agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.985 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden129.398 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022

Netjes op tijd geleverd
JV
Julia V.
Nederland
- Alle spullen worden netjes geleverd - Goede kwaliteit - Netjes verpakt - Ziet er uit als op de foto - je word goed op de hoogte gehouden kwa verzending

Snel Geleverd

Snel geleverd
AN
Soms klopt de levertijd niet en moet je langer op je spullen wachten

Prima service en kwaliteit.

Stevige hooivork en eerlijke prijs.
Goede producten, levering zou vlotter kunnen.
Indien een product niet leverbaar is sneller te laten weten… dat de klant er niet zelf moet achter horen.
Nette en vlotte bezorging.
Alles vlot en correct geleverd
RV
Regina V.
Berkel en Rodenrijs

Snel in alle opzichten !

Altijd snelle verzending, altijd goede spullen en als het niet het juiste is, ook altijd snel je geld terug
Product zoals omschreven. Lange verzendtijd als iets niet voorradig is houden ze gehele zending vast.
Breed assortiment. Soms erg lange levertijden
het is super goed en het kwam snel binnen!
Vriendelijke klanten service!
Nette service

Tigero kattenbakvulling

Plakt niet, zowel aan de bak als aan de pootjes. Het is een fijne korrel die niet uitelkaar valt en de geur wordt goed geabsorbeerd.
MC
Manon C.