agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nlReviews

: 110.436Uitstekend

4,61

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 2-6-2022
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
agradi.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij agradi.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 2-6-2022
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
agradi.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij agradi.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor agradi.nl

19.621 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

110.436 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


6 maanden geleden
Jullie zouden zeer goed van mijn krijgen als jullie de bestellingen beter zouden regelen. Staat bij bestelling dat het op voorraad is maar later blijkt dat bestelling ergens anders vandaan moet komen en dus de rest van de bestelling ook niet opgestuurd wordt en je veel langer op de levering moet wachten. Vind ik niet fijn en ook niet helemaal correct. Want stond dit bij het bestellen erbij dat het niet gelijk leverbaar is zou ik eerst ergens anders kijken of het daar sneller voor elkaar zou zijn . Knap irritant . Koop graag bij jullie verder. Zou voorbeeld geven. We hebben een nieuw paard waar snel een deken opmoet . En dan dit zo gebeurd is niet prettig. Want je gaat ervan uit dat je het binnen 2 dgn wel hebt. Zeker als je dingen als set besteld en dan niet weet of het compleet is of dat je alles wel mooi vindt. Want dan wil je alles terug sturen. En of ergens anders die het wel gewoon gelijk op kan sturen bij bestellen.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


4 maanden geleden
Ik ging jullie normaalgezien 5sterren geven want ik had nooit klachten tot vorige winter. Ik plaatste een bestelling van meerdere artikelen (medisch) waarbij er een paar waren die ik uiterst dringend nodig had. Op de site stond dat alles in stock was, blijkt dat dit niet het geval was waardoor ik weken moest wachten. Ik moet zelf contact op gaan nemen met Agradi om dit te weten te komen ipv dat zij mij contacteren en zeggen excuseer dit product is jammergenoeg niet voorradig en dit kan even duren. Dus ik vraag hen kun je de rest al opsturen na enkele weken wachten en dan dat het andere product achter komt. Nee dat doen wij niet was de reactie die ik kreeg. Na nog enkele weken wachten krijg ik te horen dat mijn pakket eindelijk verstuurd zou worden, ik dus in blijde verwachting open ik het pakket en zie dat ze juist de producten die voorradig waren opgestuurd hebben maar die dat te kort waren niet mee gestuurd. Raar maar waarom konden jullie dit dan niet meteen versturen zoals altijd? Moest ik serieus weken wachten op enkel de artikels die jullie voorradig hebben en ik dringend nodig had. Jullie spreken jullie zelf dus tegen? Dan neem ik nog eens contact op blijkt dat de andere artikelen nog niet binnen zijn, en niemand bij jullie die de klant op de hoogte houd altijd de klant die jullie moet contacteren. Uiteindelijk toch nog ontvangen maar zeer miscontent! Ondertussen al nog bij jullie gekocht ik denk dat dpd niet de beste leverancier is, hebben we ook klachten van en vrienden van ons ook. Normaalgezien kun je het adres nog wijzigen was hier ook niet mogelijk bij hen en die jongens laten je wachten omdat ze uw pakketje zouden komen leveren en dan aie je niemand opdagen maar zeggen ze wel dat ze geweest zijn. Ik wil dit even meedelen omdat ik echt vind dat dit verbeterd kan worden!
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor agradi.nl

