agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 2-6-2022
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
agradi.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij agradi.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 2-6-2022
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor agradi.nl

19.621 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Jullie zouden zeer goed van mijn krijgen als jullie de bestellingen beter zouden regelen. Staat bij bestelling dat het op voorraad is maar later blijkt dat bestelling ergens anders vandaan moet komen en dus de rest van de bestelling ook niet opgestuurd wordt en je veel langer op de levering moet wachten. Vind ik niet fijn en ook niet helemaal correct. Want stond dit bij het bestellen erbij dat het niet gelijk leverbaar is zou ik eerst ergens anders kijken of het daar sneller voor elkaar zou zijn . Knap irritant . Koop graag bij jullie verder. Zou voorbeeld geven. We hebben een nieuw paard waar snel een deken opmoet . En dan dit zo gebeurd is niet prettig. Want je gaat ervan uit dat je het binnen 2 dgn wel hebt. Zeker als je dingen als set besteld en dan niet weet of het compleet is of dat je alles wel mooi vindt. Want dan wil je alles terug sturen. En of ergens anders die het wel gewoon gelijk op kan sturen bij bestellen.

Ik ging jullie normaalgezien 5sterren geven want ik had nooit klachten tot vorige winter. Ik plaatste een bestelling van meerdere artikelen (medisch) waarbij er een paar waren die ik uiterst dringend nodig had. Op de site stond dat alles in stock was, blijkt dat dit niet het geval was waardoor ik weken moest wachten. Ik moet zelf contact op gaan nemen met Agradi om dit te weten te komen ipv dat zij mij contacteren en zeggen excuseer dit product is jammergenoeg niet voorradig en dit kan even duren. Dus ik vraag hen kun je de rest al opsturen na enkele weken wachten en dan dat het andere product achter komt. Nee dat doen wij niet was de reactie die ik kreeg. Na nog enkele weken wachten krijg ik te horen dat mijn pakket eindelijk verstuurd zou worden, ik dus in blijde verwachting open ik het pakket en zie dat ze juist de producten die voorradig waren opgestuurd hebben maar die dat te kort waren niet mee gestuurd. Raar maar waarom konden jullie dit dan niet meteen versturen zoals altijd? Moest ik serieus weken wachten op enkel de artikels die jullie voorradig hebben en ik dringend nodig had. Jullie spreken jullie zelf dus tegen? Dan neem ik nog eens contact op blijkt dat de andere artikelen nog niet binnen zijn, en niemand bij jullie die de klant op de hoogte houd altijd de klant die jullie moet contacteren. Uiteindelijk toch nog ontvangen maar zeer miscontent! Ondertussen al nog bij jullie gekocht ik denk dat dpd niet de beste leverancier is, hebben we ook klachten van en vrienden van ons ook. Normaalgezien kun je het adres nog wijzigen was hier ook niet mogelijk bij hen en die jongens laten je wachten omdat ze uw pakketje zouden komen leveren en dan aie je niemand opdagen maar zeggen ze wel dat ze geweest zijn. Ik wil dit even meedelen omdat ik echt vind dat dit verbeterd kan worden!

