agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.905 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.089 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

Er bestaat ook nog zoiets als coulance. Helemaal omdat er een probleem was met Ideal.

Boete vanwege zogenaamde weigering.

Boete vanwege weigering. Door een storing bij de betaling via Ideal kreeg ik de melding dat de bestelling niet gelukt was. Dit gebeurde 2 keer. De laatste keer via Paypall besteld. Daardoor een strobezem 3 keer besteld De DPD bezorger zei dat het geen probleem om 2 retour te nemen. Vervolgens kreeg ik per bezem 12 euro boete omdat ik de bestelling geweigerd zou hebben.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Zoals aangegeven op de website kunnen er geen pakketten zonder extra kosten direct met de bezorger meegegeven worden of geweigerd worden. Wanneer dit gebeurd worden er kosten in rekening gebracht. Zie voor meer informatie de volgende link: https://www.agradi.nl/retourzendingen/ Wij adviseren om daarom ook het pakket volgens onze gewenste retourprocedure retour te sturen om extra kosten te voorkomen. Met vriendelijke groet, Team klantenservice
Door een storing bij Ideal heb ik een artikel 3 keer gekocht in plaats van 1 keer. Daarna 2 retour gemeld. De DPD die de artikelen bezorgde zei dat het geen probleem was om 2 weer mee terug te nemen. Hierdoor 2 keer een boete van 12 euro gekregen per artikel.
Antwoord van agradi.nl
Camera gekocht en krijg deze niet aan het werk
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen, onze excuses voor het ongemak! Wij ontvangen graag een foto en het ordernummer van deze bestelling naar klantenservice@agradi.nl om met u mee te kunnen kijken. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Kortingsbonnen werken nooit Agradi geeft regelmatig vouchers uit voor kortingen. Hoeveel je er ook hebt je kan ze nooit gebruiken. Bijna alle merken, voedsel en drogisterijartikelen zijn uitgesloten. Waarom geef je dan deze vouchers weg?
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Alle voorwaarden m.b.t. vouchers kun je hier vinden: https://www.agradi.nl/voucherkorting/ Bij Agradi stellen wij vouchers beschikbaar voor onze trouwe klanten. Dit is een extra korting die je kunt verrekenen in je winkelwagen. De vouchers zijn altijd geldig op een minimaal bedrag*. Dit orderbedrag is exclusief verzendkosten en ná kortingen. Je kunt per bestelling één voucher inzetten. Daarnaast zijn vouchers NIET inzetbaar op SALE/OUTLET artikelen. Normaliter zijn deze kortingen geldig op de volgende bedragen: Loyalty voucher: €5,00 op een minimale bestelling van €50,- Trustedshops: €5,00 op een minimale bestelling van €75,- Welkomstkorting: €5,- op een minimale bestelling van €75,- Wanneer je een voucher wilt toepassen aan jouw bestelling, houd dan alsjeblieft rekening met het minimum bedrag. Vouchers zijn niet geldig op sale, outlet, voer, apotheek artikelen / supplementen, boeken en enkele andere uitzonderingen*. Waardebonnen zijn niet inwisselbaar voor geld. De vervaldatum van de vouchers zijn terug te vinden in je account. * Indien het orderbedrag na het retourneren lager is dan het minimum bestelbedrag kan het bedrag van de betreffende voucher alsnog in rekening worden gebracht. Bij volledige retourontvangst van de order wordt het geheel betaalde bedrag teruggestort. ** Enkele merken die onder deze uitzondering vallen: Ego7, Bucas, LeMieux, Crafty Ponies, Dyon, Eskadron, Ezviz, Feline Fauve/Feline Hoi, Freejump, Hoefwijzer, JFC Agri, Kentucky, Kingsland, Paard zoekt Baas, Pikeur, Tech Stirrup en Weatherbeeta Met vriendelijke groet, Team Agradi

Snellere betaalmogelijkheden graag

Ik had heel dringend iets nodig, wat op de site beschreven stond als "voor 'dit uur' besteld is morgen geleverd" dus dat was ideaal. Maar als ik enkel als optie krijg dat ik kan betalen via een overschrijving en dat al minstens een dag duurt voor dat geld bij jullie op de rekening staat vooraleer jullie verzenden, kan ik dus nooit mijn producten 'morgen in huis' hebben ...

Gatusos peesbeschermers

Op 2 april jl. heb ik telefonisch contact gehad met 1 van uw medewerksters over Gatusos peesbeschermers en een mail gestuurd naar de klantenservice. Ze zouden mijn klacht in behandeling nemen zei uw medewerkster en over het teveel betaalde geld zou een oplossing gevonden worden. Daar was altijd 90 dagen de tijd voor, vermelde uw werkneemster. Helaas heb ik totaal geen reactie van Agradi gehad en dat betreur ik. Hopelijk komt er nog een reactie over dit voorval
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zien in de mailbox van de klantenservice helaas geen mail met uw email-adres en/of ordernummer. Kunt u de mail nogmaals sturen naar klantenservice@agradi.nl? Wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Pakket helaas nog niet ontvangen.
Graag zou ik een betere omschrijving van de artikelen willen zien bijv wanneer een halster lichtgewicht is of dat er bijvoorbeeld geen knip aan zit om het halster te openen dat was nu een verassing bij het ontvangst
geen korting aanbieden en dan in de kleine letters zetten dat de korting bijna nergens geldig op is.
Antwoord van agradi.nl

