je kan makkelijk en snel kiezen wat je nodig hebt en de afhandeling is ook snel.
Wat ik vervelend vind is dat ik heel veel kortingcodes heb, maar ze nooit kan inwisselen omdat ik steeds maar 1 item nodig heb als ik bestel, dus nooit boven de 50 euro uit kom. Dus maak het eens zo dat ik bij mijn volgende bestelling misschien een keer wel alles kan inwisselen zonder dat ik aan een bepaald bedrag moet voldoen. Ik zou zeggen beter een klant die regelmatig wat bestelt dan 1 die steeds moet wachten tot ie boven de 50 euro zit. In de tussentijd kan ik het dan wellicht makkelijker bij een ander halen.
Ander idee is misschien dat je dat 1x per jaar doet in de verjaardagsmaand van de klant bijvoorbeeld, dan weet ik van te voren dat ik dan van alles kan bestellen met korting. Zoiets dan.
Ik ging jullie normaalgezien 5sterren geven want ik had nooit klachten tot vorige winter. Ik plaatste een bestelling van meerdere artikelen (medisch) waarbij er een paar waren die ik uiterst dringend nodig had. Op de site stond dat alles in stock was, blijkt dat dit niet het geval was waardoor ik weken moest wachten. Ik moet zelf contact op gaan nemen met Agradi om dit te weten te komen ipv dat zij mij contacteren en zeggen excuseer dit product is jammergenoeg niet voorradig en dit kan even duren. Dus ik vraag hen kun je de rest al opsturen na enkele weken wachten en dan dat het andere product achter komt. Nee dat doen wij niet was de reactie die ik kreeg. Na nog enkele weken wachten krijg ik te horen dat mijn pakket eindelijk verstuurd zou worden, ik dus in blijde verwachting open ik het pakket en zie dat ze juist de producten die voorradig waren opgestuurd hebben maar die dat te kort waren niet mee gestuurd. Raar maar waarom konden jullie dit dan niet meteen versturen zoals altijd? Moest ik serieus weken wachten op enkel de artikels die jullie voorradig hebben en ik dringend nodig had. Jullie spreken jullie zelf dus tegen? Dan neem ik nog eens contact op blijkt dat de andere artikelen nog niet binnen zijn, en niemand bij jullie die de klant op de hoogte houd altijd de klant die jullie moet contacteren. Uiteindelijk toch nog ontvangen maar zeer miscontent! Ondertussen al nog bij jullie gekocht ik denk dat dpd niet de beste leverancier is, hebben we ook klachten van en vrienden van ons ook. Normaalgezien kun je het adres nog wijzigen was hier ook niet mogelijk bij hen en die jongens laten je wachten omdat ze uw pakketje zouden komen leveren en dan aie je niemand opdagen maar zeggen ze wel dat ze geweest zijn. Ik wil dit even meedelen omdat ik echt vind dat dit verbeterd kan worden!
Ik ontving een mail dat de rijlaarzen in de aanbieding waren. Na wat scrollen kwam ik laarzen tegen die me wel wat leken, ook voor een mooie prijs. Ik betaalde gelijk en ontving m'n pakket de volgende dag. Dat was prettig!
Maar de laarzen waren een maatje te groot en ik wilde de laarzen daarom ruilen voor een kleinere maat. Ik kon de laarzen terugsturen en dan zou ik m'n geld terug ontvangen. Dan zou ik een nieuwe bestelling moeten plaatsen voor de nieuwe laarzen. Tegenvaller dat ze de prijs van die laarzen vervolgens met €25,- hadden verhoogd, binnen minder dan een dag! Tja, dan ben ik te eigenwijs om ze terug te retourneren.
Tevens was een van de twee bijgesloten laarzenspanner lek. Die kan ik iedere keer opnieuw opblazen.