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(139)
 Geverifieerde beoordeling
21 dagen geleden
ik heb een kieffer vz dekje besteld met viltvulling. Kennelijk is dat niet (meer ) leverbaar. eerst werd de levertermijn verlengd nu is t dekje zelfs van de site verdwenen. de levering van het ook bestelde halster blijft daardoor ook liggen. mijn suggestie: wat niet leverbaar is van site verwijderen, als iets onverwacht niet meer leverbaar is aan de klant een suggestie doen o erf een kwalitatief evenredig ander product. daarnaast de rest van bestelling wel uitleveren (verzendkosten agredi) of optie aanbieden om bestelling ge annuleren.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
21 dagen geleden
Beste klant, Het dekje moeten we momenteel nog ontvangen vanuit onze leverancier. Deze is nog wel leverbaar, maar momenteel helaas onbekend wanneer we deze precies binnen gaan krijgen. Het dekje staat wel nog op de website. Wanneer je iets wil aanpassen aan de bestelling, mag je hierover altijd contact met ons opnemen via info@agradi.nl
 Geverifieerde beoordeling
12 dagen geleden
Erg slechte afhandeling van mijn, nog lopende klacht waardoor ik problemen krijg met AfterPay. Ik had 4 doosjes Venafleur besteld en ontvangen maar de factuur (en dus ook AfterPay) vermelden 8 doosjes die onmogelijk in het kleine verzenddoosje passen. Ik had er maar 4 besteld, geen 8 want wat moet ik, als alleengebruiker, met 800 capsules?! Nog steeds geen reactie op mijn mails. Foto’s van het kleine verpakkingsdoosje waarin echt geen 8 doosjes passen heb ik Agriadi toegestuurd. Hier bestel ik noooooooooooit meer!
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
10 dagen geleden
Beste klant, Helaas kunnen wij geen order terugvinden met het genoemde artikel. Dit artikel komt ons ook niet bekend voor. Zij zien hier geen mail over in ons systeem. Zou je anders even telefonisch contact op kunnen nemen? Dan kijken wij graag even met je mee! Met vriendelijke groet, Team klantenservice.
 Geverifieerde beoordeling
8 dagen geleden 
Door een slechte omschrijving op de website een het fout artikel teruggezonden. Daarna heb ik het gewenste artikel apart besteld. Ondanks de slogan 90 dagen gratis retour krijg ik minder dan de helft retour. Ik had namelijk alles, dus ook de artikelen die ik wel wilde hebben, moet terugzenden. Om vervolgens alles opnieuw bestellen. Sorry, maar dat is natuurlijk van de zotte en zeer slecht voor het milieu.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
7 dagen geleden
Beste klant, Doordat je bestelling onder de €39,- uitkomt door de retourzending zijn er verzendkosten in rekening gebracht. Ook vervalt door de retourzending helaas je waardebon. Zie voor meer informatie hierover: https://www.agradi.nl/retourzendingen/ Met vriendelijke groet, Team klantenservice
 Geverifieerde beoordeling
21 dagen geleden
Ik heb in het verleden al vaak bij Agradi besteld maar de laatste twee keer heb ik weeeeken moeten wachten op mijn bestelling. Nu weer, op 11/7 heb ik een bestelling geplaatst van vliegenmaskers etc maar tot op heden nog niks ontvangen. dat is meer dan twee weken wachten, binnenkort heb ik de maskers niet meer nodig want dan is de zomer voorbij.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
17 dagen geleden
Beste klant, De bestelling van 11-07 had een levertijd van 2 tot 5 werkdagen. Wij hebben je bestelling op de derde werkdag verzonden. Deze bestelling is ook de volgende dag geleverd. Van de bestelling die geplaatst is op 13-07 hebben wij helaas twee vliegenmaskers nog niet mogen ontvangen. Wij zullen dit even verder toelichten via de mail. Deze zal je zo kunnen ontvangen. Met vriendelijkee groet, Team klantenservice
 Geverifieerde beoordeling
20 dagen geleden
Maandag besteld, donderdag zag ik dat het niet verzonden werd omdat er een borstel niet op voorraad was. Klantenservice gebeld en borstel geannuleerd, met de gedachte dat het dan donderdag verstuurd zou worden... Kreeg de bestelling alsnog pas maandag binnen.... voor niks de borstel geannuleerd.☹
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
17 dagen geleden
