agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.985 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden129.398 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

31 dec 2023
Ontzettend trage verzending
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
CO
ca o.
Moergestel
Slechte klantenservice
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Kunt u ons meer toelichten over uw review? U mag ons ook een mail sturen met daarin de toelichting naar klantenservice@agradi.nl. Wij ontvangen graag de feedback, zodat wij kunnen verbeteren hierin in de toekomst! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Zeer lange levertijden
Antwoord van agradi.nl
In plaats van de bestelde 1 (één) set BR-veiligheidsbeugels werden er 10 (tien) geleverd. Dit heb ik meteen gemeld bij Agradi. Agradi bevestigde mijn constatering dat er iets was misgegaan en vroeg of de rest van de bestelling wel correct was geleverd. Dat was het geval, waarop Agradi reageerde met de vraag of ik het teveel geleverde terug kon sturen. De DPD-retoursticker was bijgevoegd. Na mijn vraag of dit qua gewicht en afmetingen omvangrijke pakket kon worden opgehaald omdat ik dit zelf niet bij een DPD-punt kon brengen, werd dit geregeld. Gelukkig kon ik hiervoor een hele dag thuis zijn. Al vind ik dat eerlijkheid het langst duurt, ik had het gewaardeerd als er in plaats van dit louter zakelijk regelen met in alle klantenservicereacties dezelfde 3 standaardzinnen ook een “fijn dat je dit meldt, dankjewel” was geuit. Het gaat hier om ruim €1000,- (duizend!) euro. Wanneer had Agradi deze misser gemerkt? Voorafgaand aan dit voorval had ik een beter beeld van Agradi.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Bedankt voor je eerlijkheid en reactie naar ons toe. Dit waarderen wij enorm. Wij adviseren u contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@agradi.nl om deze kwestie nogmaals te bekijken. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Vertraging levering en geen communicatie

Er was heel veel vertraging in het versturen van mijn bestelling. Hierover werd niet gecommuniceerd. Uiteindelijk heb ik zelf moeten bellen en toen bleek de order vast te hangen in het systeem ofzo. We hadden een week van tevoren wedstrijdkleding besteld voor mijn dochter, maar ze heeft haar wedstrijd niet kunnen rijden in de kleding. Dat was erg jammer en een grote teleurstelling voor haar. Door de gebrekkige communicatie hebben we ook niet op tijd een alternatief kunnen regelen. Na het telefonisch contact hebben jullie wel snel gehandeld en de bestelling alsnog verstuurd, maar dat was toen al te laat.
23 dec 2023

Normaal positief, eind 2023 minder positief over service van agradi

Agradi is een bekend platform voor artikelen voor ruiter en paard. Vaak duidelijke productomschrijving, goede prijzen en vaak snelle levering. De laatste 3 maanden van dit jaar ben ik een paar keer teleurgesteld. De producten die ik uitgekozen had, zouden de volgende dag geleverd worden. Dat daar omwille van drukte een paar dagen bij komt is onwenseli ik maar begrijpelijk. Echter bijna 2 weken is niet prettig. De info voorziening over de vertraging was ook niet juist. Dat maakt mijn ervaring minder prettig en zorgt ervoor dat ik moelijk toch ergens anders fysiek of online ga shoppen.
Antwoord van agradi.nl
Ik had een bestelling geplaatst , niet ontvangen , contact gehad met jullie , er werd gezegd dat hij in een parcelshop lag , daar geweest , was het niet . Ik heb van DPD daar geen mailing over gehad , moest zelf uitzoeken waar mijn pakket was , jullie zeiden dat het retour was gezonden omdat ik het niet opgehaald had . Je iets niet ophalen als je niet weet waar het is. En nu moet ik ook nog €12.50 betalen voor het retour zenden , te gek voor woorden dit . Dit is de fout van de bezorger en ik moet er voor betalen Ik was altijd tevreden over jullie maar nu niet meer
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Het blijft ten alle tijden de verantwoordelijkheid van de klant om de tracking in de gaten te houden en wel daadwerkelijk te openen en niet een mail af te wachten, er worden geen standaard mails verstuurd vanuit de pakketdienst. De informatie in de tracking is kloppend en geeft alle updates over de levering netjes aan, helaas is het pakket na de afgesproken 7 dagen dat het moet blijven liggen voor afhaling niet afgehaald. Het pakket wordt dan retour gestuurd naar de afzender en daar wordt een bedrag van €12,50 gerekend voor het niet afhalen of weigeren van een pakket. De voorwaarden hierover vind u via https://www.agradi.nl/retourzendingen/ Met vriendelijke groet, Team Agradi
Een deel van de bestelling was niet op voorraad. Daardoor werd de rest ook niet verstuurd. Een paar dagen snap ik maar na paar weken zonder iets te horen gebeld en toen hebben ze wel vlot de rest verzonden en het deel dat niet op voorraad was geannuleerd. Maar als ik niet gebeld had dan had ik weet ik niet hoe lang moeten wachten. Beter communiceren, houd de klant goed op de hoogte en als het te lang duurt stuur dan alstublieft alvast op wat aanwezig is.
LO
Lymani O.
Maassluis
Begin november een grote bestelling gedaan. Eind november ivm 2 producten in backorder nog steeds niets ontvangen. Nadat ik een mail heb gestuurd met het verzoek de voorraad producten te versturen heb ik deze ontvangen. Tot op heden nog steeds de 2 backorder producten niet ontvangen!!! Wel heb ik alles al betaald. Zonder te vragen over het hoe en wat, wordt je niet op de hoogte gehouden over jouw bestelling. Jammer!!!

