agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.908 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden129.989 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

23 sep 2023
Levering ontzettend traag. Staat bij levering binnen 1-3 dagen maar heeft 4 weken geduurd.
25 sep 2023
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
24 okt 2023
De levertijd van artikelen die op voorraad zijn bij het bestellen is echt heel lang!
27 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor de feedback. We doen ons uiterste best om de levertijden zo correct mogelijk bij de producten te vermelden. Helaas kan deze door verschillende factoren af en toe afwijken. Onze excuses daarvoor. Met vriendelijke groet, Team Agradi
14 sep 2023

Levertijd en service

Levertijd was veel langer dan vooraf aangegeven en de helpdesk was niet berekikbaar.
15 sep 2023
Klopt zaten 5 palen bij met kapotte stukken. Gewoon afgebroken. En dat is jammer.
10 okt 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen, dat is uiteraard niet de bedoeling. Wij adviseren u een mail te sturen naar klantenservice@agradi.nl met uw ordernummer en een foto van het artikel, hierin helpen wij u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
25 sep 2023
Defect artikel ontvangen, duurt lang voordat dit in behandeling wordt genomen.
3 okt 2023
Beste klant, De klachtenafhandeling verloopt per mail. Wij ontvangen graag foto's van het hoofdstel samen met het ordernummer naar klantenservice@agradi.nl, wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, team Agradi
GB
g. b.
roderwolde
we hebben de bestelling nog niet ontvangen en ook nog geen reactie op de mail
8 okt 2023
Enorm lange levertijd. En dat voor een bezem en een steel. (Meer dan 2 weken)
10 okt 2023
31 aug 2023
Zorgen dat de teamkleding compleet en OP TIJD voor het evenement binnen is.
4 sep 2023
5 okt 2023
Het heeft meer dan een week geduurd voordat ik mijn pakket heb ontvangen.
6 okt 2023
3 sep 2023
Jammer dat ik op drie mails om iets te retourneren geen antwoord kreeg
4 sep 2023
Beste klant, Wat vervelend dat u onze service zo ervaren heeft. We nemen per mail contact met u op. Met vriendelijke groet, team Agradi
15 mei 2023
Telkens als ik iets bestel, duurt het erg lang voordat ik het ontvang.
16 mei 2023
Beste klant, Per artikel staat er omschreven op de website wat de verwachte levertijd is vanuit de leverancier, wanneer het artikel met de langst levertijd bij ons op voorraad is wordt de gehele bestelling gezamenlijk verzonden. Wanneer je liever de gehele bestelling dezelfde dag verzonden wilt hebben adviseren wij je enkel artikelen in een bestelling te zetten waarbij staat: "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden", deze artikelen zijn dan direct leverbaar vanuit ons magazijn! Met vriendelijke groet, Team Agradi
MD
Marjo D.
Voorthuizen
20 sep 2023
Uitlevering veel lager dan dat men aangeeft ook na telefonisch contact
22 sep 2023
26 jun 2023
Product op voorraad en nog langer als een week voordat het geleverd is
28 jun 2023
Beste klant, Wij zien dat De Sectolin messenset op het moment van bestellen een levertijd vanuit de leverancier tussen de 1 en 3 werkdagen had. De bestelling is geplaatst op 08-06-2023 en is op 12-06-2023 verzonden. Helaas kampte DPD met een landelijke vertraging. Hierdoor kan het zijn dat uw zending langer onderweg (is geweest) dan u gewend bent van ons, onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Agradi
8 nov 2023
Slechte service als er iets na 1 keer gebruiken er niet meer uit ziet
8 nov 2023
13 jun 2023
Product stond als scherp en gesleten aangegeven maar was dat niet!
14 jun 2023
Beste klant, Wij doen ons best om de artikelen zo juist mogelijk te omschrijven op onze website, enkel in dit geval moeten wij aan voorwaarden voldoen om scherpe artikelen binnen een veilige manier te versturen. Wij zullen de feedback meenemen om te kunnen verbeteren in de toekomst! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Reeds besteld van 26/11/23 en op 13/12/23 nog niets ontvangen .
Met black friday wat besteld na 3 weken nog steeds niet in huis
17 okt 2023
Het duurde erg lang nadat ik het besteld had dat ik het ontving
20 okt 2023
Beste klant, Op het moment van bestellen had de Bense & Eicke Bijenwas Lederbalsem 1L een levertijd tussen de 2 en 10 werkdagen, dit houd in dat wij het artikel binnen deze periode binnen verwachten vanuit de leverancier. Op werkdag 10 is de bestelling bij ons verzonden. Wij wensen u veel plezier van de bestelling toe! Met vriendelijke groet, Team Agradi
30 jun 2023
Zie vorige beoordeling. Betreft 2 dezelfde caps in 2 orders.
4 jul 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat het niet goed is verlopen met het versturen van de bestelling, onze excuses hiervoor! Wij kunnen helaas geen artikelen toesturen zonder de verkeerd geleverde artikelen retour te hebben ontvangen, wij hopen dit in de toekomst mogelijk te kunnen maken. Wij zien dat u al in contact staat met onze klantenservice, hierin doen wij uiteraard ons best om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn en zullen uw feedback meenemen om in de toekomst te kunnen verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
22 aug 2023
Ik vind jullie service niet meer wat het geweest was
25 aug 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u onze service als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback meenemen om in de toekomst hierin te kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Agradi