Beste klant, Helaas had een artikel een onverwachte vertraging opgelopen vanuit de leverancier. Onze excuses hiervoor. Wij hebben deze in overleg op 14-07 geannuleerd en deze dag ook meteen de bestelling voor je verzonden. Helaas is het pakket enkele dagen later pas geleverd door vertraging bij dpd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team klantenservice.
 Geverifieerde beoordeling
13 dagen geleden
Ik had een paar schoenen besteld, waarvan de linker prima was alleen de rechter zat een bobbel in . Ik heb er wel zes keer over gebeld, foto's gestuurd. En ze doen er helemaal niks aan, ze laten gewoon niks horen.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
10 dagen geleden
Beste klant, Helaas valt de klacht zoals aangegeven in de mail niet onder een productie of materiaalfout. Hierdoor valt het niet onder garantie. Onze excuses dat dit niet het antwoord is waarop je had gehoopt. Met vriendelijke groet, Team klantenservice
 Geverifieerde beoordeling
16 dagen geleden
duurt super lang voordat je de bestelling krijgt. heb eerst een bevestiging gehad dat het geleverd word op vrijdag ( op zondag besteld). maar krijg dan op vrijdag avond weer te horen dat het niet geleverd word.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
15 dagen geleden
Beste klant, Je hebt je bestelling na 21:00u besteld. We hebben je bestelling dan ook meteen de volgende dag verzonden. Helaas heeft het pakket drie dagen vertraging opgelopen bij dpd. Er staat op onze website dat er helaas vertraging op kan lopen bij dpd door de drukte op dit moment. Dpd doet hun uiterste best om alle bestellingen zo spoedig mogelijk te leveren. Met vriendelijke groet, Team klantenservice
 Geverifieerde beoordeling
10 dagen geleden
Lang wachten op de levering en bij de zogezegde levering werd niet aangebeld. Wij waren huis maar hebben helemaal niemand gezien!!! Nu moeten we het nog een dag later zelf ergens ophalen !!!
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Door de drukte was er helaas een vertraging opgelopen van een dag. Onze excuses hiervoor! Door de drukte bij dpd is daar ook helaas een vertraging opgelopen. Mocht je een klacht willen indienen voor de levering mag je hiervoor een mail sturen naar: klantenservice@agradi.nl Met vriendelijke groet, Vera van Riel
 Geverifieerde beoordeling
16 dagen geleden
Voor 21.00 besteld volgende dag in huis staat bij de producten. 2 werkdagen pas verstuurd terwijl alles op voorraad was Als ze een belofte niet waar kunnen maken moeten ze die niet maken!
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
15 dagen geleden
Beste klant, Wij adverteren met voor 21:00 besteld, vandaag verzonden. Door de drukte is er helaas een vertraging opgelopen. Onze excuses voor het ongemak. Er staat op onze website weergeven dat er door de drukte helaas vertraging op kan lopen. Met vriendelijke groet, Team klantenservice
 Geverifieerde beoordeling
3 dagen geleden
Bestelling kwam veel later dan beloofd op dr site. Bovendien kreeg ik geen bericht dat de bestelling was afgeleverd op het pick uo point.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
2 dagen geleden
Bedankt voor je beoordeling, Je hebt een bestelling geplaats op een zondag, onze pakketten worden vanaf maandag weer opgehaald door DPD. Er wordt op moment van bestellen aangegeven dat het pakket er 2 of 3 dagen over doet om geleverd te worden, het pakket is hierin op tijd geleverd bij de parcelshop. Team klantenservice.
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Elke keer bericht dat levertijd aangepast is. Heel vervelend als op de site gewoon staat dat het op voorraad is en meteen leverbaar
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
1 maand geleden
Beste klant, De levertijd kan enkel aangepast worden wanneer er bij een product op het moment van bestellen al een levertijd van bijvoorbeeld 1 - 3 werkdagen staat vermeld. Dit product moeten we dan nog eerst vanuit onze leverancier ontvangen. Bij deze producten staat dan ook niet dat deze op voorraad zijn. Dit kan per maat of kleur verschillen. We raden het dus aan om goed per product, maat/kleur te kijken naar de genoemde levertijd.
 Geverifieerde beoordeling
22 dagen geleden
Mijn pakket is nog altijd niet geleverd. Terwijl de betaling wel onmiddellijk gebeurde. Dit is niet voor herhaling vatbaar.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
21 dagen geleden
