agradi.nlBeoordelingen

agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl - Passie voor dieren en buitenleven sinds 1998!

Agradi is de grootste webwinkel met een passie voor de ruitersport, dierenvrienden en liefhebbers van het buitenleven! Je kunt bij Agradi genieten van het gemak van online bestellen en je bestelling snel op de door jou gewenste plaats laten leveren. Bij Agradi vind je alle bekende merken en de nieuwste collecties. Daarnaast hebben we regelmatig leuke acties waardoor je wellicht jouw favoriete producten met korting kan ontvangen! Met meer dan 700.000 klanten en 100.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, paardenbezitters, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook huisdiereigenaren maken gebruik van de online webshop van Agradi. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.
Agradi B.V.
Graaf van Solmsweg 52K
5222 BP ’s-Hertogenbosch
Oskar van Straaten

Beoordelingen voor agradi.nl

4.55/5.00

15.421 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over agradi.nl

producten zijn naar wens en vlotte afwikkeling. een 9
geen verdere toelichting, ging allemaal perfect
super snel geleverd en goed matriaal
Zeer snelle levering en de producten zijn van goede kwaliteit! Tevens zijn de producten met een fijne korting aangeboden en dan kun je ze gewoon niet Laten liggen
Altijd zeer tevreden over prijs/kwaliteit. Ontzettend veel keus in allerlei producten. Levering altijd super snel en retour sturen is geen probleem.
ik ben erg tevreden met alles
Snelle aflevering.
Top kwaliteit en service
Altijd goeie prijs/kwaliteitsverhouding en snelle service!
Product deed wat het moest doen, levering ging snel en het was netjes verpakt.
Online besteld, vlot en snel verwerkt
Prima en snel geleverd
is gewoon toppie
zeer tevreden
Snelle levering en fijne producten
Mijn kleindochter is erg blij met haar cap ziet er goed uit ,de levering was snel .verder tevreden met jullie Super service
De jas was snel aanwezig en was precies wat ik verwacht had! Super!
Zeer tevreden
Alle producten worden zorgvuldig verpakt. En ondanks Corona toch altijd op tijd geleverd. Duidelijke emails die mij precies op de hoogte houdt waar mijn pakketje blijft. De bezorging via DPD in een woord Top. En de service Agradi doet niet moeilijk over het terug sturen van je pakket Top Agradi ik blijf bestellen.
Keurig geleverd, in plastic verpakt, zodat het niet nat regende.