agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.887 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.019 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

Veel te laat of niet geleverd

Vroeger was ik mega tevreden. Tegenwoordig duurt het mega lang voordat ik spullen ontvang of ik ontvang niks. Als je iets niet op voorraad heb. Zet het dan niet op de site of zet erbij dat het weken of zelfs maanden gaat duren . Dan kan je zelf kiezen of je het nog wilt bestellen . Nu blijft de hele bestelling wachten en wacht ik alweer weken op spullen. Een andere bestelling komt gewoon niet te
23 nov 2023
Beste klant, Wanneer er bij een artikel staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" hebben wij dit artikel op voorraad en kan deze direct worden verzonden. Indien er één of meerdere artikelen een levertijd in werkdagen heeft is dit een verwachte levertijd vanuit de leverancier, wat inhoud dat niet vast staat en nog bijgesteld kan worden wanneer de leverancier vertraging heeft. Op het artikel met de langste levertijd wordt rekening gehouden tot de bestelling compleet verzonden kan worden. Indien u er zeker van wilt zijn dat een bestelling niet wordt uitgesteld, adviseren wij u enkel artikelen te bestellen met de status "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" dan voorkomt u dit ten alle tijden! Met vriendelijke groet, Team Agradi
24 okt 2023

Pakket besteld maar nooit ontvangen, in tegendeel, terugzendkosten gekregen

Pakket besteld, info tot 2x gekregen dat pakket vertraging heeft opgelopen. Dan mail dat pakket op bepaalde dag geleverd gaat worden, verlof voor genomen... Dan krijg ik van jullie een rekening gepresenteerd dat het pakket werd teruggezonden naar jullie...op wie zijn vraag? Toch niet op de mijne. Gebeld, gebeld. Mail van DPD op vraag naar jullie gestuurd. Bijna 10 dagen later geen nieuws meer on
31 okt 2023
Beste klant, Wij zien dat er recentelijk contact is geweest met onze klantenservice, DPD heeft bevestigd dat zij na meerdere pogingen en fouten in het systeem het pakket retour afzender hebben gestuurd. Hier is het pakket goed aangekomen en is de bestelling volledig terugbetaald, hiervan ontvangt u per mail de bevestiging van. Met vriendelijke groet, Team Agradi
14 mei 2023
Slechte ervaring klantenservice, artikel met korting stond op site en in winkelwagen lager. Kreeg artikel niet voor getoonde korting. Kwam door update nacht, maar daar kan klant niks aan doen. Gegeven reactie klopt niet, de aanbieding 23% was gewoon de hele week geldig en wilde afrekenen in nacht alleen toen blijkbaar net achter de schermen verlopen en niet zichtbaar op site, pas bij afrekenen.
17 mei 2023
Beste klant, Graag ontvangen wij een mail naar klantenservice@agradi.nl met uw ordernummer en het aangegeven probleem, wij kijken graag wat wij voor u kunnen betekenen in deze situatie! Met vriendelijke groet, Team Agradi
12 mei 2023

Het product is goed, service agradi is zeer slecht

Het product is goed, daar heeft agradi ook geen invloed op. Service van agradi is ronduit slecht. Website zegt dat het product op voorraad is en vijf dagen later krijg je bericht, dat het niet zo is en dat je maar moet wachten. Terwijl ik het juist hier had besteld, omdat het op voorraad is. Dan schrijf je hier een mail/klacht over en tot op heden nog geen enkele reactie hierop ontvangen.
16 mei 2023
Beste klant, De verwachte levertijd per artikel staat op de website omschreven. Helaas kan het zijn dat de verwachte levertijd later is dan in eerste instantie staat omschreven, wij doen in dat geval ons best om de klant zo goed mogelijk te informeren hierover. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Op dit moment wacht ik nog op een bestelling die 6 december geleverd zou worden. Volgens de website zijn ze al die dagen al bezig om mijn bestelling (van 2 items) te verzamelen. Best kans dat een van de twee opeens niet meer leverbaar blijkt. Is me helaas al eens eerder overkomen. Ik snap dat het druk is om deze tijd maar mijn laatste paar ervaringen met agradi zijn niet geweldig.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
11 aug 2023