Een volgende keer doe ik een grotere aankoop, waarbij de maat een rol speelt, in een fysieke winkel.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste Klant,
Wat jammer dat de laarzen niet de juiste maat bleken te zijn. Wanneer je producten wil ruilen voor een andere maat, maar de prijs ineens anders blijkt te zijn, mag je hierover altijd even contact met ons opnemen. We zullen er dan voor zorgen dat je maat kan omruilen voor dezelfde prijs als dat je in eerste instantie hebt betaald.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
Geverifieerde beoordeling
16 mrt. 2023
Het salntaveltje op de foto ziet er goed uit. De juiste maat, leuk met die laatjes en een mooie prijs. Helaas ontdekte ik bij het uitpakken, dat bijna alle hout stukken beschadigd zijn land de randen. Bij 1 laatje zelfs gewoon de toplaag er af aan de bovenkant zelfs. Ook sluiten de planken niet mooi aangekaart, ondanks de ijzeren stukjes waarmee je ze zou moeten kunnen aandraaien. Dat is erg jammer. De laatjes schuiven tegen elkaar aan wanneer je deze open of dicht doet. En als laaste is het ook zo dat de schroeven van de rails eigelijk met te dik zijn waardoor beide laatjes moeilijk open en dicht gaan. Op mijn oude adres hebben we veel meubels besteld bij jullie. Dat waren goeie en dergelijke kwaliteits meubelen. Dus dan valt dit me wel een beetje heel erg tegen.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant,
Zou het kunnen dat je ons verward met een andere webshop? Wij verkopen namelijk geen meubels en kunnen in je bestelgeschiedenis ook geen bestelling terug vinden waarop dit van toepassing zou kunnen zijn.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
Ik heb onlangs een zweetdeken besteld waarvan de maten uit de beschrijving niet bleken te kloppen. Geen probleem opzich want de deken mocht gepast worden en dit kan gebeuren natuurlijk alleen dan wel heel raar dat er schoonmaakkosten worden berekend voor een deken die we met 2 personen helemaal nagekeken hebben op vuil of haren (die er mogelijk ondanks er een deken onder gehad te hebben met passen op gekomen zouden kunnen zijn) en dus voledig schoon was schoonmaakkosten berekend worden en daar boven op ook alsnog verzendkosten berekend worden terwijl ik ruim boven het gratis verzenden bedrag besteld had. Hier over uiteraard gemaild maar zonder resultaat. Erg jammer dit.. deze deken heeft me dus geld gekost terwijl ik dus niets heb nu..
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant,
Wanneer wij een product niet volledig schoon terug krijgen, zullen wij deze, indien mogelijk, zelf schoonmaken om nog te kunnen verkopen. Hier worden inderdaad kosten voor in rekening gebracht. Deze kosten hoeven niet alleen voort te komen uit hoe vies het product is, maar ook hoe gemakkelijk of moeilijk het product schoon te maken is. Zo kan het materiaal van het product er bijvoorbeeld voor zorgen dat de schoonmaak langer duurt en er dus kosten gerekend moeten worden. Dit staat ook aangegeven in onze retourvoorwaarden.
De verzendkosten worden gerekend over de producten die zijn gehouden. Deze kwamen onder de verzendvrijedrempel uit.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
Geverifieerde beoordeling
8 mrt. 2023
Product is niet leverbaar. Maar ik kan het toch bestellen. ( misleidend.... ik zou anders een ander product uitzoeken of elders bestellen)
De levertijd (2-3 werkdagen) wordt onmiddellijk na plaatsen van de bestelling 5 werkdagen.
Uiteindelijk is de werkelijke levertijd 8 werkdagen.
Telefonisch onbereikbaar.
Antwoord op je mail duurt ook 8 dagen.
Bij retour moet je toch de verzendkosten betalen. ( ik heb het vanwege de levertijd en nul contact ongeopend retour gedaan)
Terugbetaling duurt meerdere dagen (8?)
En wederom geen direct contact mogelijk.
Ik koop hier NOOIT meer
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant,
Wat vervelend dat je dit zo ervaart. We zien dat er al contact geweest is over bovengenoemde punten waarin wij het van onze kant hebben toegelicht.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
Wat klantvriendelijker en meer inlevingsvermogen bij een klacht
Koop schoenen van 135 euro en krijg wondjes na 2 dagen dragen. Ben goudeerlijk hierover deel zelfs foto’s dat de schoenen er nog als nieuw uit zien maar krijg tot vier keer toe te horen dat ze niet retour mogen. Recht van herroeping als consument wordt genegeerd. Heb dit al keer eerder gehad met heel ander product dat kapot geleverd werd. Koop hier zo vaak had wel iets meer van jullie verwacht. Al was het een nette korting dat ik naar de schoenmaker zou kunnen gaan. En ja ik draag ze met dikke wandelsokken!
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant,
Wat vervelend dat je wondjes krijgt van de schoenen. We hebben echter in ons mailcontact al uitgelegd waarom de schoenen helaas niet retour kunnen komen.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
Geverifieerde beoordeling
10 dagen geleden
De klantenservice nadat een product kapot was gegaan (binnen 10 dagen), was niet heel aardig en snel qua reageren.
Ik snap dat jullie als er producten kapot gaan, zelf niet veel kunnen doen en dat de product aanbieder hierover gaat.
Maar klanten over deze klachten, van jullie, sneller reactie krijgen, geeft dit een beter gevoel en zullen zij eerder geneigd zijn een product opnieuw bij jullie te bestellen.
