agradi.nlBeoordelingen

agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl - Dé online shop voor paard, ruiter, stal & huisdier

Agradi is de grootste webwinkel met een passie voor de ruitersport, dierenvrienden en liefhebbers van het buitenleven! Je kunt bij Agradi genieten van het gemak van online bestellen en je bestelling snel op de door jou gewenste plaats laten leveren. Bij Agradi vind je alle bekende merken en de nieuwste collecties. Daarnaast hebben we regelmatig leuke acties waardoor je wellicht jouw favoriete producten met korting kan ontvangen! Met meer dan 700.000 klanten en 100.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, paardenbezitters, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook huisdiereigenaren maken gebruik van de online webshop van Agradi. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.
Agradi B.V.
Graaf van Solmsweg 52K
5222 BP ’s-Hertogenbosch
Oskar van Straaten

Beoordelingen voor agradi.nl

4.60/5.00

25.596 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over agradi.nl

Halster was na 1 keer gebruiken kapot
Jammer dat mijn bestelling in 2 delen werd geleverd zonder dat ik daarvan op de hoogte was
Het kickpad was samengerold en met tape vastgemaakt. Alleen bleef de tape vastzitten op de pad en niet te verwijderen
Wanneer je met medewerkers praat krijg je verschillende antwoorden..op den duur kreeg ik een welles nietes spelleke om jullie gelijk te halen.ik kreeg van de een dat er geen kosten waren doch verlies ik 4.95 euro door jullie verkeerde info..een omruiling waarvoor je retour moet betalen is onrespectabel.is de klant zijn fout niet dat de maten niet overeen komen met de normale EU maten
Gzmmelijk en snel
Fijne broek, valt iets groter dan ik had gehoopt. De siliconen plakken iets te veel aan je zadel, met lichtrijden hoor je dit ook
Slechte ervaring met DPD. Duurt lang voordat de bestelling komt en daar wordt slecht over gecommuniceerd vanuit DPD. De bezorger nam niet de moeite om te wachten tot we de deur opendeden, maar klopte aan, zette het voor de deur en liep weg.
De Roeckl handschoenen voldeden niet aan de verwachting. Ik heb namelijk altijd koude handen op de fiets en dacht er nu vanaf te zijn. Maar ik heb nog even koude handen als in goedkope handschoenen. Voor mij dus een miskoop. Slechte prijs/kwaliteit verhouding. Maar de afhandeling bij u was verder prima hoor.
Return of products made difficult as no return form supplied. Return form would not download on computer or phone and I do not have a printer to print it out either. Please supply returns form with delivery.
Ik heb gemaild dat een van de artikelen kapot was. Ik kreeg pas erg laat reactie en de reactie was om het kapotte onderdeel er maar af te knippen. Zonder dit onderdeel werkt het artikel niet. Erg slecht dus.
heel veel niet op voorraad.
Milieutip: gebruik kleinere dozen dan hoeft er niet zoveel plastic in..
in orde
Levering was keurig, product voldeed niet aan omschrijving/afbeelding
Jammer genoeg indien een artilkel niet voorradig is wordt gewacht met de ganse bestelling. Dit is jammer wanneer je op andere producten zit te wachten. Hier zou evt een mogelijkheid moeten geboden worden om de wel voorradige producten al te kunnen versturen. Ook was het voor mij niet duidelijk welk artikel niet voorradig was. Maar zou aan mezelf kunnen liggen uiteraard
Ik laat mijn producten vaak bij een af haal punt bezorgen.. en kan meestal 2/3 dagen later het op halen.. ook omdat ik het dan in het weekend heb besteld.. ik vind het een snelle levering in deze periode
Normaal erg tevreden over de producten maar als er een product bij zit dat niet deugt (een rijbroek die na 2x rijden zó uitgerekt is en afzakt dat je er nog geen 3 stappen mee kunt lopen.. laat staan paardrijden) dan doet Agradi daar niks mee. Ze zetten de vraag door naar de leverancier en als die aangeeft dat het niet onder 'de garantie' valt, dan maakt Agradi het jouw probleem als consument. :(
Soms moet je lang wachten. Staat er tussen 2 en 5 dagen maar dan is het een week. Als er een product niet is, overleggen jullie niet voor iets soortgelijks, nee wordt er gewoon zonder pardon afgehaald. Staan veel producten op die niet leverbaar zijn, irritant is dat. En de AfterPay doet het bij mij nooit, zegt ie altijd adres komt niet overeen met het verzendadres, heel vreemd.
Ik heb naar mijn weten een oornetje van HV Polo besteld in de kleur bruin maar heb een groene ontvangen...