agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.907 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.141 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

23 mei 2023
Heb nooit wat binnen gekregen
26 mei 2023
Beste klant, Wij zien dat pakket naar ons "detour" is gekomen, dit houd in dat de pakketdienst het opgegeven adres niet in het systeem kan verwerken. Dit kan zijn omdat het adres niet juist of volledig is ingevoerd, volgens de pakketdienst. Het pakket is daardoor retour gestuurd naar Agradi, wij hebben een terugbetaling verwerkt voor Ariat laarzen. Vanuit ons excuses voor deze vervelende situatie! Met vriendelijke groet, Team Agradi
15 mei 2023
levertijd is gigantisch lang
16 mei 2023
Beste klant, Wij zien dat u een bestelling heeft geplaatst waarvan beide artikelen een levertijd vanuit de leverancier hadden tussen de 2 en 15 werkdagen, indien je de bestelling sneller wenst te ontvangen adviseren wij je artikelen te bestellen met een kortere levertijd of artikelen die direct leverbaar zijn (daar staat bij "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden"). Met vriendelijke groet, Team Agradi
4 sep 2023
Producten op tijd toesturen
5 sep 2023
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
IH
6 aug 2023

Heb 2 mestvorken besteld. Bij beiden zijn er al.pinnen afgebroken binnen 2 en 3 weken gebruik

Heb 2 mestvorken besteld.
8 aug 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen, dat is uiteraard niet de bedoeling. Wij adviseren u een mail te sturen naar klantenservice@agradi.nl met uw ordernummer en een foto van het artikel, hierin helpen wij u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
16 sep 2023

Bij iedere uitverkoop zijn de artikelen "uitverkocht/niet leverbaar. Maakt niet uit wat voor een artikel. Héél irritant!

Bij iedere uitverkoop
19 sep 2023
Beste klant, Helaas is er van de uitverkoopartikelen een beperkte voorraad en komt hier geen aanvulling van. Onze uitverkoop of sale acties bevatten een groot aanbod, hopelijk zit er de volgende keer iets passends voor u bij! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Snellere lever tijd
20 jul 2023
Beste klant, Helaas hebben wij niet alles op onze website direct leverbaar, dit was op het moment van bestellen ook het geval voor de Ako Draad EconomyLine Groen/Grijs 250m. Het draad had op het moment van bestellen een levertijd tussen de 2 en 6 werkdagen, wat inhoud dat wij dit artikel eerst vanuit de leverancier moeten ontvangen, voordat wij het (dezelfde dag van aankomst bij ons) kunnen versturen. Wij zullen de feedback meenemen om in de toekomst te kunnen verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
22 jun 2023
Klantgerichtheid
23 jun 2023
Beste klant, Graag vernemen wij wat je in de toekomst graag verbeterd zal zien, u kunt hier eventueel meer toelichting over geven naar klantenservice@agradi.nl! Met vriendelijke groet, Team Agradi
25 nov 2023
24 nov 2023
CJ
26 jun 2023
28 jun 2023
Beste klant, Helaas kunnen wij onder het benoemde ordernummer in deze review geen melding van een retourzending zien. Graag ontvangen wij een mail met het ordernummer van de retourzending samen met het bewijs van inleveren naar klantenservice@agradi.nl, wij kijken graag met u mee naar de status van uw retourzending! Met vriendelijke groet, Team Agradi