Als ik nu aan Agradi denk, denk ik niet heel positief terug (voelt alsof ik maar bewezen moest krijgen dat het japot gaan niet aan mij lag...)
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
20 uur geleden
Ik heb besteld via agradi voor mijn wedstrijd kleren, er was een regenjas die echt niet paste. Deze heb ik terug retour gedaan. Mijn bedrag was 56 euro totaal van aankoop. De regenjas koste 17 euro maar nu kreeg ik een mail aan dat er 10 euro werd afgetrokken van mijn terugbetalend bedrag. Voor verzendingskosten en shipping. Dit vind ik echt overdreven veel. En dit gewoon omdat ik in Belgie woon en het bedrag van de retour niet boven de 49 euro was.
Nooit bestel ik nog eens op Agradi. Nog nooit meegemaakt bij andere paardensite’s !!
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
19 mrt. 2023
Bij retourneren ben ik 15 euro van mijn bedrag verloren.
Gratis verzending van eerste bestelling viel weg door deel bestelling te retourneren en om te retourneren ook betalen.
Ik heb wel zelfde jasje in grotere maat besteld.
Dus ik vind het niet correct dat er zo een hoog bedrag wordt aangerekend -rekening houdend dat mijn totale bestelling zelfde bedrag is gebleven.
Dit heb ik op geen enkele site ooit meegemaakt.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
14 mrt. 2023
Duurt lang voordat ik antwoord krijg en dan nog niet eens op al mijn vragen. Produkt wordt teruggestuurd met korting die ik niet heb gekregen. Teleurstellend.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant,
Doordat wij advies hebben opgevraagd bij onze leverancier betreffende de vraag, duurde het inderdaad wat langer voordat we antwoord konden geven. Onze excuses daarvoor. Ons inziens zijn echter wel alle vragen beantwoord. Mocht je toch alsnog vragen hebben, horen wij het uiteraard graag.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
Geverifieerde beoordeling
14 mrt. 2023
Dit product was super op tijd. Maar eerdere 2 bestellingen was een groot drama. 1 keer bijna half jaar gewacht en andere weken moet wachten.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant,
We zien inderdaad dat 1 bestelling enorm lang heeft geduurd en dat deze uiteindelijk is geannuleerd.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
Geverifieerde beoordeling
15 mrt. 2023
Slechte communicatie, levering pas na een maand , terwijl alles voorradig zou zijn ..constant de levering wijzigen,
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant,
Wanneer er bij een product een verwachte levertijd van bijvoorbeeld 2 – 10 werkdagen staat vernoemd, moeten wij dit product altijd nog eerst vanuit onze leverancier gaan ontvangen. We hebben deze dus niet meteen op voorraad. Het kan dan ook voorkomen dat de levertijd nog wat veranderd.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
Meer productkennis. Alsook een gemakkelijkere klantenservice. En een persoonlijkere aanpak indien er gemail wordt. Volgens jullie viel de deken op maat…terwijl de revieuw dat tegensprak. Geluisterd naar jullie “advies”.
Maar helaas een deken dat veeeeeeel te groot was. Dit is geen maat voor de ene past die net goed, voor de andere niet. Op ander paard met zelfde dekenmaat ook veeeeeel te groot.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant,
Wat jammer dat de deken te groot blijkt te zijn. Daar elk paard een andere bouw heeft, is het erg lastig op afstand advies te geven over de juiste maat. We raden het daarom altijd aan je paard op te meten en aan de hand daarvan de juiste maat te bepalen. Hoe je dit kan doen, staat uitgelegd op onze website: https://www.agradi.nl/maattabel-paardendekens/
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
Levertijden zijn erg lang. Bij retourzending, al ben je vaste klant, wordt kortingscode in mindering gebracht. Kortingscode , 5 euro, is geldig vanaf 75 euro!!!!! Zo nep. En voor deze beoordeling krijg je… ja ja 5 euro korting… bij meerdere artikelen, wordt er pas verzonden wanneer alle artikelen voorradig zijn. En deze worden nogal eens verlengt.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant,
Bestellingen worden bij ons inderdaad verzonden zodra deze compleet zijn. Je dient dan ook altijd de langst genoemde levertijd aan te houden.
