agradi.nlBeoordelingen

: 78.132Uitstekend

Details
Contact
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen

Categorieën

agradi.nl - Dé online shop voor paard, ruiter, stal & huisdier

Agradi is de grootste webwinkel met een passie voor de ruitersport, dierenvrienden en liefhebbers van het buitenleven! Je kunt bij Agradi genieten van het gemak van online bestellen en je bestelling snel op de door jou gewenste plaats laten leveren. Bij Agradi vind je alle bekende merken en de nieuwste collecties. Daarnaast hebben we regelmatig leuke acties waardoor je wellicht jouw favoriete producten met korting kan ontvangen! Met meer dan 700.000 klanten en 100.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, paardenbezitters, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook huisdiereigenaren maken gebruik van de online webshop van Agradi. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.
Contact
Agradi B.V.
Graaf van Solmsweg 52K
5222 BP ’s-Hertogenbosch
Nederland
Gevolmachtigde
Oskar van Straaten

Beoordelingen voor agradi.nl

4.60/5.00
Uitstekend
Hoe wordt de score berekend?

25.596 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

69 %
26 %
3 %
1 %
1 %
78.132 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over agradi.nl

(141)
2 dagen geleden
ConCord longe geleverd gekregen, katrol mist en zit NIET in verpakking. Klacht ingediend bij Agradi via mail (klantenservice telefonisch niet bereikbaar). Inmiddels antwoord gekregen dat Agradi de klacht heeft doorgespeeld naar leverancier.. heb hier geen boodschap aan. Bestelde artikel is incompleet, dus oplossen!
 Geverifieerde beoordeling|
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van agradi.nl
Gisteren
Beste klant, Wat vervelend dat je het artikel incompleet hebt onvangen. Onze excuses hiervoor. Mijn collega gaat vandaag contact met je opnemen met betrekking tot de klacht. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn dan horen wij het graag. klantenservice@agradi.nl
6 dagen geleden
OP 6 januari plaatste ik een bestelling , we zijn vandaag 18 junuari . nog niets gezien . IK vraag mij af waar de transportfirma de levering DUMPTE
 Geverifieerde beoordeling|
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van agradi.nl
3 dagen geleden
Beste klant, Mijn collega gaat direct een mail sturen zodat we een onderzoek kunnen opstarten bij dpd. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn dan horen wij dit graag.
11 dagen geleden
De verwachte levertijd van de spullen en binnenkomst van het pakketje klopt totaal weer eens niet. Dan zit er een borstel bij waar de haren helemaal zijn uitgebogen hebben we hier zolang op moeten wachten. En de service .....
 Geverifieerde beoordeling|
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van agradi.nl
10 dagen geleden
Beste klant, Onze excuses voor de vertraging. We hadden helaas te maken met een vertraging vanuit onze leverancier. Wij ontvangen graag een mail met een foto van het borsteltje zodat we kunen kijken wat we voor je kunnen doen. klantenservice@agradi.nl
12 dagen geleden
Al bijna 3 weken op het pakket aan het wachten. Service is ver te zoeken en de vervoerder zegt steeds wat anders dan de klantenservice van Agradi. Helemaal klaar mee.
 Geverifieerde beoordeling|
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van agradi.nl
11 dagen geleden
Beste, Mijn collega heeft contact opgenomen met dpd. Je pakketje was op dit moment onderweg voor uitlevering maar gaan hem nu retour vragen voor je. Onze excuses voor al het ongemak. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn dan horen wij het graag.
12 dagen geleden
Niet tevreden
 Geverifieerde beoordeling|
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van agradi.nl
12 dagen geleden
Beste klant, Wij horen graag van je wat hiervan de reden is zodat we mogelijk samen tot een oplossing kunnen komen. Je mag contact met ons opnemen: klantenservice@agradi.nl
13 dagen geleden
Jullie hebben het over service en garantie.maar een deken paar keer gebruikt en stuk is volgens jullie eigen schuld
 Geverifieerde beoordeling|
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van agradi.nl
12 dagen geleden