Foute toezeggingen klantenservice en klant blijft met probleem zitten

Klantenservice belooft dingen die niet mogelijk zijn volgens de voorwaarden van Agradi en als alles daarom fout loopt dan wordt t probleem bij de klant neergelegd. Geen excuses. Jarenlang trouwe en goede klant geweest maar loop tegen een muur van onwil en niet naar klant luisteren of probleem willen herstellen. De extra kosten zijn ook voor de klant, terwijl fout bij Agradi ligt.
16 aug 2023
Beste klant, Wij zien dat er inmiddels al contact is geweest met de klantenservice hierover, bedankt hiervoor. Zo te zien zijn er kosten voor u verrekend door een vergissing in communicatie, onze excuses voor het ongemak. Wij zullen uw feedback meenemen om in de toekomst te kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Agradi
14 mei 2023

Een leren Hooley hoed besteld

Een leren Hooley besteld. Op de foto stond een hoed met een vlakke onderrand. Heb een hoed met een golvende rand ontvangen. Niet tevreden. Niet gekregen wat ik besteld heb. Ook niet terug gestuurd omdat ik dit veel te omslachtig vind. Ben nog steeds op zoek maar het gezochte model is Kennelijk in nederland niet meer te krijgen. Een hoed niet per postorder kopen is mijn advies.
16 mei 2023
Beste klant, Wat jammer dat de foto op onze website niet overeenkomt met uw verwachtingen! Wij doen ons best om de studiofoto's zo goed mogelijk te laten overbrengen voor een realistisch beeld. Wij zullen uw feedback meenemen en de foto's controleren op verbetering in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Agradi
26 sep 2023

Levertijden en veel uitverkocht

Als producten al leverbaar zijn (verl te vaak niet voorradig), worden de levertijden die in eerste instantie worden aangegeven nooit gehaald en meestal ook nog verlengd. Zeer vervelend dat meerdere bestelde items moeten wachten op het artikel dat het laatste leverbaar is. Dit werkt deelbestellingen in de hand. Persoonlijk overweeg ik niet meer te bestellen bij Agradi.
3 okt 2023
MK
Marion K.
Scheveningen
28 mei 2023