Indien een order gedeeltelijk wordt geannuleerd of geretourneerd kunnen actievoorwaarden (kortingsbonnen, geen verzendkosten, actiecodes enz) die gekoppeld zijn aan een minimale besteding aanleiding zijn voor een afwijkende terugbetaling.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
Laatst moest ik een zending retour sturen vanuit België. De retourkosten waren ten lasten van mij. Dat is jammer, maar bon, ik kan ermee leven. Wat ik niet kon aanvaarden is dat ook de verzendingskosten van de oorspronkelijke levering in mindering werden gebracht van mijn tegoed! Gevolg: ik bestel geen kledij of laarzen meer via agradi
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant,
Indien door het retourzenden het restant aankoopbedrag onder een verzendvrije drempel komt, worden alsnog verzendkosten in rekening gebracht. Dus, indien een order gedeeltelijk wordt geannuleerd kunnen actievoorwaarden (kortingsbonnen, geen verzendkosten, actiecodes enz) die gekoppeld zijn aan een minimale besteding aanleiding zijn voor een afwijkende terugbetaling. Door het retourneren van artikelen kan het bedrag van de oorspronkelijke order beneden de verzendvrije drempel komen. Indien dit het geval is, worden er alsnog verzendkosten betreffende de originele order in rekening gebracht.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
Geverifieerde beoordeling
10 dagen geleden
Pakket niet geleverd gekregen, mail dat het retour is gegaan omdat ik het pakket niet opgehaald zou hebben, terwijl deze niet binnen was gekomen. Hier zitten kosten aan verbonden en kreeg maar gedeelte van het bedrag terug. Contact op proberen te nemen met de klantenservice maar niemand bereikbaar.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant,
We zien dat er eenmalig contact met ons is geprobeerd op te nemen buiten onze openingstijden. Wanneer je hierover alsnog contact met ons wenst op te nemen kan dit telefonisch op werkdagen tussen 10:00 - 18:00 of op elk moment per mail (infor@agradi.nl).
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
Geverifieerde beoordeling
16 mrt. 2023
Het product dat we hebben aangekocht voldoet niet aan volledig aan een nieuwe aankoop er is beschadiging aan het product bij levering en na 2 maal te mailen met foto met gebrek op moeten we het zo maar gebruiken en as het dan stuk gaat terug contact opnemen dat noemen we geen service hoor.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant,
Zoals aangegeven in het mailcontact zagen wij aan de hand van de foto's geen afwijkingen aan het product. Er is daarom inderdaad aangegeven dat deze gewoon gebruikt mag worden. Mocht door het gebruik blijken dat er toch afwijkingen aan het product zitten, horen we dat uiteraard graag zodat we dit verder voor je kunnen oppakken.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
Geverifieerde beoordeling
11 dagen geleden
Voor de zoveelste keer iets besteld waar ik langer dan gewenst op heb moeten wachten. Als ik iets bestel en de site zegt dat het op voorraad is dan verwacht ik het uiterlijk 2 dagen later binnen te hebben. Van deze service kan ik bij Agradi niet op aan en dat vind ik erg jammer.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
13 dagen geleden
Schoenen besteld en thuis gepast. Bleken te klein, dus terug gestuurd. Mail van Agradi ontvangen dat de schoenen beschadigd waren en dat ik ze terug kon kopen!
Er zat een beetje stof! op een zool van één schoen! Discussie was niet mogelijk, kreeg geen antwoord meer op mijn mails
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant,
We zien dat het hier gaat om een klacht van een jaar geleden. Zoals destijds aangegeven zijn de stalschoenen vies bij ons ontvangen. Zoals in onze voorwaarden staat omschreven kunnen wij geen artikelen retour nemen die vies retour komen: https://www.agradi.nl/retourzendingen/
Wanneer artikelen nog schoongemaakt kunnen worden en als nieuw verkocht kunnen worden, wordt dit zeker gedaan. Helaas was het voor dit artikel niet meer mogelijk om deze als nieuw te verkopen daar het te vies is ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
Geverifieerde beoordeling
8 mrt. 2023
Snelle levering is perfect, alleen ontving ik bij 2e bestelling niet het product wat ik besteld had, ander model en materiaal, na terugsturen blijkt met de terugbetaling dat de verzendkosten voor mijn rekening komen. Niet netjes voor een product welke ik niet besteld had!
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
17 mrt. 2023
Alles zou op voorradig zijn, kreeg steeds opnieuw een mail dat de levering uitgesteld werd , uiteindelijk bijna een maand moeten wachten . Na wat vragen gaf de medewerker de schuld aan de post , maar die had alles netjes geleverd binnen 2 dagen .
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant,
Wanneer er bij een product een verwachte levertijd van bijvoorbeeld 2 - 4 werkdagen staat vernoemd, moeten wij dit product altijd nog eerst vanuit onze leverancier gaan ontvangen. We hebben deze dus niet meteen op voorraad. Het kan dan ook voorkomen dat de levertijd nog wat veranderd.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Team Agradi
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen:
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.