Beste klant, Er zijn een aantal mogelijke fouten waar wij naar kijken voor garantie. De mogelijke fouten kunnen zijn ontstaan tijdens de productie of bevinden zich in het materiaal. Wij hebben gekeken waar de schade door is ontstaan. Bij de deken is er geen sprake van een productie- of materiaalfout. Hierdoor valt de schade helaas niet onder garantie.
17 dagen geleden
Het product heb ik tot twee keer toe niet ontvangen. Service is belabberd. Geen service.
 Geverifieerde beoordeling|
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van agradi.nl
17 dagen geleden
Beste klant, Helaas heeft dpd je pakketje van deze bestelling retour gestuurd door overmacht. Onze excuses hiervoor. Indien gewenst kunnen wij de bestelling opnieuw opsturen. Mocht je hier interesse in hebben dan horen wij dit graag. Klantenservice@agradi.nl
18 dagen geleden
Let op! Ze verwijzen nu met een sterretje naar de voorwaarden om de waardebon van € 7,50 te krijgen. Wat er niet staat, is dat ze het van je terugpakken als je iets retourneert. Tevens houden ze nog eens € 4,95 verzendkosten tegenstrijdig is met hun voorwaarden. Een welkomstbon wordt ook ingehouden. Laarzen van €99,- krijg je € 89,- van retour. Snel verdient voor dit bedrijf!
 Geverifieerde beoordeling|
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van agradi.nl
18 dagen geleden
Beste klant, De waardebon die was toegevoegd is geldig vanaf 75 euro. Wanneer je iets retour stuurt en hierdoor je order onder dit bedrag komt wordt de waardebon er van afgehaald. Ook worden er verzendkosten berekend wanneer je order door de retourzending onder de 29,- uitkomt. Al deze informatie is te vinden in onze voorwaarden. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben horen wij het graag.
20 dagen geleden
Op 21-10 een oornetje besteld helaas na 2 weken nog niks ontvangen. Denk dat de fout bij Dpd ligt. Het was een kerstkado dus nu overbodig. Graag zou ik het aankoopbedrag terug ontvangen.
 Geverifieerde beoordeling|
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van agradi.nl
19 dagen geleden
Beste klant, Helaas heeft je pakketje een vertraging opgelopen bij dpd. Wij zullen een mail sturen met een update over je pakketje bij dpd. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan horen wij het graag.
22 dagen geleden
Zeer tevreden. Vlotte levering en goede producten.
 Geverifieerde beoordeling|
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van agradi.nl
20 dagen geleden
Beste klant, Namens Agradi bedanken wij je voor deze complimenten. Wij horen graag van je wat de reden is van de beoordeling van één ster.
24 dagen geleden
Zie de mail die ik daarover heb gestuurd. Drie weken wachten, elke keer een belofte en smoes dat het zou komen, we maken er spoedbestelling van enz. enz. Dan moest het weer besteld bij de fabrikant want jullie hadden het opeens niet, nou ga zo maar door. Dan krijg je een mailtje dat het onderweg is en morgen geleverd. Nou je begrijpt het al, ook niet. Weer bellen dit gebeurde ook tot twee keer to
 Geverifieerde beoordeling|
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van agradi.nl
24 dagen geleden
Beste klant, Onze afdeling klantenservice zal nogmaals de status van de zending controleren. Zij komen hier zo spoedig mogelijk op terug. Excuses voor het ongemak.
1 maand geleden
Het was ongelofelijk laat verstuurd, ik kreeg echt bizar laat pas een mail. Er was gewoon iemand thuis toen het bezorgd zou worden en het is toen naar een ander ophaalpunt gegaan. De spray werkt voor geen meter en is binnen 3 keer zo’n beetje op.
 Geverifieerde beoordeling|
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van agradi.nl
1 maand geleden
Beste klant, Wat vervelend om te vernemen dat de levering niet is verlopen zoals verhoopt. Voor contact met DPD verwijzen wij graag naar https://www.dpd.com/nl/nl/contact/. Eventueel is het uiteraard mogelijk dat Agradi de klacht voor je bespreekt met DPD. Graag ontvangen wij dan een mailtje via klantenservice@agradi.nl. Dit is ook het juiste e-mailadres voor eventuele product klachten.
1 maand geleden
NI SNEL GENOEG LEVERD
 Geverifieerde beoordeling|
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van agradi.nl
1 maand geleden