Beoordelingen voor agradi.nl

Website om spullen te bestellen is prima, echter als er zaken niet op voorraad zijn (terwijl op de website in voorrad stond) , wordt de levering tegen gehouden. Dat was (in mijn geval) erg vervelend want je denk het de volgende dag te hebben, maar dan komt het de week erop. Waarbij de leverings datum zelfs 2 keer verschoven is. Wat dan weer wel goed is van agradi is dat je makkelijk de items kan verwijderen en je de betaalde teveel snel terug krijgt op je rekening. Heb dus wel bij een andere leverancier de spullen (tegen iets hogere kosten) moeten halen want je wil toch verder
Ik begrijp dat het om allerlei redenen thans lastig is precieze uitspraken te doen over levertijdstippen. Zolang er even wel verwachtingen gewekt worden door teksten als "voor 21.00 besteld, zelfde dag verzonden" levert dat teleurstelling op. vooral als uit berichten van de koerier en berichten verzonden door agradi zelf blijkt dat de orderpicking pas de volgende dag begonnen is. Zolang men uitspraken niet kan waarmaken, moet men ze niet doen
Verzendtijd is veel te lang. Ze versturen. Alles in één geheel. Goed voor het milieu maar vervelend voor mij. 1 product vertraagt zo de hele bestelling. Je zit gerust 1,5 week te wachten. Vervolgens heeft het product een productie fout. Blijkbaar een bekend probleem. Waarom worden de foute exemplaren dan niet uit de handel genomen? Waarom stuur je een misdruk op? Weken later en ik kan nog niks met mijn bestelling.
Producten van mijn bestelling zouden bestelbaar zijn, maar zijn nog niet geleverd. Heb zelf de dag na de bestelling gebeld toen ik leverdatum onbekend zag staan. Het is toen wel netjes in delen opgesplitst en heb de rest wel gehad. Als iets niet leverbaar is dat even erbij zetten op de website. Pakket was ook bij de buren bezorgd, waren zelf gewoon thuis. Niet goed naar nummering gekeken.
Verbetering: op 8 juni een bestelling geplaatst. Deze was niet goed en is op 12 juni geretourneerd. Op 21 juni bevestgingsmail dat het artikel goed is ontvangen en dat ik het geld terugkrijg. Helaas tot op vandaag 24 juni nog niets ontvangen. Kan dit niet sneller. Dit omdat ik een volgende bestelling wil plaatsen maar eerst wil wachten totdat ik het geld terug heb.
Product bleek niet op voorraad te zijn. Jammer dat dit niet op de website stond aangegeven. De verzenddatum werd pas na 10 dagen aangepast naar 2 weken later ‘als indicatie’. Op mijn vorige bestelling heb ik ook erg lang moeten wachten omdat 1 item niet voorradig was. Wel geen probleem om item te annuleren, bestelling aan te passen en geld terug te storten.
Heb meer dan een week op mijn bestelling moeten wachten terwijl er wuift geadverteerd voor 23 uur besteld de volgende dag in huis Ok kan een dag later zijn maar met dan een week vind ik echt te veel. Dpd is slechte vervoerder maar dat is jullie keus dus reken ik julie dat ook aan.
Verbeterpunt: absoluut de levering, ik heb meer dan een week op m’n bestelling moeten wachten terwijl de website vermeld “voor 22:00 de volgende werkdag verzonden” dat was niet van toepassing. Verder ben ik blij met de diversiteit en hoeveelheid aan producten die jullie bieden!
De producten zijn goed maar de levertijden duren zó lang! en vervelend als je iets in de aanbieding koopt, het product niet goed is je het niet kan ruilen maar het opnieuw moet bestellen en dan loop je weer de korting mis omdat alles zo traag verloopt.
van Ron B.
Leverng duurde veel langer dan normaal. Daarnaast zijn de vouchers een farce, ik heb er nog geen kunnen verzilveren, telkens is er een voor mij onduidelijke reden om die niet te verrekenen. Inmiddels heb ik er >20 en kan er niets mee.
Er is voldoende aanbod en ik heb een vliegenmasker kunnen vinden wat goed bij mijn paard past. De verwachte leverdatum veranderde echter met de dag, waardoor ik langer moest wachten dan verwacht en veel mailtjes kreeg van agradi.
Ik had een pakket binnen en het was van verschillend materiaal. Er werd aanbevolen dat ik het kon retouren, vervolgens krijg ik 15 euro minder omdat dan de korting en verzendkosten niet meer tellen. Lekker hoor
van Ad B.
De watercontainers zijn prima (20l) maar toen ik een bot aan m'n hond had gegeven moest ik de volgende dag "iets" opruimen. En aangezien ik slecht ter been ben kwam was dat minder. Niettemin netjes geleverd.
Producten zijn goed. Ik had besteld wat op de site op voorraad was, bleek dat ik 14 dagen moest wachten op een potje zadelzeep. Nadat ik zelf gebeld had werden alle producten dezelfde dag nog verstuurd.
Het bestelde heeft een paar dagen vertraging en is nog niet binnen.helaas en nu met de warmte juist voor mijn hond de koelkast nodig gehad als ik had geweten had ik deze in de winkel gekocht😭
van Y B.
Pakket is verzonden met DPD naar afhaalpunt wat 3 wk op vak is. Agradi gebeld, maar kunnen niks voor mij doen. Dan woest het pakket dus teruggestuurd door het afhaalpunt. Helaas
Spullen zijn van goede kwaliteit maar Ik heb echt een week op mijn spullen moeten wachten. Het wordt vermeld als 2-8 dagen maar alsnog vind ik dat erg lang. Verder top webshop!👍🏻
Emmers altijd met tape of plakband plakken er omheen of in sealen. Bij de post gooien ze. En nu gaan er dingen stuk en gaan er vloeibare spullen uit en zit alles onder.
Twee artikelen besteld, echter 1 artikel duurde lang met levering. Daardoor gekozen om alles niet op te sturen. Denk dat in zo'n geval de klant gebeld moet worden.
Levertijdindicatie mag beter worden nageleefd. Mogelijkheid tot opsplitsen bestelling als een product een veel langere levertijd blijkt te hebben dan de rest