Beste klant, We hebben onlangs van je vernomen dat je het pakket niet hebt ontvangen. Naar aanleiding van dit bericht hebben we een onderzoek opgestart naar dit pakket. Dit onderzoek is momenteel nog in volle gang. Zodra we hier meer over weten, koppelen we dit uiteraard meteen terug.
 Geverifieerde beoordeling
9 dagen geleden
Ik heb 3 maal een verkeerd product toegestuurd gekregen. Erg jammer! Juiste afbeelding stond nochtans op de verpakking.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Wat vervelend! Onze excuses hiervoor! Ik zou je willen vragen om even contact op te nemen met onze klantenservice: klantenservice@agradi.nl Ze gaan je dan zo spoedig mogelijk verder helpen. Met vriendelijke groet, Team klantenservice.
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Foutief product geleverd. Foto website komt niet over een met geleverde product. Foto website bleek verouderd.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
1 maand geleden
Beste klant, Het product was inderdaad iets veranderd waardoor deze niet meer helemaal overeen kwam met de product foto. Hiervoor heb je dan ook een korting ontvangen op het aankoopbedrag.
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Als je sokken terug stuurt op eigen kosten, omdat ze niet passen, moet je alsnog extra verzendkosten betalen
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
1 maand geleden
Beste klant, De gerekende verzendkosten zijn van toepassing op het gehouden product en niet op de retourzending. Indien door het retourzenden het restant aankoopbedrag onder een verzendvrije drempel komt, worden alsnog verzendkosten in rekening gebracht. Dus, indien een order gedeeltelijk wordt geannuleerd kunnen actievoorwaarden (kortingsbonnen, geen verzendkosten, actiecodes enz) die gekoppeld zijn aan een minimale besteding aanleiding zijn voor een afwijkende terugbetaling. Door het retourneren van artikelen kan het bedrag van de oorspronkelijke order beneden de verzendvrije drempel komen. Indien dit het geval is, worden er alsnog verzendkosten betreffende de originele order in rekening gebracht.
 Geverifieerde beoordeling
14 dagen geleden
Verzenden duurt lang. Overgestapt naar een andere bezorger, daardoor fors langer wachten op bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
14 dagen geleden
Beste klant, We hebben je bestelling zoals beloofd, de volgende dag verzonden. Helaas heeft je pakketje vertraging opgelopen bij dpd. Dat is inderdaad jammer maar door de drukte in deze periode kan dit helaas voorkomen. Dit staat ook op onze website vermeld. Met vriendelijke groet, Team klantenservice.
 Geverifieerde beoordeling
22 dagen geleden
Één van de jodphurs mist de binnenzool, en dat is nu na een maand nog steeds niet verholpen.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
21 dagen geleden
Beste klant, We zien inderdaad dat dit al wat langer loopt (echter nog geen maand). Daar we dit zelf niet meteen op voorraad hebben, moeten we het eerst vanuit onze leverancier ontvangen. Dit duurt helaas langer dan gehoopt. Onze excuses voor het ongemak.
 Geverifieerde beoordeling
16 dagen geleden
Het artikel is zeer slecht, na het eerste gebruik al krom. Het mes snijdt niet.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
15 dagen geleden
Beste klant, Wat vervelend! Graag ontvangen wij een foto van de klacht met het ordernummer van de bestelling. Je mag deze mailen naar klantenservice@agradi.nl Met vriendelijke groet, Team klantenservice
 Geverifieerde beoordeling
1 maand geleden
Verkeerde product geleverd, afhandeling gaat met slakkengang
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
1 maand geleden
Beste klant, Bedankt voor je feedback. Dit had inderdaad wat sneller opgepakt kunnen worden. Onze excuses voor het ongemak.
 Geverifieerde beoordeling
8 dagen geleden
Spullen worden gewoon niet geleverd waar je recht op hebt😡
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
8 dagen geleden
Beste klant, Zoals in de mail aangegeven moest er helaas een onderzoek worden opgestart voor je pakketje. Dit hebben wij dan ook voor je gedaan. Wij hebben aangegeven dat we de verwerkingstijd van het onderzoek moeten afwachten voordat wij verdere stappen kunnen ondernemen. Zodra er meer bekend is gaan wij natuurlijk met u kijken naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team klantenservice.