agradi.nlBeoordelingen

agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl - Passie voor dieren en buitenleven sinds 1998!

Agradi is de grootste webwinkel met een passie voor de ruitersport, dierenvrienden en liefhebbers van het buitenleven! Je kunt bij Agradi genieten van het gemak van online bestellen en je bestelling snel op de door jou gewenste plaats laten leveren. Bij Agradi vind je alle bekende merken en de nieuwste collecties. Daarnaast hebben we regelmatig leuke acties waardoor je wellicht jouw favoriete producten met korting kan ontvangen! Met meer dan 700.000 klanten en 100.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, paardenbezitters, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook huisdiereigenaren maken gebruik van de online webshop van Agradi. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.
Agradi B.V.
Graaf van Solmsweg 52K
5222 BP ’s-Hertogenbosch
Oskar van Straaten

Beoordelingen voor agradi.nl

4.56/5.00

14.969 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over agradi.nl

Ik heb steeds slechte ervaringen met DPD. Ik houd mijnhart vast als ik DPD zie staan als leverancier bij een online bestelling. Post NL of DHL zijn veel beter. DPD heeft weinig geduld en leveren het liefst alles gelijk bij een tabakhop af.
Bij de psyllium vezels zat geen maatschepje in de pot hierdoor was doseren erg lastig. Info op de pot en op de site over doseren kwamen niet overeen dus zelf erg moeten zoeken en rommelen. Erg onhandig! Er zou een sample van iets bij de dry feet zitten maar is niet geleverd, erg jammer. Ik ben deze slechte service niet gewend van jullie.
De bestelling was kapot gegaan (waarschijnlijk in de bus naar het adres toe). Dit heeft Agradi uitstekend opgelost en erg blij mee voor de snelle reactie.
Redelijk lang moeten wachten op bestelling. Klantendienst is soms slecht bereikbaar
Levering door DPD blijft problematisch, heb dit al eerder aangegeven maar hier wordt geen aktie op ondernomen
Verkeerde aflever adres en product is echt slecht. Waardeloos.
Helaas niet altijd de levertijd zoals vooraf aangegeven. Ook klachten worden helaas niet goed opgepakt.
Deze keer iets besteld wat ik echt nodig had. Stond op leverbaar, maar was dus niet zo. Heb er een dikke week op gewacht. Over het algemeen is het altijd goed, maar dit keer dus niet. Als iets niet leverbaar is, is het misschien wel handig dat jullie dit even afstemmen.
Bij de psyliumvezels zat geen lepeltje/maatschepje in de pot wat het erg lastig maakte om goed in te schatten wat de goede dosering is. (stond ook niet duidelijk op de pot en de site gaf andere informatie. Ook zou er bij de Dry feet een sample moeten zitten van een ander product en dit zat niet bij de levering in. Jammer.
De bestelling kwam later door extra drukte en omdat het produkt toch niet op voorraad bleek te zijn.
Agradi heeft goede producten tegen een aangename prijs. Echter de levertijden zijn erg wisselend. In het verleden klopte de levertijden altijd, echter het laatste jaar komen de producten vaak later dan aangegeven op de website. Dit ervaar ik als onprettig omdat je er vanuit wilt gaan dat je weet wanneer je product binnenkomt.
bij de levering slechts een gedeelte van de producten ontvangen. Bij de nalevering werden verkeerde artikels geleverd. Derde keer goede keer, maar dus wel een week tijd nodig gehad om mijn bestelling geleverd te krijgen. Service en communicatie verliepen wel heel correct.
De levering duurde erg lang. Niet erg maar ik had graag tussendoor een update gehad of iets.
1-6-2020 produkt besteld voor darm flora geleverd 9-6-2020 levering een beetje lang geduurd wel een mailtje ontvangen.
De levering duurde wel langer dan een week. Uiteindelijk werd er een van de twee geleverd.
kwaliteit vd zeis onder de maat ik moeste een extra bout erin zetten zodat de zeis bleef zitten.
Producten vielen tegen. De kopstukken stonken chemisch.
Bij bestelling de melding levertijd 2-5 dagen. Dit gebeurde niet. In status stond ineens levertijd 10 juni (12 dagen na bestelling) en ik kreeg hem uiteindelijk op 16 juni. Ik had de bestelling geplaatst op 30 mei. Ik heb gebeld met agradi maar konden er weinig aan doen. Een mail sturen met de opmerking vertraging van leveren was wel zo netjes geweest. Verder altijd tevreden over jullie.
Moest heel lang wachten zelf er achter Gebeld wat het probleem was Bleek een artikel niet vooradig Als ik zelf niet gebeld had had ik nog wel enkele weken kunnen wachten Slechte zaak
Levering prima maar heeft erg lang geduurd. Na 1,5 week bestelling pas binnen.