agradi.nlBeoordelingen

agradi.nl - Passie voor dieren en buitenleven sinds 1998!

Agradi is de grootste webwinkel met een passie voor de ruitersport, dierenvrienden en liefhebbers van het buitenleven! Je kunt bij Agradi genieten van het gemak van online bestellen en je bestelling snel op de door jou gewenste plaats laten leveren. Bij Agradi vind je alle bekende merken en de nieuwste collecties. Daarnaast hebben we regelmatig leuke acties waardoor je wellicht jouw favoriete producten met korting kan ontvangen! Met meer dan 700.000 klanten en 100.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, paardenbezitters, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook huisdiereigenaren maken gebruik van de online webshop van Agradi. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.
Agradi B.V.
Graaf van Solmsweg 52K
5222 BP ’s-Hertogenbosch
Oskar van Straaten

Beoordelingen voor agradi.nl

4.57/5.00

13.923 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over agradi.nl

er ontbreekt een onderdeel, ik probeer jullie al dagen telefonisch te pakken te krijgen , dit is onbegonnen werk, 2 mails gestuurd en nog steeds geen reactie. Ik ben een trouwe klant bij jullie en ben deze slechte service niet gewend van jullie, echt erg jammer.
Snelle levering en goed product
Perfect ga zo door.
Besteld, snel en de juiste producten ontvangen!
snelle levering, top.
Diverse keren bij Agradi besteld, eigenlijk nooit problemen gehad. Klein punt van aandacht: de producten die ik het laatst heb besteld (cirkelsproeiers) bleken niet leverbaar. Ik kreeg daarna een melding dat ze pas in juli geleverd konden worden. Met de huidige droogte is dat natuurlijk geen optie. Een telefoontje was handiger geweest. Het geld werd na annuleren netjes en vlot terugbetaald!
Ruim assortiment en snelle levering.
supersnelle levering Product van goede kwaliteit en ben goed op de hoogte gehouden van de status!
Ik kan niks beoordelen want wat ik heb besteld heb ik nog niet binnen,heeft in ieder geval nog nooit zolang geduurd .
 Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Het bestelde artikel had een levertijd van 1 tot 3 werkdagen. Helaas is er enige vertraging opgelopen. Onze excuses hiervoor! Wij doen ons uiterste best om je bestelling zo spoedig mogelijk te verzenden.
snelle levering
Op 31/5 bestelling geplaatst en tot op heden 04/06 is er nog niets verstuurd !!!
Zeer tevreden!
Je bestelling wordt altijd op tijd geleverd. Ze doen nooit moeilijk als je iets retourneert.
Snelle levering en duidelijke website
Ben zeer tevreden over mijn geleverde producten!
Levering is altijd op tijd en correct. Nu iets later door de Corona crisis. Ik ben tevreden over de service en de producten.
Altijd snelle levering en fijne producten
snelle service erg blij mee
altijd netjes op tijd, ooit 1 keer een probleem gehad, maar direct netjes geholpen
Service kan ik niet beoordelen, is (nog) niet van toepassing geweest. Producten zijn ok, maar best prijzig. Levering is goed, er mag minder verpakkingsmateriaal (m.n. plastic) gebruikt worden.