agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nlReviews

: 119.523Uitstekend

4,54

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 2 jun. 2022
Laatst gewijzigd op: 2 apr. 2023
agradi.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij agradi.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 2 jun. 2022
Laatst gewijzigd op: 2 apr. 2023
agradi.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij agradi.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor agradi.nl

15.588 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

119.523 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


14 apr. 2022
 
je kan makkelijk en snel kiezen wat je nodig hebt en de afhandeling is ook snel. Wat ik vervelend vind is dat ik heel veel kortingcodes heb, maar ze nooit kan inwisselen omdat ik steeds maar 1 item nodig heb als ik bestel, dus nooit boven de 50 euro uit kom. Dus maak het eens zo dat ik bij mijn volgende bestelling misschien een keer wel alles kan inwisselen zonder dat ik aan een bepaald bedrag moet voldoen. Ik zou zeggen beter een klant die regelmatig wat bestelt dan 1 die steeds moet wachten tot ie boven de 50 euro zit. In de tussentijd kan ik het dan wellicht makkelijker bij een ander halen. Ander idee is misschien dat je dat 1x per jaar doet in de verjaardagsmaand van de klant bijvoorbeeld, dan weet ik van te voren dat ik dan van alles kan bestellen met korting. Zoiets dan.
Beoordeling melden

de meest kritische beoordeling


25 apr. 2022
Ik ging jullie normaalgezien 5sterren geven want ik had nooit klachten tot vorige winter. Ik plaatste een bestelling van meerdere artikelen (medisch) waarbij er een paar waren die ik uiterst dringend nodig had. Op de site stond dat alles in stock was, blijkt dat dit niet het geval was waardoor ik weken moest wachten. Ik moet zelf contact op gaan nemen met Agradi om dit te weten te komen ipv dat zij mij contacteren en zeggen excuseer dit product is jammergenoeg niet voorradig en dit kan even duren. Dus ik vraag hen kun je de rest al opsturen na enkele weken wachten en dan dat het andere product achter komt. Nee dat doen wij niet was de reactie die ik kreeg. Na nog enkele weken wachten krijg ik te horen dat mijn pakket eindelijk verstuurd zou worden, ik dus in blijde verwachting open ik het pakket en zie dat ze juist de producten die voorradig waren opgestuurd hebben maar die dat te kort waren niet mee gestuurd. Raar maar waarom konden jullie dit dan niet meteen versturen zoals altijd? Moest ik serieus weken wachten op enkel de artikels die jullie voorradig hebben en ik dringend nodig had. Jullie spreken jullie zelf dus tegen? Dan neem ik nog eens contact op blijkt dat de andere artikelen nog niet binnen zijn, en niemand bij jullie die de klant op de hoogte houd altijd de klant die jullie moet contacteren. Uiteindelijk toch nog ontvangen maar zeer miscontent! Ondertussen al nog bij jullie gekocht ik denk dat dpd niet de beste leverancier is, hebben we ook klachten van en vrienden van ons ook. Normaalgezien kun je het adres nog wijzigen was hier ook niet mogelijk bij hen en die jongens laten je wachten omdat ze uw pakketje zouden komen leveren en dan aie je niemand opdagen maar zeggen ze wel dat ze geweest zijn. Ik wil dit even meedelen omdat ik echt vind dat dit verbeterd kan worden!
Beoordeling melden

Beoordelingen voor agradi.nl

 Geverifieerde beoordeling
16 mrt. 2023
Het salntaveltje op de foto ziet er goed uit. De juiste maat, leuk met die laatjes en een mooie prijs. Helaas ontdekte ik bij het uitpakken, dat bijna alle hout stukken beschadigd zijn land de randen. Bij 1 laatje zelfs gewoon de toplaag er af aan de bovenkant zelfs. Ook sluiten de planken niet mooi aangekaart, ondanks de ijzeren stukjes waarmee je ze zou moeten kunnen aandraaien. Dat is erg jammer. De laatjes schuiven tegen elkaar aan wanneer je deze open of dicht doet. En als laaste is het ook zo dat de schroeven van de rails eigelijk met te dik zijn waardoor beide laatjes moeilijk open en dicht gaan. Op mijn oude adres hebben we veel meubels besteld bij jullie. Dat waren goeie en dergelijke kwaliteits meubelen. Dus dan valt dit me wel een beetje heel erg tegen.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Zou het kunnen dat je ons verward met een andere webshop? Wij verkopen namelijk geen meubels en kunnen in je bestelgeschiedenis ook geen bestelling terug vinden waarop dit van toepassing zou kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Agradi
 Geverifieerde beoordeling
12 dagen geleden
 
