agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.868 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden129.858 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

Producten zijn goed, levertijd is echt niet okey, jullie zeggen op voorraad, voor 21 uur besteld, morgen geleverd,Bij het product staat: op voorraad. Vervolgens komt er een mail, product niet op voorraad en dan wordt de levertijd langer, dat is in mijn ogen niet correct. Annuleren kan niet. Ik heb nu drie bestellingen gedaan en bij mij gebeurde dit drie keer, ik zit op dit moment weer op een pakket te wachten, voor mij wel een reden om de volgende keer elders te bestellen.
WP
Wendela P.
Rotterdam

Mooie prijs maar matige kwaliteit

Ik ben tracks aan het uitzetten voor onze paarden en ik doe dat met breed isolatie lint. Ik heb heel veel lint nodig en zwart leek me nog mooier dan bruin dat ik voorheen gebruikte dus 600 meter besteld. Mooie prijs maar de kwaliteit is matig als ik die vergelijk met het brede bruine band van agrishop dat maar net iets duurder is. Volgende keer dan toch maar weer bruin lint.

Werkt met onbetrouwbare courier, DPD.

De producten en de prijsstelling van Agradi zijn prima. Helaas werkt Agradi met DPD als courier. DPD heeft slechte dienst verlening en is niet bereikbaar voor vragen of klachten. Zolang Agradi met dit onbetrouwbare bedrijf blijft werken zal ik niets meer bij Agradi bestellen.

vouchers van 5 euro niet geldig op producten met korting van minder dan 5 euro

ik heb al verscheidene vouchers van 5 euro maar veel producten krijgen 1% korting wat soms nog niet eens 1 euro korting betekent maar waardoor de voucher van 5 euro dan niet kan gebruikt worden. Zeer ontmoedigend.
de reactie tijd op klantenservice en de keuze van leverancier zouden beter kunnen. Dpd is verschrikkelijk slecht in op tijd leveren en levert vaak gewoon ergens op een ander huisnummer of een postpunt
Verbeter het voorraadsysteem. Ik heb de afgelopen jaren geen bestelling geplaatst zonder daarna bericht te krijgen dat een of meerdere producten van mijn bestelling niet op voorraad waren.

Uitverkoop artikel maar lange levering

Artikel in de uitverkoop, maar blijkbaar niet op voorraad, dus best lang wachten op besteld artikel. Artikel is in goede order en in giede staat geleverd, helaas zonder enig aankondiging
31 mrt 2024
Prijs van produkt was goed. Maar verzending, voor een webshop, zeer traag. Geen excuses geven: over de drukte op dit moment. Dan moet je geen webshop, met verzending, beginnen!
Redelijk tevreden omdat de levering 4 dagen heeft geduurd. Het pakketje was helaas helemaal geschuurd, gaten er in en gedeukt Door DHL. Gelukkig was het product nog wel heel.
BV
Bianca V.
Amersfoort

Kan beter

Bezorgtijd werd paar dagen later dan in eerste instantie opgegeven na plaatsen van de bestelling en na retourneren verzendkosten betalen vind ik ook geen super service.
Leveringstijd. Duurt veelste lang. Al een paar keer bijna 3 weken moeten wachten terwijl er bij product staat 3-5 werkdagen. Mensen willen hun bestelling snel hebben.
Ik vind de levertijd vaak heel erg lang omdat 1 product niet op voorraad is, Verder wel heel tevreden over het assortiment
Ik selecteer mijn keuze op direct leverbaar. Uiteindelijk krijg ik mijn bestelling ruim een week later. Dat vind ik jammer.
Prijzen en die kortingcodes die je eigenlijk nooit kunt inzetten. Paar jaar geleden was dat veel beter.,
ES
Eef S.
Huisseling
30 mrt 2024
Bezorgtijd van producten mag korter zijn. Assortiment rijm voldoende.
Beschrijvingen van producten duidelijker maken
het duurt lang voor de bestelling binnen is
Ja geen herinneringen bij achteraf betalen
sneller toesturen
30 mrt 2024