Beste klant, Onze excuses voor de vertraging van je bestelling. Door de drukte hebben we je bestelling helaas niet op tijd kunnen verzenden. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben horen wij dit graag. klantenservice@agradi.nl
1 maand geleden
Nog niets ontvangen. Alle producten stonden op voor 21u besteld, zelfde dag verstuurd. Was om 6,00u 's morgens besteld, zijn pas daags erna aangemeld bij dpd en ontvangen 2 dagen later. Ik ben dit niet gewoon van Agradi!
 Geverifieerde beoordeling|
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van agradi.nl
1 maand geleden
Beste klant, Een artikel uit je winkelwagen had een levertijd van 1 tot 3 werkdagen. Wij hebben je order op de 3de werkdag verzonden. Onze excuses voor de vertraging. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan horen wij dit graag. klantenservice@agradi.nl
2 maanden geleden
3 van de 5 producten zijn perongeluk niet meegeleverd... Na 2 keer bellen waar ze blijven wordt aangegeven dat ze worden nagestuurd en dat ze even zal vragen of haar collega die ermee bezig is mij terug mailt. Tot nu toe arttikelen nog mail ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van agradi.nl
2 maanden geleden
Beste klant, Wat vervelend dat het probleem nog niet is opgelost. Wij gaan zorgen dat er een nieuw pakket van 4 wordt opgestuurd. Onze excuses voor al het ongemak!
2 maanden geleden
De levering liet op zich wachten en de producten werden niet netjes verpakt. Toen bleek dat de verkeerde maat werd geleverd, kreeg ik te horen van de klantendienst dat ik de items kosteloos kon retourneren. Helemaal niet waar nu blijkt, want aangezien door de retour mijn aankoopbedrag onder de 29 euro kwam diende ik TOCH de retour én de originele verzending te betalen.
 Geverifieerde beoordeling|
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van agradi.nl
2 maanden geleden
Beste klant, Omdat het artikel wel correct geleverd was kunnen wij de gemaakte retourkosten helaas niet vergoeden. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan horen wij dit graag. Klantenservice@agradi.nl
3 maanden geleden
Het product is 4 november besteld en nog steeds niet geleverd.
 Geverifieerde beoordeling|
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van agradi.nl
3 maanden geleden
Beste klant, We hebben je order dezelfde dag verzonden. Helaas hebben wij in overleg een onderzoek op moeten starten. Zodra er meer bekend is hoor je zo spoedig mogelijk van ons. Onze excuses voor al het ongemak.
3 maanden geleden
Levering duurt extreem lang. Heb ondertussen artikel al bij de dierenarts gehaald.
 Geverifieerde beoordeling|
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van agradi.nl
3 maanden geleden
Beste klant, We hebben je order dezelfde dag nog verzonden. Dpd geeft aan dat je pakketje geleverd is op 11-11. Helaas komt dit door een verkeerde scan van het pakket bij dpd. Onze excuses hiervoor.
3 maanden geleden
Heel erg ontevreden. Wederom kapotte spullen en een lekkefles, dus alles vies. Het terugsturen was ook een probleem. Heb veel km moeten rijden om het pakket terug te kunnensturen omdat het niet via de gewone post verloopt. Ik ga niet meer bestellen omdat ik steeds foute of kapotte spullen krijg ,maar vooral doordat het probleem niet netjes wordt opgelost
 Geverifieerde beoordeling|
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van agradi.nl
3 maanden geleden
Beste klant, Wat vervelend dat je beschadigde producten hebt ontvangen. Onze excuses daarvoor. Zodra de producten retour zijn ontvangen sturen wij nieuwe op! Mocht je nog vragen hebben hierover dan horen wij het graag. klantenservice@agradi.nl
3 maanden geleden
Ondanks het feit dat me beloofd is dat ik teruggemaild zou worden over het feit dat mijn bestelling na twee weken nog niet geleverd is heb ik drie dagen later nog niets gehoord. We blijven hopen.
 Geverifieerde beoordeling|
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
Antwoord van agradi.nl
3 maanden geleden
Beste klant, Wij zenden aanvullende informatie toe in een aparte e-mail. Bij dit pakket was er helaas enige onduidelijkheid omtrent de locatie van het pakket. Helaas blijkt het pakket nu beschadigd te zijn op het depot van DPD. Wij zenden een nieuw pakket toe. Onze excuses voor het ongemak.