agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

10.000 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden129.445 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

IW
zeer slechte onvriendelijke klantendienst
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Kunt u ons meer toelichten over uw review? U mag ons ook een mail sturen met daarin de toelichting naar klantenservice@agradi.nl. Wij ontvangen graag de feedback, zodat wij kunnen verbeteren hierin in de toekomst! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Product is nooit aangekomen.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Kunt u ons meer toelichten over uw review? U mag ons ook een mail sturen met daarin de toelichting naar klantenservice@agradi.nl. Wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Bestelling niet geleverd
CD

De kortingscode werkt niet

De kortingscode aangeeft dat je 5 euro korting krijgt bij besteding van 75 euro, die werken niet, simpelweg omdat veel van het assortiment is uitgesloten. Tevens op de site zijn er zogenaamd korting op een bepaald artikel, als je dat vergelijkt met andere websites dan ben je vaak duurder uit, slechts marketing.Verrassend genoeg was mijn pakket heel snel bezorgd binnen 1 dag, normaal gesproken duurt het ongeveer 4 dagen of langer. Wel een groot assortiment.

Leuke, overzichtelijke website

Leuke en overzichtelijke website Ik twijfelde aan verschillende caps, op een bel moment krijg je een mailtje .. voor 9u besteld dezelfde dag verzonden, tot ik mijn betaling deed, dan kreeg ik pas te zien dat dit 3weken levertijd had, kan ik begrijpen, maar ik vindt dit vrij misleidend.. de klant moet de keuze krijgen of ze hier dan al niet willen op wachten. .. tot zover mijn ervaring..
Bestelling bleef te lang weg, op website stond in voorraad en directe levering.Na betaling bleek er 1 item niet in voorraad en werd er dus niets verzondentot dit item terug voorradig was ....En iets terug zenden als persoon uit België is duur en krijgt niet dezelfde service als iemand uit NL.Jas voor hond was veel te breed , lengte klopte , maar terug zenden was dus geen.optie....
PD
P D.
Amstelveen
Kortingsvoucher kunnen niet ingezet worden als het artikel al afgeprijsd is, laten nou bijna alle artikelen met 1 of 2% afgeprijsd zijn…. Kan je ze niet gebruiken. Als je pakket zoekgeraakt is wordt er niets voor je gedaan al helemaal niet als je-op uitdrukkelijk verzoek van de bezorgdienst ivm het milieu- neerzettoestemming is gegeven.
MD
Mirèse D.
Antwerpen
Enkele dagen na bestelling plots mail dat het artikel niet voorradig is. Dit is niet fijn, zeker als je op je bestelling enkele weken moet wachten en je het dringend nodig hebt, bv. voor koelbandages. Voorradig is voorradig en moet de levertermijn (bij benadering) gerespecteerd worden. 2x bestelling gedaan en 2x voorgehad!
Ik geef maar 3 sterren, omdat jullie zoek opdrachtesysteem niet optimaal werkt? Bv. Ik zocht shetland dekens, ik kreeg steeds full dekens te zien, en zo heb k al naar veel artikelen gezocht en niet gevonden??. Ik heb er 4 op een ander gekocht. Jullie systeem moet correcter werken. Dit ter info Mvg Neervelds hof

de site werkt prima

de site werkt prima en veel aanbod. Echter is DPD een van de. slechtere bezorgdiensten die bijna nooit op de opgegeven adresgegevens bezorgen lmaar ook niet bij een afleverpunt dichtbij. Dit betekent veel gedoe om alsnog je pakketje te krijgen en dit is dan ook reden om niet meer bij agradi te bestellen.

Lange levertijden

De levertijden gaan echt hard achteruit.... Elke nieuwe bestelling duurt weer langer....er staat bij vandaag besteld is morgen verzonden..... vervolgens krijg je een mail dat t vanwege drukte 12/13 dagen langer gaat duren..... ja sorry hoor...zet er dan niet bij morgen in huis

De klantenservice kan echt veel beter

Op zich is Agradi een hele fijn webshop voor paardenspullen, maar krijg geen problemen met de producten, want de klantenservice laat de wensen over. Je moet vaak lang wachten en dus zelf we maar achteraan bellen en ze werken niet in het belang van de klanten
Hele bestelling loopt vertraging op omdat een ( van meerdere) bestelde artikelen niet op voorraad is. Er stond op de site bij alle bestelde producten levertijd 1-3 werkdagen (was onjuist) . Na contact klantenservice is 1 item wel snel alsnog verzonden.
MV
Mary v.
Veldhoven

Product op voorraad… maar niet echt

Er wordt aangegeven dat producten op voorraad zijn, maar na bestelling blijkt dat niet zo te zijn en wordt je bestelling vastgehouden tot alles binnen is. Dat is echt waardeloos! Zo kan ik ook bestellingen en geld binnenhalen.

pakket was niet bezorgd, bit te klein

pakket was niet bezorgd. Hier kan agradi niks aandoen. Na bellen naar pakketdienst bleek pakket ergens te liggen op ophaalpunt. Bit was maat 12.5, maar leek eerder 12. Is te klein terwijl ik hetzelfde bit ook heb.
3 feb 2024
Als je meerdere dingen besteld en er is er 1 niet op voorraad moet je op de hele bestelling wachten terwijl er wel iets bij zit wat je echt nodig hebt. Dat is soms vervelend. De spullen zijn verder netjes verpakt.
Jullie hebben een defect artikel geleverd, heb er langer op moeten wachten, veel zelf moeten communiceren voor antwoorden. En ook voor het geduld en defecte artikel had best iets tegenover mogen staan.