Levertijden slecht, klantenservice traag en stug

Levertijden zijn slecht gecommuniceerd, maten zijn niet juist beschreven of helemaal niet beschreven, klantenservice is zeer traag en verzendkosten worden berekend na het niet kunnen leveren van een product. Na eindelijk antwoord van de klantenservice een stug en automatisch antwoord ontvangen. Telefonisch ook moeilijk bereikbaar.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Je kunt ons telefonisch bereiken van maandag tot en met vrijdag van 10:00u tot 18:00u op 085-88 88 049 Indien je ons buiten deze uren wenst te bereiken, vragen wij je vriendelijk om een ​​e-mail te sturen naar klantenservice@agradi.nl . Wij streven ernaar om jouw e-mail zo snel mogelijk te beantwoorden. De voorwaarden van de verzendkosten kun je hier vinden: https://www.agradi.nl/verzendkosten/ Het is mogelijk dat door een (gedeeltelijke) retourzending het restant van de order een waarde heeft welke onder de verzendkosten vrije drempel is gekomen. De verzendkosten worden dan alsnog in rekening gebracht. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Producten niet leverbaar die voorradig op de site

Ik vindt het vervelend dat producten op voorraad staan en die vervolgens een maand later nog steeds niet geleverd zijn maar wel nog op voorraad staan op jullie website! Helaas komt dit met enige regelmaat voor....
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Helaas kan het voorkomen dat een verwachte levertijd wordt aangepast door de leverancier waardoor deze niet meer haalbaar is. Wij proberen dit zo snel als mogelijk te verhelpen of te corrigeren op onze website. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Jullie versturen met DPD Vreselijk slecht pakket 8 dagen op het depot gelegen dan schijnen ze mijn huis voorbij te rijden en vervolgens word het terug gestuurd. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd ik bestel vanaf nu nooit meer jullie!!!!
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend dat dit jouw ervaring is met DPD. Dit is uiteraard niet de normale gang van zaken, excuses voor het ongemak. Ik zal dan ook een klacht indienden bij DPD. Ik zie dat er inmiddels een creditering is aangemaakt. Mocht je je bestelling opnieuw plaatsen, en soortgelijke problemen ondervinden neem dan a.u.b. gelijk contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Merk de laatste paar keer met bestellen, dat er veel niet op voorraad is, en niet meer zo snel gaat met leveren. En er ook geen contact over wordt gehouden per mail. Ik had bv iets besteld wat ik echt snel nodig had voor gezondheid van me paard. Maar doordat er iets anders onbelangrijk niet was, kwam dit te laat. Als jullie me een mail hadden gestuurd had ik meteen kunnen aangeven annuleer het onbelangrijke en laat me bestelling gewoon komen.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, We hebben helaas te maken met een kleine vertraging in ons magazijn. Hierdoor is jouw order later uitgeleverd dan de bedoeling was. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Zou je ons een toelichting kunnen geven over jouw 1 ster review? Deze ontbreekt helaas. Met vriendelijke groet, Team Agradi
DK
Dorien K.
Roosendaal

stro touwtjes mes

Ik heb stro touwtjes mes gekocht en de 2e keer dat ik het gebruikte was het mesje al naar binnen gezonken..
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Zou je ons een mail willen sturen naar klantenservice@agradi.nl met jouw ordernummer en deze foto van de klacht? Dan gaan we jouw klacht zo snel als mogelijk oppakken. Met vriendelijke groet, Team Agradi
AV
An V.
Maasmechelen
Product teruggestuurd en 2x verzendkosten moeten betalen!
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Alle voorwaarden met betrekking tot retourneren kun je hier vinden: https://www.agradi.nl/retourzendingen/ *Retourzendingen vanuit het buitenland Voor retourzendingen vanuit het buitenland, anders dan in geval van aangetoonde garantiegevallen of in geval van aantoonbare leveringsfouten, draagt de verzender zelf de kosten. Ook in geval van garantie dienen de producten op de goedkoopste wijze verzonden te worden (inclusief tracking). Kosten voor andere wijze van vervoer, zoals express-service, aangetekend, rembours en dergelijke worden niet vergoed. Verzending van grote artikelen of pallet leveringen dienen in geval van garantie altijd in overleg plaats te vinden. Indien vanuit het buitenland gebruik gemaakt wordt van DPD parcelshops voor retourzendingen, wordt €4,99 bijdrage voor retourkosten in rekening gebracht. Indien de waarde van de retourgezonden producten onder dit bedrag is, ontvang je geen terugbetaling. Kosten voor een retourzending uit Frankrijk bedragen €9,99 en vanuit Luxemburg €9,99. Met vriendelijke groet, Team Agradi