agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl
Beoordelingen:

9.848 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden129.919 beoordelingen in totaal  

4,45
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

9 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Fijne winkel, kan wel verbeteren in het vernoemen van levertijd op de website. De levertijd is niet altijd duidelijk en wordt zeker niet altijd nagekomen. Dit resulteert voor mij in alleen bestellen als ik het niet tijdig nodig heb omdat bestellingen regelmatig vertragen. Ik weet niet in hoeverre jullie hier altijd wat aan kunnen doen maar op de website benoemen lijkt me te moeten kunnen. Verder super tevreden met het aanbod, retourpolicy etc. Retourticket in de verpakking en een plakstrip zoals ze dat bij Zalando doen zou zeker handig zijn gezien wij geen printer hebben. Grootste pluspunt blijft echt het aanbod, jammer dat er geen fysieke winkel is :)

de meest kritische beoordeling

29 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
ik heb bestelling NL03662832 geplaatst die ik nadien heb teruggestuurd op 22 augustus met retournummer RNL10204361 via DPD. Ik ben naar het DPD verzendpunt (tankstation De Cooman in Idegem, Geraardsbergen) na 2 uur teruggeweest omdat ik geen bevestiging per mail of sms ontving. mijn pakket lag nog in het rek en ze hebben het nogmaals ingescand en bevestigd dat ik een sms zou krijgen. DPD werkt niet met emails... nooit een sms gekregen en jullie geen pakket. als dit niet in orde komt en ik geen terugbetaling krijg, nooit meer agradi als jullie met DPD blijven werken.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor agradi.nl

Sorteren  
Meest recente eerst
14 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Jullie versturen met DPD Vreselijk slecht pakket 8 dagen op het depot gelegen dan schijnen ze mijn huis voorbij te rijden en vervolgens word het terug gestuurd. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd ik bestel vanaf nu nooit meer jullie!!!!
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
2 dagen geleden
Beste klant, Zou je ons een toelichting kunnen geven over jouw 1 ster review? Deze ontbreekt helaas. Met vriendelijke groet, Team Agradi
DK
Dorien K.
Roosendaal
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

stro touwtjes mes

Ik heb stro touwtjes mes gekocht en de 2e keer dat ik het gebruikte was het mesje al naar binnen gezonken..
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
2 dagen geleden
Beste klant, Zou je ons een mail willen sturen naar klantenservice@agradi.nl met jouw ordernummer en deze foto van de klacht? Dan gaan we jouw klacht zo snel als mogelijk oppakken. Met vriendelijke groet, Team Agradi
AV
An V.
Maasmechelen
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Product teruggestuurd en 2x verzendkosten moeten betalen!
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
2 dagen geleden
Beste klant, Alle voorwaarden met betrekking tot retourneren kun je hier vinden: https://www.agradi.nl/retourzendingen/ *Retourzendingen vanuit het buitenland Voor retourzendingen vanuit het buitenland, anders dan in geval van aangetoonde garantiegevallen of in geval van aantoonbare leveringsfouten, draagt de verzender zelf de kosten. Ook in geval van garantie dienen de producten op de goedkoopste wijze verzonden te worden (inclusief tracking). Kosten voor andere wijze van vervoer, zoals express-service, aangetekend, rembours en dergelijke worden niet vergoed. Verzending van grote artikelen of pallet leveringen dienen in geval van garantie altijd in overleg plaats te vinden. Indien vanuit het buitenland gebruik gemaakt wordt van DPD parcelshops voor retourzendingen, wordt €4,99 bijdrage voor retourkosten in rekening gebracht. Indien de waarde van de retourgezonden producten onder dit bedrag is, ontvang je geen terugbetaling. Kosten voor een retourzending uit Frankrijk bedragen €9,99 en vanuit Luxemburg €9,99. Met vriendelijke groet, Team Agradi
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Heb na 2 1/2 week nog m'n bestelling niet binnen!
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
4 dagen geleden
Beste klant, Volgens de gegevens van DPD is het pakket op 29-3 geleverd. Mocht dit niet het geval zijn, adviseren wij je contact op te nemen per mail of per telefoon met ons. Met vriendelijke groet, Team Agradi
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Niet oplossend meedenken