Lange levering

Producten zouden na max 15 dagen geleverd worden. Uiteindelijk na ruim 3 weken bleek dat het defect was of toch niet op voorraad. Ergens anders besteld en alles geannuleerd bij agradi. Ik bedenk mij voortaan zeker langer om hier te bestellen. Dit is niet de eerste keer binnen onze kring dat er leverings issues zijn. 10 jaar geleden was dat niet aan de orde bij agradi. Jammer!
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met uw bestelling. Wanneer er een levertijd in werkdagen staat aangegeven op de website, houd dit in dat wij deze periode het artikel binnen verwachten vanuit de leverancier. Helaas is er na het ontvangen van de levering een defect geconstateerd, waardoor het artikel niet verzonden kon worden en hebben wij op uw verzoek het artikel uit de bestelling geannuleerd. Wij zullen de feedback meenemen om in de toekomst hierin te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Mijn bestellingen komen altijd te laat

Mijn bestellingen komen altijd veel later dan dat er op de site staat. Bijna altijd is alles op voorraad volgens de site en als je dan besteld opeens een deel niet op voorraad en dan zit je.. Laatst zelfs 2 aparte bestellingen op 1 dag gedaan ivm de levertijd en dringend de bestelling nodig heb die gelijk verzonden zou worden en na bijna 2 weken nog geen pakket binnen...
17 dec 2023
Nu al een aantal bestellingen gedaan waarbij er stond volgende dag verzonden, niet dus. Maar ik moet dan op de gehele bestelling wachten, ik vind dit een slechte service er word ook geen contact met me opgenomen of ik misschien toch iets van de bestelling snel nodig heb. Ik bestel best geregeld wat, maar ik twijfel voor meerdere bestellingen te doen.

bezorging duurt te lang

Al jaren bestel ik bij Agradi, meestal was de bestelling er binnen 1a 2 dagen. Nu de laatste jaren duurt het zo gemiddeld 2 weken maar ook zo een maand voordat ik de bestelling ontvang. Dit vind ik een erg slechte zaak en irriteer me er ook mateloos aan, bestel nu zoveel mogelijk ergens anders.
Antwoord van agradi.nl
Als ze zeggen in voorraad als nog na bestelling niet in voorraad 1 x ok maar telkens is niet goed als ik het snel wil hebben kijk ik voorradig maar duurt toch een week das jammer dan rij ik liever naar de winkel devosa of appeljeck als je daar bestel zie ik op voorraad of niet daar kan het wel
Antwoord van agradi.nl
Helaas wordt op de site vermeld dat t voorradig is dus besteld en betaald en dan komt er later een mail dat t vertraagd is en niet op voorraad. Dat hebben we een teleurgesteld kind dat niet op tijd haar verjaardagscadeau heeft … echt jammer dat dat op de site niet vermeld wordt.
Antwoord van agradi.nl

Verkeerde kleur en erg lang wachten

Er stond de volgende werkdag binnen, maar dit deed meer dan een week. En toen kreeg ik ook nog een andere kleur winterdeken dan ik besteld had. Maar omdat ik hem nodig had wilde ik hem niet terug sturen omdat ik anders weer zo lang moet wachten...
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Graag ontvangen wij een foto van de deken en het ordernummer van de bestelling, u mag dit mailen naar klantenservice@agradi.nl! Wij kijken graag met u mee naar een tegemoetkoming hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Mijn pakket is zoek. Dit kan natuurlijk gebeuren maar ik vind de service helaas niet zo goed. Ik wacht er al op vanaf begin december. Wellicht een verbeterpunt om een nieuw pakket op te sturen in plaats van zo lang te wachten.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Wij zien dat er op 19-12-2023 een onderzoek is opgestart voor u bij DPD via de klantenservice. Helaas kunnen wij geen nieuwe zending versturen zonder te weten waar het pakket zich bevind, wij zullen u op de hoogte brengen zodra wij meer informatie van DPD ontvangen omtrent het onderzoek. Met vriendelijke groet, Team Agradi
PP
Peter P.
LIMBRICHT
Broek besteld maat 44. Krijg maat 50 geleverd. Meteen terug gestuurd. Nog altijd aan het wachten op een reactie. Toevallig gisteren gemaild dat ik het geld terug wil omdat het wel lang duurt. Deze fout ligt bij jullie
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zien dat er contact is geweest met onze klantenservice. Wij hebben de verkeerde maat broek retour nodig om deze te crediteren of om de juiste maat broek te versturen, mits deze nog op de locatie wordt aangetroffen. Op dit moment staat alles in het systeem vermeld in voorkeuren, enkel moeten wij nog wel het pakket retour ontvangen en verwerken. Indien dat gebeurd is houden wij u uiteraard op de hoogte van de vervolgstappen! Met vriendelijke groet, Team Agradi

Levering product

Wanneer een product niet direct leverbaar is, dit beter vermelden bij het product in de webshop ipv de levertijd ineens aanpassen waardoor ik 2 weken heb moeten wachten op het product!