agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.985 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden129.398 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

Beste, de produkten van agradi zijn naar onze mening in orde en prijs kwaliteit ok. Echter hebben wij veel klachten over jullie bezorger DPD. Het is zover gekomen dat wij een andere leverancier onder de arm genomen hebben in NL die tevens de produkten bij jullie inkoopt en ons toestuurt. Het is ver gekomen. DPD doet niets van moeite om de pakketten correct te leveren en zijn tevens niet bereikbaar voor klanten. Wij hebben een paardenpension in Belgie en al onze klanten bestellen nu via ons en de andere leverancier in NL. Zeer trieste samenwerking met DPD. Met post.nl of bpost hebben wij nooit problemen. Die vinden ons adres blijkbaar wel!
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat je de levering van het pakket als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback bespreken met de transporteur om te kunnen verbeteren in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Ik heb het nu twee dagen gebruikt en nu is ook het andere dopje weg.

Goedemorgen, Onderstaande mail heb ik afgelopen maandag verstuurd en nog geen reactie gekregen helaas. Vorige week heb ik de Equine Legcooler Base Plus Type 2 voor 2 Benen ontvangen. Bij een van de slangetjes ontbrak het dopje aan het uiteinde van het slangetje wat om het been moet. Ik heb het nu twee dagen gebruikt en nu is ook het andere dopje weg. Is het mogelijk dat er twee nieuwe dopjes opgestuurd worden, of kan ik de leg cooler retour sturen en een nieuwe ontvangen?
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u de bestelling niet compleet heeft ontvangen, onze excuses voor het ongemak! Wij zien dat er ondertussen contact is geweest met de klantenservice, wij zullen ons best doen om dit probleem zo juist en snel mogelijk voor u op te lossen. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Slechte service en slechte kwaliteit materiaal

Ik was vroeger altijd tevreden. Maar tegenwoordig moet je lang wachten op je bestelling. Heel vaak bellen of het überhaupt komt. Wordt je lang aan het lijntje gehouden en is de kwaliteit van materiaal beduidend slechter. Het hele systeem met kortingen is een wassen neus. Wacht nu al maanden op het vervangen van een kapotte voerbak. Alle beloftes niet nagekomen. Ik ben erg teleurgesteld in de Agradi van nu. Hopen dat mijn Scheer machine nu eindelijk gaat komen....
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Helaas kunnen wij niet zien wat er is gebeurd met uw bestelling, het ordernummer waarmee u deze review schrijft zien wij geen opmerkingen of acties. Graag ontvangen wij een mail naar klantenservice@agradi.nl met het ordernummer van de juiste bestelling, wij kijken graag met u mee! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Verzendkosten aanrekenen terwijl je een retour sticker digitaal hebt ontvangen en alles zelf hebt gedaan. Ondanks vermelden op site binnen 90 dagen gratis retour.....En dan bij dadelijk andere bescherming in ruil te kopen nog eens dubbel betalen moeten ipv verrekening..
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Retourneren uit het buitenland is niet kosteloos, in het geval van België zijn de kosten €4,99. Meer informatie over de retourzendingen vind u via https://www.agradi.nl/retourzendingen/. Met vriendelijke groet, Team Agradi
3 mrt 2024
Ik bestel een Burth alarm van 889€ en krijg een antirolsingel van 99€toegestuurd!Een hele week alle dagen telefoneren en foto’s sturen en na een week kwam de aap uit de mouw,de leverancier had het niet!Ik heb het pakket terug gestuurd en nu wacht ik op de terugbetaling!
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad, wij zullen uw feedback meenemen om te kunnen verbeteren in de toekomst! Met vriendelijke groet, Team Agradi

Retour aanrekenen binnen de Benelux is dikke onzin

Retour aanrekenen binnen de Benelux (Nederland wordt het natuurlijk niet aangerekend) is echt wel dikke onzin Daarbij ook niet wettelijk. Daardoor ga ik ook veel minder bestellen bij jullie. Als ik het elders kan kopen dan zal ik dat zeker doen.
Antwoord van agradi.nl
Jullie levertijden kloppen niet. Ik heb het zelf 2 keer meegemaakt. Hoor het ook bij stalgenoten. Als een artikel niet ‘direct’ leverbaar is maar bijvoorbeeld 3-5 dagen wordt het drama.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Indien u een bestelling plaatst waar bij alle artikelen vermeld staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" houd dit in dat uw bestelling compleet is en gelijk verzonden kan worden. Indien één of meerdere artikelen een levertijd in werkdagen heeft houd dit in dat wij dit artikel deze binnen deze periode binnen verwachten vanuit de leverancier, helaas kan deze levertijd door de leverancier worden aangepast indien zij vertraging hebben opgelopen. Zoals vermeld staat bij het afrekenen wordt er gewacht op het artikel met de langste levertijd, zodat de bestelling in zijn compleetheid verzonden kan worden! Met vriendelijke groet, Team Agradi

Wat een ellende

Verkeerde producten geleverd, hopeloos veel moeite om de boel te retourneren, bar slechte service. Bovendien was de levertijd vele malen langer dan beloofd.