Leveren op niet standaard ingegeven adres en willen niet oplossen
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
7 dagen geleden
Beste klant, Het is uw eigen verantwoordelijkheid om uw bestelgegevens bij zowel het afronden van de bestelling als de orderbevestiging per mail te controleren. Op het moment dat de bestelling nog niet bij ons is verzonden kunnen wij het adres wijzigen voor u, dit kan helaas niet meer wanneer u een mail stuurt wanneer het inmiddels al geleverd is. Met vriendelijke groet, Team Agradi
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De garantie!! Na 4x dragen rijlaarzen kapot en het enige wat aangeboden wordt is 25% korting op precies dezelfde laarzen, wat neerkomt op dezelfde prijs als waar we het 1e paar voor gekocht hebben. Ronduit belachelijk! Ik ben, en vele met mij, geen klant meer bij Agradi! Waardeloze klantenservice!
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
10 dagen geleden
Beste klant, Wij zien dat de aangeboden korting op deze laarzen is aangeboden uit coulance, omdat dit de schade officieel gezien niet onder garantie vallen. Deze 25% korting is in een vorm van een terugbetaling op het door u betaalde bedrag op deze laarzen, dit geldt niet op een nieuw paar laarzen of andere artikelen. Mocht u als nog gebruik willen maken van dit aanbod vernemen wij dit graag per mail! Met vriendelijke groet, Team Agradi
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
29 mrt 2024
Beste klant, Kunt u ons meer toelichten over uw review? U mag ons ook een mail sturen met daarin de toelichting naar klantenservice@agradi.nl. Wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
DC
davy c.
mechelen
25 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling was onvolledig en klantendienst weigerde om de fout op te lossen
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
26 mrt 2024
Beste klant, Kunt u ons meer toelichten over uw review? U mag ons ook een mail sturen met daarin de toelichting naar klantenservice@agradi.nl. Wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
21 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Wat een ellende

Verkeerde producten geleverd, hopeloos veel moeite om de boel te retourneren, bar slechte service. Bovendien was de levertijd vele malen langer dan beloofd.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
22 mrt 2024
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat je de levering van het pakket als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback bespreken met de transporteur om te kunnen verbeteren in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Agradi
14 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Retour aanrekenen binnen de Benelux is dikke onzin