Vliegendeken waterdicht

Agradi is een goed bedrijf , levert snel. Alleen de Vliegendeken waterdicht is hopeloos , paard zweet eronder met temp van 13 graden. Het is net een regenpak.Dus ik Chris een Zweetdeken wat niet de bedoeling is. De kleur is supermooie en de deken op zich ook alleen te veel plastic aan de binnen kant. Deken wordt nu al niet meer gebruikt , 2x opgehad , erg jammer
1 jun 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat de deken niet naar wens is! Mocht u twijfelen over de kwaliteit van de deken of advies willen hierover mag u ons altijd mailen naar klantenservice@agradi.nl. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Pakje werd foutief door DPD teruggezonden. Heb nog steeds geen bericht ontvangen over de terugzenden , noch over de terugbetaling. Diverse keren contact gehad met klantendienst, doch zij konden niets doen. Onbegrijpelijk. Nu moet ik weer tot 15 december wachten eer u mijn 2de order kan verzenden. Onbegrijpelijk.
JH
jan h.
TONDEN
27 jun 2023
Twee stuks Highlander plus vliegendeken gekocht voor mijn rustige paarden van 15 jaar oud. Binnen twee weken op de stikranden van de singels uitgescheurd. Vermoedelijk bij het rollen ( wat paarden nu eenmaal doen) Antwoord van een kille -duidelijk geinstrueerde- dame dat dit zeker geen garantie was. Zielige reactie. Had al fotos meegestuurd bij de klacht
28 jun 2023
Beste klant, Er zijn een aantal mogelijke fouten waar wij naar kijken voor garantie. De mogelijke fouten kunnen zijn ontstaan tijdens de productie of bevinden zich in het materiaal. De scheuren die in de dekens zitten zijn op een dusdanige manier ontstaan dat dit geen productie- of materiaalfout kan zijn en dus door invloeden van buitenaf (rollend) in of op de dekens moeten zijn gekomen. Helaas valt schade door mens, dier of natuur niet onder garantie. Hierdoor vallen de dekens dus helaas niet onder garantie. Met vriendelijke groet, Team Agradi
13 jun 2023
Heel lang op de bestelling gewacht. Omdat er iets niet leverbaar is,….. en dat laten ze dan niet ff weten. Uiteindelijk de bestelling ontvangen na 10 dgn en toen zaten de druppels er niet in. Dit wel gemeld maar dan moet je een foto maken van t pakket terwijl ik net iedereen z’n extra drenkbak al had gegeven,……. Ppoffff! Teveel gedoe voor mij, ik haak af!
14 jun 2023
Beste klant, Helaas blijft de levertijd in werkdagen een verwachting, wij zijn hierin afhankelijk vanuit de leverancier die dit doorgeeft. Wij doen ons best om de klanten zo snel en juist mogelijk hierover te informeren. Wat vervelend om te horen dat u de service omtrent het missende artikel uit de bestelling zo hebt ervaren, wij zullen dit intern bespreken en kijken waar wij in de toekomst in kunnen verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
SV
Sigrid v.
Dronten
Leveren zoals “” morgen geleverd” en wanneer op de site staat en spullen onbeschadigd afleveren. Ik heb vaak weken moeten wachten op mijn bestelling, ontvang daarover pas na meerdere berichten te sturen informatie en wordt het eindelijk geleverd is het kapot en zegt de klantenservice met zoveel woorden stik er lekker in. Voor mij geen Agradi meer.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wanneer er bij een artikel vermeld staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden (morgen geleverd / in huis bieden wij niet aan)" hebben wij dat specifieke artikel op voorraad in ons magazijn. Wanneer er bij een artikel een levertijd in werkdagen staat, verwachten* wij dit artikel binnen deze periode binnen vanuit de leverancier. Deze levertijd kan door de leverancier worden aangepast. De bestelling wordt verzonden zodra de gehele bestelling compleet is, deze informatie wordt ook aangegeven op het moment van bestellen en het afronden van de bestelling. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
25 apr 2023
Verkeerde bestelling ontvangen. Contact gezocht, matig contact. Meerdere keren moeten bellen en mailen. Artikel moet eerst retour voordat ze het nieuwe product opsturen. Nu 1.5 week geleden retour gestuurd nog steeds het nieuwe product nog niet ontvangen en is zelfs nog niet verstuurd. Nu al 3 weken aan het wachten op het hoofdstel. Slechte service!
3 mei 2023
Goedemiddag, zou je ons de track and trace code willen sturen? Dan kijken wij graag even met je mee zodat we het spoedig voor je kunnen oplossen. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Team Agradi
30 aug 2023
Bestellingen worden veel te laat en vrijwel nooit binnen de beloofde termijn uitgeleverd. Mooi als er veel keus is op de website,maar op voorraad is het niet.En daar zijn ze niet altijd eerlijk over. Heel vervelend. Nu al twee keer te last geweest met een kado., omdat de levertijd plotseling 10 tot 14 dagen werd. Ik ga voortaan deurtje verder.
21 jun 2023