Ik heb onlangs een zweetdeken besteld waarvan de maten uit de beschrijving niet bleken te kloppen. Geen probleem opzich want de deken mocht gepast worden en dit kan gebeuren natuurlijk alleen dan wel heel raar dat er schoonmaakkosten worden berekend voor een deken die we met 2 personen helemaal nagekeken hebben op vuil of haren (die er mogelijk ondanks er een deken onder gehad te hebben met passen op gekomen zouden kunnen zijn) en dus voledig schoon was schoonmaakkosten berekend worden en daar boven op ook alsnog verzendkosten berekend worden terwijl ik ruim boven het gratis verzenden bedrag besteld had. Hier over uiteraard gemaild maar zonder resultaat. Erg jammer dit.. deze deken heeft me dus geld gekost terwijl ik dus niets heb nu..
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Wanneer wij een product niet volledig schoon terug krijgen, zullen wij deze, indien mogelijk, zelf schoonmaken om nog te kunnen verkopen. Hier worden inderdaad kosten voor in rekening gebracht. Deze kosten hoeven niet alleen voort te komen uit hoe vies het product is, maar ook hoe gemakkelijk of moeilijk het product schoon te maken is. Zo kan het materiaal van het product er bijvoorbeeld voor zorgen dat de schoonmaak langer duurt en er dus kosten gerekend moeten worden. Dit staat ook aangegeven in onze retourvoorwaarden. De verzendkosten worden gerekend over de producten die zijn gehouden. Deze kwamen onder de verzendvrijedrempel uit. Met vriendelijke groet, Team Agradi
 Geverifieerde beoordeling
8 mrt. 2023
Product is niet leverbaar. Maar ik kan het toch bestellen. ( misleidend.... ik zou anders een ander product uitzoeken of elders bestellen) De levertijd (2-3 werkdagen) wordt onmiddellijk na plaatsen van de bestelling 5 werkdagen. Uiteindelijk is de werkelijke levertijd 8 werkdagen. Telefonisch onbereikbaar. Antwoord op je mail duurt ook 8 dagen. Bij retour moet je toch de verzendkosten betalen. ( ik heb het vanwege de levertijd en nul contact ongeopend retour gedaan) Terugbetaling duurt meerdere dagen (8?) En wederom geen direct contact mogelijk. Ik koop hier NOOIT meer
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Wat vervelend dat je dit zo ervaart. We zien dat er al contact geweest is over bovengenoemde punten waarin wij het van onze kant hebben toegelicht. Met vriendelijke groet, Team Agradi
 Geverifieerde beoordeling
10 mrt. 2023
 
