agradi.nlBeoordelingen

agradi.nl - Passie voor dieren en buitenleven sinds 1998!

Agradi is de grootste webwinkel met een passie voor de ruitersport, dierenvrienden en liefhebbers van het buitenleven! Je kunt bij Agradi genieten van het gemak van online bestellen en je bestelling snel op de door jou gewenste plaats laten leveren. Bij Agradi vind je alle bekende merken en de nieuwste collecties. Daarnaast hebben we regelmatig leuke acties waardoor je wellicht jouw favoriete producten met korting kan ontvangen! Met meer dan 700.000 klanten en 100.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, paardenbezitters, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook huisdiereigenaren maken gebruik van de online webshop van Agradi. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.
Agradi B.V.
Graaf van Solmsweg 52K
5222 BP ’s-Hertogenbosch
Oskar van Straaten

Beoordelingen voor agradi.nl

4.58/5.00

13.141 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over agradi.nl

Het artikel werd later geleverd dan bij bestelling aangegeven. Vervolgens werd het verkeerde artikel geleverd. En nu duurt het al 1.5 week en is het probleem nog niet opgelost. Sterker nog, na 1.5 week wordt gevraagd om het artikelnummer wat ik al op dag 1 heb doorgegeven. Absoluut niet tevreden dus.

Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Onze excuses voor het ongemak en de latere levering. Mijn collega gaat zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om tot een oplossing te komen!
Ik wacht nog steeds op reactie van de klantenservice. Ik ben niet tevreden met het halster. Het gouden plaatje aan de zijkant is gekrast en een full dat mega groot is voor mijn paard van 175 vind ik toch bijzonder. Het is mij niet duidelijk hoe ik dit kan ruilen.

Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend dat het halster niet naar wens is. Mijn collega heeft de volgende dag je mail beantwoord. Indien er nog vragen zijn betreft de mail horen wij dit graag!
Sinds mijn bestelling heb ik behalve een factuur en een vraag om beoordeling niks meer gehoord noch ontvangen.

Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Je bestelling is op de volgende dag verzonden. Hier heb je ook een verzendbevestiging van ontvangen per mail. Wij gaan direct contact met je opnemen met betrekking tot de bezorging. Onze excuses voor de onduidelijkheid.
Heb pakje nooit gekregen en DPD heeft dat in winkel afgeleverd die niet open was

1 week geleden
Beste klant, Je bestelling is helaas retour gekomen. Het bedrag van je bestelling is vandaag gecrediteerd. Onze excuses voor het ongemak!
Reageert niet op mijn klacht. Moest foto's insturen van de slechte artikelen en laten dan vervolgens niets meer horen. Ook na mijn tweede mail heb ik geen reactie meer gekregen. Slechte zaak.

1 week geleden
Beste klant, Mijn collega heeft u vier dagen geleden gemaild met het antwoord op uw mail. Wij gaan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om uw klacht direct af te handelen. Onze excuses voor het ongemak!
Ik heb intussen 2x een bestelling geplaatst. Beiden hebben problemen opgeleverd met de levering. De levering van mijn tweede bestelling die verwacht werd op 19/03 heb ik tot op heden nog steeds niet ontvangen. Hier werd intussen uitvoerig over gemaild met jullie klantendienst. Vandaag reeds 2x telefonisch te bereiken. Tevergeefs. Dus waar blijft mijn levering. Zeer betreurenswaardig.

1 week geleden
Beste klant, We hebben je bestelling op 27-03 opnieuw aangemaakt en deze is vandaag verzonden. Je bestelling wordt naar verwachting morgen aangeboden. Onze excuses voor het ongemak! Indien er nog vragen zijn horen wij dit graag.
Spijtig genoeg pakket nooit ontvangen!!!!

2 weken geleden
Beste klant, Wij hebben via dpd een onderzoek opgestart voor je pakketje. Een onderzoek kan 5 werkdagen duren. Zodra er meer bekend is nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op! Excuses voor het ongemak!
3 weken geleden
Helaas tot op heden geen bestelling ontvangen. Inmiddels aangegeven bij Agradi zelf. Zij doen onderzoek na de oorzaak.

3 weken geleden
Beste klant, Mijn collega gaat contact met je opnemen betreft het onderzoek van je pakket. We hopen dan ook om snel tot een oplossing te komen. Onze excuses voor het ongemak.
De pootjes van de drinkbak passen niet op de bodem. Ik heb mijn oude drinkbak pootjes gebruikt. De chauffeur stortte voor ons huis in de goot op straat zijn ca. 50 lege koffiepads.

Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Onze excuses voor het ongemak. Wij zullen je klacht doorzetten naar dpd. Wij ontvangen graag een e-mail met een foto van het artikel zodat wij een gepaste oplossing kunnen aanbieden. De foto mag je mailen naar: klantenservice@agradi.nl
Middels aantal dagen verder maar nog geen product ontvangen. Donderdag voor 21:00 besteld vrijdag in huis Zaterdag melding gehad dat geleverd werd maar niks gekregen. Ps uit eerdere bestelling bij jullie was er altijd goed geleverd en kwaliteit!! Maar voor deze keer jammer

Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend dat je pakketje later geleverd is dan verwacht. Wij hebben je pakketje dezelfde dag verzonden. Helaas heeft je pakketje enkele dagen bij dpd gelegen. Dpd geeft aan je pakketje op 4-3 geleverd te hebben. Indien er nog vragen zijn horen wij het graag!
ik hou niet van review spam