Retour aanrekenen binnen de Benelux (Nederland wordt het natuurlijk niet aangerekend) is echt wel dikke onzin Daarbij ook niet wettelijk. Daardoor ga ik ook veel minder bestellen bij jullie. Als ik het elders kan kopen dan zal ik dat zeker doen.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
15 mrt 2024
Beste klant, Retourneren uit het buitenland is niet kosteloos, in het geval van België zijn de kosten €4,99. Meer informatie over de retourzendingen vind u via https://www.agradi.nl/retourzendingen/. Met vriendelijke groet, Team Agradi
14 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Er miste een artikel. En dit wordt langzaam opgelost
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
15 mrt 2024
Beste klant, Het neemt enige tijd in beslag om te controleren wat er mis is gegaan is dit soort situaties. Zo te zien heeft de klantenservice al contact met u opgenomen en is het opgelost! Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Agradi
14 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levering van een paar sokken duurt min een week.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
15 mrt 2024
Beste klant, Op het moment van bestellen had de Kingsland Sokken Classic Coolmax Unisex Navy 35-37 een (aangegeven) levertijd tussen de 2 en 5 werkdagen, dit houd in dat wij het artikel binnen deze periode binnen verwachten vanuit de leverancier. Op werkdag 4 is de bestelling bij ons verzonden. Wij wensen u veel plezier van de bestelling toe! Met vriendelijke groet, Team Agradi
13 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Herhaaldelijke problemen met levering….duurt te lang of komt gewoon niet aan
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
15 mrt 2024
Beste klant, Kunt u ons meer toelichten over uw review? U mag ons ook een mail sturen met daarin de toelichting naar klantenservice@agradi.nl. Wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
13 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Jullie levertijden kloppen niet. Ik heb het zelf 2 keer meegemaakt. Hoor het ook bij stalgenoten. Als een artikel niet ‘direct’ leverbaar is maar bijvoorbeeld 3-5 dagen wordt het drama.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
15 mrt 2024
Beste klant, Indien u een bestelling plaatst waar bij alle artikelen vermeld staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" houd dit in dat uw bestelling compleet is en gelijk verzonden kan worden. Indien één of meerdere artikelen een levertijd in werkdagen heeft houd dit in dat wij dit artikel deze binnen deze periode binnen verwachten vanuit de leverancier, helaas kan deze levertijd door de leverancier worden aangepast indien zij vertraging hebben opgelopen. Zoals vermeld staat bij het afrekenen wordt er gewacht op het artikel met de langste levertijd, zodat de bestelling in zijn compleetheid verzonden kan worden! Met vriendelijke groet, Team Agradi
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling gemaakt 2 producten er niet bij in. Dus ik kan nu 48 euro extra betalen
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
15 mrt 2024
Beste klant, Kunt u ons meer toelichten over uw review? U mag ons ook een mail sturen met daarin de toelichting naar klantenservice@agradi.nl. Wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Product is nooit aangekomen.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
12 mrt 2024
Beste klant, Kunt u ons meer toelichten over uw review? U mag ons ook een mail sturen met daarin de toelichting naar klantenservice@agradi.nl. Wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
9 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
vieze deken ontvangen en vervolgens deken geretourneerd en geen geld terug gekregen.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
12 mrt 2024
Beste klant, Wij hebben de retourzending van de HB Harry & Hector Outdoor Regendeken Katoen Blauw 115/145 ontvangen en kunnen deze helaas niet accepteren. Aan enkele voorwaarden voor retourzending is niet voldaan. -Het artikel is niet schoon, bevat vlekken. Deze foto's zijn naar u verstuurd per mail. - U mag volgens onze voorwaarden een artikel beoordelen zoals u dat in een winkel zou doen. Een deken kan gepast worden met een schoon laken er onder zodat het deken schoon blijft. We kunnen het artikel naar u retourneren na betaling van verzend en retourkosten van €9,99. Graag vernemen wij of u het artikel retour wil ontvangen dan ontvangt u van ons een link om het verschuldigde bedrag te voldoen, dit kan naar klantenservice@agradi.nl. Het artikel wordt 3 maanden, na versturen van deze e-mail, door ons bewaard. Mochten wij niets van u vernemen of de betaling van €9,99 niet ontvangen, dan wordt het artikel na deze 3 maanden aan het goede doel geschonken. Meer informatie hierover vind u via https://www.agradi.nl/retourzendingen/ Met vriendelijke groet, Team Agradi
9 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nooit ontvangen! 2 november 2023 al bestelden niets. Is direct opnieuw in bestelling genomen maar tot op heden nog steeds niets.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
12 mrt 2024
Beste klant, Kunt u ons meer toelichten over uw review? U mag ons ook een mail sturen met daarin de toelichting naar klantenservice@agradi.nl. Wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte service en slechte kwaliteit materiaal

Ik was vroeger altijd tevreden. Maar tegenwoordig moet je lang wachten op je bestelling. Heel vaak bellen of het überhaupt komt. Wordt je lang aan het lijntje gehouden en is de kwaliteit van materiaal beduidend slechter. Het hele systeem met kortingen is een wassen neus. Wacht nu al maanden op het vervangen van een kapotte voerbak. Alle beloftes niet nagekomen. Ik ben erg teleurgesteld in de Agradi van nu. Hopen dat mijn Scheer machine nu eindelijk gaat komen....
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
8 mrt 2024
Beste klant, Helaas kunnen wij niet zien wat er is gebeurd met uw bestelling, het ordernummer waarmee u deze review schrijft zien wij geen opmerkingen of acties. Graag ontvangen wij een mail naar klantenservice@agradi.nl met het ordernummer van de juiste bestelling, wij kijken graag met u mee! Met vriendelijke groet, Team Agradi