Wat klantvriendelijker en meer inlevingsvermogen bij een klacht Koop schoenen van 135 euro en krijg wondjes na 2 dagen dragen. Ben goudeerlijk hierover deel zelfs foto’s dat de schoenen er nog als nieuw uit zien maar krijg tot vier keer toe te horen dat ze niet retour mogen. Recht van herroeping als consument wordt genegeerd. Heb dit al keer eerder gehad met heel ander product dat kapot geleverd werd. Koop hier zo vaak had wel iets meer van jullie verwacht. Al was het een nette korting dat ik naar de schoenmaker zou kunnen gaan. En ja ik draag ze met dikke wandelsokken!
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Wat vervelend dat je wondjes krijgt van de schoenen. We hebben echter in ons mailcontact al uitgelegd waarom de schoenen helaas niet retour kunnen komen. Met vriendelijke groet, Team Agradi
 Geverifieerde beoordeling
19 uur geleden
Ik heb besteld via agradi voor mijn wedstrijd kleren, er was een regenjas die echt niet paste. Deze heb ik terug retour gedaan. Mijn bedrag was 56 euro totaal van aankoop. De regenjas koste 17 euro maar nu kreeg ik een mail aan dat er 10 euro werd afgetrokken van mijn terugbetalend bedrag. Voor verzendingskosten en shipping. Dit vind ik echt overdreven veel. En dit gewoon omdat ik in Belgie woon en het bedrag van de retour niet boven de 49 euro was. Nooit bestel ik nog eens op Agradi. Nog nooit meegemaakt bij andere paardensite’s !!
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
14 mrt. 2023
Duurt lang voordat ik antwoord krijg en dan nog niet eens op al mijn vragen. Produkt wordt teruggestuurd met korting die ik niet heb gekregen. Teleurstellend.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Doordat wij advies hebben opgevraagd bij onze leverancier betreffende de vraag, duurde het inderdaad wat langer voordat we antwoord konden geven. Onze excuses daarvoor. Ons inziens zijn echter wel alle vragen beantwoord. Mocht je toch alsnog vragen hebben, horen wij het uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Team Agradi
 Geverifieerde beoordeling
15 mrt. 2023
Slechte communicatie, levering pas na een maand , terwijl alles voorradig zou zijn ..constant de levering wijzigen,
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Wanneer er bij een product een verwachte levertijd van bijvoorbeeld 2 – 10 werkdagen staat vernoemd, moeten wij dit product altijd nog eerst vanuit onze leverancier gaan ontvangen. We hebben deze dus niet meteen op voorraad. Het kan dan ook voorkomen dat de levertijd nog wat veranderd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Agradi
 Geverifieerde beoordeling
10 dagen geleden
Pakket niet geleverd gekregen, mail dat het retour is gegaan omdat ik het pakket niet opgehaald zou hebben, terwijl deze niet binnen was gekomen. Hier zitten kosten aan verbonden en kreeg maar gedeelte van het bedrag terug. Contact op proberen te nemen met de klantenservice maar niemand bereikbaar.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant, We zien dat er eenmalig contact met ons is geprobeerd op te nemen buiten onze openingstijden. Wanneer je hierover alsnog contact met ons wenst op te nemen kan dit telefonisch op werkdagen tussen 10:00 - 18:00 of op elk moment per mail (infor@agradi.nl). Met vriendelijke groet, Team Agradi
 Geverifieerde beoordeling
16 mrt. 2023
Het product dat we hebben aangekocht voldoet niet aan volledig aan een nieuwe aankoop er is beschadiging aan het product bij levering en na 2 maal te mailen met foto met gebrek op moeten we het zo maar gebruiken en as het dan stuk gaat terug contact opnemen dat noemen we geen service hoor.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Zoals aangegeven in het mailcontact zagen wij aan de hand van de foto's geen afwijkingen aan het product. Er is daarom inderdaad aangegeven dat deze gewoon gebruikt mag worden. Mocht door het gebruik blijken dat er toch afwijkingen aan het product zitten, horen we dat uiteraard graag zodat we dit verder voor je kunnen oppakken. Met vriendelijke groet, Team Agradi
 Geverifieerde beoordeling
17 mrt. 2023
Alles zou op voorradig zijn, kreeg steeds opnieuw een mail dat de levering uitgesteld werd , uiteindelijk bijna een maand moeten wachten . Na wat vragen gaf de medewerker de schuld aan de post , maar die had alles netjes geleverd binnen 2 dagen .
