waren tot aankomst bij ons was slechts twee dagen.

Mails klantendienst onleesbaar

De mails van de klantendienst zijn nagenoeg onleesbaar. Er worden witte letters op een witte achtergrond gebruikt. Ik had het eerst niet door, ik dacht dat ik naar een bijna lege mail aan het kijken was…
NV
Nele V.
Galmaarden
Over het algemeen heel tevreden. Bij bestelling van artikelen met verschillende levertermijn, worden artikelen op voorraad achter gehouden tot wanneer alles geleverd kan worden en dat is soms vervelend
Soms een wat langere wachttijd op het pakket. Maar daarnaast is het wel duurzaam dat ze wachten tot het hele pakket samengesteld is een het dan pas op gestuurd word. Verder prima service.
Wanneer een bestelling geplaatst is en er is 1 onderdeel opeens niet op voorraad, dan moeten ze een deelzending doen. Ipv alles achterhouden totdat het ene onderdeel weer op voorraad is.
ST
Sophie T.
Broekhuizenvorst
Snelle levering en prijs/kwaliteit zijn super. Sommige producten zijn langere tijd niet leverbaar. Dat zou een verbeterpunt kunnen zijn voor zover jullie daar enige invloed op hebben..
Ruim assortiment en vaak nette prijzen. Bezorgen via DPD houdt me vaak tegen om bij Agradi te bestellen. Andere bedrijven leveren ook sneller, dus dan is dat toch vaak de keus.
Soms zie je door de bomen het bos niet meer. Het assortiment is reuze maar soms wat onoverzichtelijk. Maar ze hebben echt veel en van goede kwaliteit / prijs verhouding.

Niet nodig, snel bezorgen…

Wat mij betreft hoeft snel bezorgen helemaal niet. Een paar dagen wachten is ok. En: ik wacht liever een paar dagen, als ik dan meer zekerhe6heb wanneer het pakket komt.
Zeer tevreden over agradi, maar niet over de levering van dpd. Ze beloven 2x om te leveren op het gevraagde adres, maar we moeten het toch afhalen bij hun leveringspunt
Wat erg tegenvalt is dat het vervoersbedrijf waar jullie mee werken niet de moeite nemen om het pakket thuis af te leveren misschien optie voor andere vervoerder

Snelle levering, maar deel van het product was minder

Rond 20.00 uur besteld en de volgende dag rond 13.00 uur al bezorgd. Na drie keer gebruiken was de teugel ter plaatse van het leer (uitgedroogd) als gebroken.
Ruim assortiment 👍🏼 alleen zou ik het fijn vinden om te kunnen kiezen door welk bezorgbedrijf het pakket wordt bezorgd want DPD ben ik niet tevreden over.

Ik heb een hele fijne singel gekocht

Ik heb een singel gekocht, die ik nergens anders kan vinden. Hij is zacht en aan 2 kanten elastiek. Mijn paard is veel minder kribbig met het vastmaken.