Slechte levering

Het product was prima, alleen de bezorging belachelijk. Dpd heeft niet eens aan de deur gestaan. Ik was gewoon thuis op het tijdstip dat hij langs zou komen, en ik krijg bericht dat het pakket mee terug genomen is omdat ik niet thuis was. Vervolgens kon ik het 3 dagen later pas ophalen bij t pick-up pont. Dus een verdrietig kind in huis helaas.
23 jun 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat je de levering van het pakket als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback bespreken met de transporteur om te kunnen verbeteren in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Agradi
25 mei 2023
Foutieve kleur rol weidedraad geleverd. Moeilijke afhandeling. Niet onze fout maar lang moeten wachten op een slechte afhandeling van agradi. Het probleem zit hem vooral in het klaarblijkelijk niet geloven van fout van agradi. De foto is reeds in bezit. Dat is juist het probleem Nu wordt er weer gevraagd om een foto ter verduidelijking!!!!
26 mei 2023
Beste klant, Wanneer er een verkeerd artikel is verstuurd hebben wij een foto nodig van hetgeen wat u heeft ontvangen, er kan ter verduidelijking een extra foto gevraagd worden. In dit geval liggen de kleuren zwart en (donker) bruin erg dicht bij elkaar wat het beeld niet altijd even verduidelijkt. Wij zien dat er ondertussen een oplossing is gekomen en er zo snel mogelijk een rol van het juiste kleur lint verstuurd zal worden na het retour ontvangen van de rol met het bruine lint! Wij zullen ons best doen om in de toekomst hierin te blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Agradi
29 aug 2023
Het borsttuig was kapot bij ontvangst, kan gebeuren maar omdat dit niet binnen 48 uur is gemeld ziet Agradi af van garantie. Volgens mij is dat wettelijk niet eens toegestaan; de wettelijke garantie bepaald dat je altijd recht hebt op een goed product. Wanneer een product niet deugt is er recht op vervanging of teruggave van geld.
30 aug 2023
Beste klant, Onze excuses! Wij gaan de klacht nogmaals voor u in behandeling nemen en komen hier spoedig op terug. Onze klantenservice zal spoedig contact met u opnemen via de mail. Met vriendelijke groet, Team Agradi
EV
Elly-May V.
Dordrecht
Ophaal punt is gesloten door vakantie. Ze hebben het pakket nu aan de andere kant van Dordrecht gebracht die beperkte ophaal mogelijkheden heeft. Ik kan dit niet ophalen binnen die tijd. Nu dreigen jullie extra geld in rekening te brengen. Als het verrekend is zal ik mijn account verwijderen en nooit meer iets bestellen bij jullie.
3 aug 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft met de levering van uw pakket. Wij adviseren u contact op te nemen met de klantenservice aan de hand van uw ordernummer, wij helpen u graag verder! U kunt mailen naar klantenservice@agradi.nl. Met vriendelijke groet, Team Agradi
23 mei 2023
Bestelling nog steeds niet geleverd. Maand terug besteld. Klantenservice kan me niet vertellen of dit over een week of een Maand of een jaar wel geleverd wordt. Echt heel slecht dit. Als iets niet leverbaar is verwacht ik dat het op site er bijnstaat of op site helemaal niet te vinden is. Ook verwacht ik een antwoord over levertijd.
26 mei 2023
Beste klant, Wij zien dat er op het moment van bestellen één Synopet Equisin Complex 500ml leverbaar was vanuit de leverancier met een verwachte levertijd tussen de 1 en 3 werkdagen, echter is de vervelende situatie voorgevallen dat de tweede fles Synopet Equisin Complex 500ml niet meer leverbaar was. Hierdoor is de bestelling niet verzonden, het systeem zal de bestelling in zijn geheel versturen wanneer alle artikelen binnen zijn. Dit loopt helaas geautomatiseerd, onze excuses hiervoor! Wij zullen deze feedback meenemen om in de toekomst te kunnen verbeteren! Wij zien dat de tweede fles eergisteren ook is verstuurd en wensen u alsnog veel plezier toe van deze bestelling. Met vriendelijke groet, Team Agradi