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Wanneer er bij een product een verwachte levertijd van bijvoorbeeld 2 - 4 werkdagen staat vernoemd, moeten wij dit product altijd nog eerst vanuit onze leverancier gaan ontvangen. We hebben deze dus niet meteen op voorraad. Het kan dan ook voorkomen dat de levertijd nog wat veranderd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Agradi
 Geverifieerde beoordeling
6 mrt. 2023
Er was een probleem met mijn zending. En ik ben echt waaaaaardeloos geholpen door jullie klantenservice. Sterker nog. Ik wacht nog steeds op een antwoord. Voor mij een reden om NIET meer bij agradi te bestellen als het niet hoeft.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Er lijken in deze situatie inderdaad meerdere dingen niet goed te gaan. Onze excuses daarvoor. Er zal zo spoedig mogelijk een collega contact met je opnemen om dit verder af te handelen. Met vriendelijke groet, Team Agradi
 Geverifieerde beoordeling
3 mrt. 2023
Levertijden worden nooit gehaald. Klantenservice (indien bereikbaar) reageert erg lakoniek. “Kan gebeuren meneer”. Het is echt een structureel probleem. Waardeloze klant ervaring.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Wanneer er bij een product een verwachte levertijd van bijvoorbeeld 1 – 3 werkdagen staat vernoemd, moeten wij dit product altijd nog eerst vanuit onze leverancier gaan ontvangen. We hebben deze dus niet meteen op voorraad. Het kan dan ook voorkomen dat de levertijd nog wat veranderd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Agradi
 Geverifieerde beoordeling
6 dagen geleden
Geen communicatie, ik heb een bestelling 2 weken geleden gedaan €200+ nog steeds geen leverdatum heb geen idee waar m’n bestelling is!
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
5 dagen geleden
Beste klant, De artikelen hadden een verwachte levertijd tussen de 2 en 10 werkdagen op het moment van bestellen, echter is dit een richtlijn die vanuit de leverancier wordt gegeven en kan deze tussentijds veranderd worden. Helaas hebben wij tot op heden nog geen levertijd ontvangen vanuit de Leverancier. Indien je de order wenst te annuleren is dat ten alle tijden mogelijk wanneer de bestelling nog niet is verzonden, annuleren kunt u kosteloos telefonisch door geven of mailen naar: klantenservice@agradi.nl. Met vriendelijke groet, Team Agradi
 Geverifieerde beoordeling
6 mrt. 2023
Klant service is een grapje. Ze vertellen a en gebeurt b. Artikelen op voorraad kan je echt niet vertrouwen.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
9 dagen geleden
Rijlaarzen gekocht, uiteindelijk niet gekregen. Erg slechte winkel met veel fouten.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant, De laarzen zijn geannuleerd omdat deze door een systeemfout voor een onrealistische prijs op de website stonden. Hierover hebben we je een mail gestuurd. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Agradi
 Geverifieerde beoordeling
15 mrt. 2023
Ik heb helaas een andere maat toegestuurd gekregen dan ik besteld had.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Wat vervelend dat je de verkeerde maat hebt ontvangen. Indien er gebreken aan een bestelling zijn, willen we je vragen altijd binnen 48 uur na ontvangst contact met ons op te nemen. Dan kunnen we samen opzoek gaan naar de best passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team Agradi
 Geverifieerde beoordeling
16 mrt. 2023
Pakketje nooit aangekomen en moest nog steeds betalen
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Volgens de verzendgegevens is het pakket wel geleverd. Dit is gedaan met een neerzettoestemming. Wanneer er neerzettoestemming wordt gegeven, aanvaard je de bijbehorende risico’s en aansprakelijkheid voor eventueel verlies en/of beschadiging van pakketten die op de aangegeven locatie zijn neergezet. Een betaalverplichting blijft dan ook gewoon van kracht. Met vriendelijke groet, Team Agradi
 Geverifieerde beoordeling
17 mrt. 2023
Wat een rotzooi hebben jullie me geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Wat jammer dat je niet tevreden bent over het product. Zou je hierover contact met ons willen opnemen via info@agradi.nl? Met vriendelijke groet, Team Agradi
 Geverifieerde beoordeling
10 dagen geleden
Ik heb het nooit ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Zoals in ons mail contact aangegeven is het pakket geleverd op het aangegeven adres. We adviseren dan ook om hier langs te gaan om het pakket op te halen. Met vriendelijke groet, Team Agradi
 Geverifieerde beoordeling
6 mrt. 2023
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Zou je deze review wellicht wat willen toelichten? Alvast bedankt.