Antwoord van agradi.nl
Beste Klant, Voor verschillende e-mails zoals de nieuwsbrief is het mogelijk om af te melden. Dit is vaak onder aan de pagina van de e-mail terug te vinden. Indien het niet wenselijk is om een review te schrijven is het mogelijk om het verzoek tot het schrijven van een review te negeren of te verwijderen. Excuses voor het ongemak. De reviews worden meegenomen in het verbeteren van onze service.
Rijbroek zit heerlijk. Goed pasvorm

Antwoord van agradi.nl
Beste Klant, Wat fijn om te vernemen dat de rijbroek helemaal naar wens is 1 ster geeft echter een lage beoordeling aan in plaats van een hoge beoordeling. Het is eventueel mogelijk om het aantal sterren aan te passen. Tot de volgende bestelling
Ik had outdoor laarzen besteld maar 42. Helaas werden er laarzen bezorgd maat 39. Er zat geen retour in of pakbon bij. Moest dus klantenservice bellen. Kreeg daarvan ook geen pakbon. Wel een antwoord te. Viel allemaal tegen. En maat 42 was inmiddels uitverkocht

Antwoord van agradi.nl
Beste Klant, Wat vervelend dat de maat van de laarzen niet juist was. Onze excuses hiervoor. Onze klantenservice zal vandaag nog een e-mail met retourdocumenten toezenden om het snel op te kunnen lossen. Maat 42 is gelukkig nog beschikbaar. Wij kunnen het artikel zo snel mogelijk omruilen voor de juiste maat. Excuses voor het ongemak.
Bestelling zal vast goed zijn, echter zaterdag j.l. ontving ik een berichtje dat mijn pakket na 10.30 bij een dpd ophaal punt afgeleverd zou worden, inmiddels is het woensdag en ik heb nog geen bevestigings mail gehad. Volgens de link ligt het nog op een ander depot. Jullie zullen zelf vast je best hebben gedaan om snel een goed product te leveren, helaas gekozen voor de verkeerde vervoerder

Antwoord van agradi.nl
Beste Klant, Wat een vervelende situatie. Wij hebben contact opgenomen met de pakketdienst. Hieruit blijkt dat het pakket om onbekende redenen werd geretourneerd. Wij hebben met spoed een nieuw pakket aangemaakt. Wij verwachten dat dit nieuwe pakket morgen bij de gewenste parcelshop zal arriveren. Excuses voor het ongemak.
de rest kan ik nog niet beoordelen want ik heb het pakket nog steeds niet binnen

Antwoord van agradi.nl
Beste Klant, Wat vervelend om te vernemen dat het pakket nog niet is ontvangen. Wij zien inderdaad dat er reeds contact werd opgenomen met de klantenservice omdat het originele pakket onbedoeld retour werd gezonden door de pakketdienst. Er is met spoed een nieuw pakket aangemaakt. Het zal niet lang meer duren totdat dit pakket verzonden kan worden. Excuses voor het ongemak.
Ik bestel de eerste keer ..... merk dat de bestelling niet compleet is :-( proberen bellen de dag zelf wanneer ik het pak heb opgehaald .... helaas niemand aan de lijn gekregen . Heb nu mail verzonden en hoop dat ik nu mijn voederbakje compleet krijg . Houder heb ik alvast gekregen ... daar heb ik niet veel aan zonder bakje ;-) best jammer Benieuwd .. alvast bedankt Mvg helena

Antwoord van agradi.nl
Beste Klant, Het bakje bleek helaas nog te zijn achtergebleven in het magazijn. Wij zullen deze direct nazenden. Spoedig zenden wie hieromtrent verdere informatie toe per e-mail. Excuses voor het ongemak.
Ondanks opgave adreswijziging, blijft agradi bestellingen sturen naar mijn oude adres.

Antwoord van agradi.nl
Beste Klant, Een adres kan worden aangepast via het adresboek binnen 'mijn Agradi'. Hier kunnen adressen worden toegevoegd, aangepast, of verwijderd. Hierdoor wordt automatisch het juiste adres geselecteerd bij een volgende bestelling. Onze klantenservice verneemt het graag indien er vragen zijn omtrent het adresboek.
Tot op heden bestelling niet ontvangen

Antwoord van agradi.nl
Beste Klant, Aldus de Track & Trace gegevens zou de bestelling op 23-01 zijn geleverd. Indien dit niet het geval is verzoeken wij om contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@agradi.nl of +3185-88 88 049
Wij hebben een hoefzak NL02004786 van 13 euro besteld en betaald en een goedkope gekregen die van 5 euro

Antwoord van agradi.nl
Beste Klant, Onze klantenservice heeft tot op heden nog geen melding ontvangen omtrent het mogelijk onjuiste artikel. Graag verzoeken wij om foto's van het ontvangen product te mailen naar klantenservice@agradi.nl. Onze klantenservice gaat graag na of het ontvangen product wel of niet reeds onjuist werd ontvangen. Excuses voor het ongemak.
Vrijdag 05-01 een verzendbevestiging ontvangen en de producten zijn 11-01 nog steeds niet in huis. Maandag hebben onze dieren gewoon geen voer Slecht zeg. Geen (service)bericht van Agradi hierover en ook niet van DPD. Voortaan bestellen wij bij Bol/Post.nl.

Antwoord van agradi.nl
Beste Klant, Wat vervelend om te vernemen dat het pakket nog niet is ontvangen. Na onderzoek en inzicht in de Track & Trace blijkt het pakket helaas te beschadigd te zijn geraakt om nog geleverd te kunnen worden. Wij hebben nu een nieuwe zending aangemaakt welke wij zo spoedig mogelijk toezenden. Excuses voor het ongemak. Neem bij vragen contact op met de klantenservice (info@agradi.nl)