Zeer late bezorging

Voorheen zeer tevreden, maar de laatste tijd worden de bestellingen steeds later afgeleverd. Heel vervelend als je snel iets nodig hebt.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u de levering van het pakket als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback bespreken met de transporteur om te kunnen verbeteren in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Agradi
9 mrt 2024
Nooit ontvangen! 2 november 2023 al bestelden niets. Is direct opnieuw in bestelling genomen maar tot op heden nog steeds niets.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Kunt u ons meer toelichten over uw review? U mag ons ook een mail sturen met daarin de toelichting naar klantenservice@agradi.nl. Wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Helaas nooit ontvangen ivm met een zeer slechte service vd bezorgdienst. Jammer want de producten waren natuurlijk eel betaald
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u de levering van het pakket als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor! Indien u de bestelling helemaal niet heeft ontvangen, starten wij graag een onderzoek bij DPD op. U mag ons een mail sturen naar klantenservice@agradi.nl, dan helpen wij u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Première Poetshandschoen rubber zwart XL paard scheurt door aan de naad bij het aandoen.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen, onze excuses voor het ongemak! Wij ontvangen graag een foto en het ordernummer van deze bestelling naar klantenservice@agradi.nl om met u mee te kunnen kijken. Met vriendelijke groet, Team Agradi
9 mrt 2024
vieze deken ontvangen en vervolgens deken geretourneerd en geen geld terug gekregen.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij hebben de retourzending van de HB Harry & Hector Outdoor Regendeken Katoen Blauw 115/145 ontvangen en kunnen deze helaas niet accepteren. Aan enkele voorwaarden voor retourzending is niet voldaan. -Het artikel is niet schoon, bevat vlekken. Deze foto's zijn naar u verstuurd per mail. - U mag volgens onze voorwaarden een artikel beoordelen zoals u dat in een winkel zou doen. Een deken kan gepast worden met een schoon laken er onder zodat het deken schoon blijft. We kunnen het artikel naar u retourneren na betaling van verzend en retourkosten van €9,99. Graag vernemen wij of u het artikel retour wil ontvangen dan ontvangt u van ons een link om het verschuldigde bedrag te voldoen, dit kan naar klantenservice@agradi.nl. Het artikel wordt 3 maanden, na versturen van deze e-mail, door ons bewaard. Mochten wij niets van u vernemen of de betaling van €9,99 niet ontvangen, dan wordt het artikel na deze 3 maanden aan het goede doel geschonken. Meer informatie hierover vind u via https://www.agradi.nl/retourzendingen/ Met vriendelijke groet, Team Agradi
Bestelling gemaakt 2 producten er niet bij in. Dus ik kan nu 48 euro extra betalen
Antwoord van agradi.nl
Herhaaldelijke problemen met levering….duurt te lang of komt gewoon niet aan
Antwoord van agradi.nl
Bestelling is al meer dan een week onderweg en op mail wordt niet gereageerd
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zien dat er een onderzoek opgestart moet worden bij DPD, wij helpen u daarmee graag verder! Helaas zien wij geen mail van u in onze mailbox, u kunt ons mailen naar klantenservice@agradi.nl. Met vriendelijke groet, Team Agradi
DC
davy c.
mechelen
Bestelling was onvolledig en klantendienst weigerde om de fout op te lossen
Antwoord van agradi.nl
Er miste een artikel. En dit wordt langzaam opgelost
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Het neemt enige tijd in beslag om te controleren wat er mis is gegaan is dit soort situaties. Zo te zien heeft de klantenservice al contact met u opgenomen en is het opgelost! Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Levering van een paar sokken duurt min een week.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Op het moment van bestellen had de Kingsland Sokken Classic Coolmax Unisex Navy 35-37 een (aangegeven) levertijd tussen de 2 en 5 werkdagen, dit houd in dat wij het artikel binnen deze periode binnen verwachten vanuit de leverancier. Op werkdag 4 is de bestelling bij ons verzonden. Wij wensen u veel plezier van de bestelling toe! Met vriendelijke groet, Team Agradi
IW
zeer slechte onvriendelijke klantendienst
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Kunt u ons meer toelichten over uw review? U mag ons ook een mail sturen met daarin de toelichting naar klantenservice@agradi.nl. Wij ontvangen graag de feedback, zodat wij kunnen verbeteren hierin in de toekomst! Met vriendelijke groet, Team Agradi