je kan makkelijk en snel kiezen wat je nodig hebt en de afhandeling is ook snel.
Wat ik vervelend vind is dat ik heel veel kortingcodes heb, maar ze nooit kan inwisselen omdat ik steeds maar 1 item nodig heb als ik bestel, dus nooit boven de 50 euro uit kom. Dus maak het eens zo dat ik bij mijn volgende bestelling misschien een keer wel alles kan inwisselen zonder dat ik aan een bepaald bedrag moet voldoen. Ik zou zeggen beter een klant die regelmatig wat bestelt dan 1 die steeds moet wachten tot ie boven de 50 euro zit. In de tussentijd kan ik het dan wellicht makkelijker bij een ander halen.
Ander idee is misschien dat je dat 1x per jaar doet in de verjaardagsmaand van de klant bijvoorbeeld, dan weet ik van te voren dat ik dan van alles kan bestellen met korting. Zoiets dan.
Ik ging jullie normaalgezien 5sterren geven want ik had nooit klachten tot vorige winter. Ik plaatste een bestelling van meerdere artikelen (medisch) waarbij er een paar waren die ik uiterst dringend nodig had. Op de site stond dat alles in stock was, blijkt dat dit niet het geval was waardoor ik weken moest wachten. Ik moet zelf contact op gaan nemen met Agradi om dit te weten te komen ipv dat zij mij contacteren en zeggen excuseer dit product is jammergenoeg niet voorradig en dit kan even duren. Dus ik vraag hen kun je de rest al opsturen na enkele weken wachten en dan dat het andere product achter komt. Nee dat doen wij niet was de reactie die ik kreeg. Na nog enkele weken wachten krijg ik te horen dat mijn pakket eindelijk verstuurd zou worden, ik dus in blijde verwachting open ik het pakket en zie dat ze juist de producten die voorradig waren opgestuurd hebben maar die dat te kort waren niet mee gestuurd. Raar maar waarom konden jullie dit dan niet meteen versturen zoals altijd? Moest ik serieus weken wachten op enkel de artikels die jullie voorradig hebben en ik dringend nodig had. Jullie spreken jullie zelf dus tegen? Dan neem ik nog eens contact op blijkt dat de andere artikelen nog niet binnen zijn, en niemand bij jullie die de klant op de hoogte houd altijd de klant die jullie moet contacteren. Uiteindelijk toch nog ontvangen maar zeer miscontent! Ondertussen al nog bij jullie gekocht ik denk dat dpd niet de beste leverancier is, hebben we ook klachten van en vrienden van ons ook. Normaalgezien kun je het adres nog wijzigen was hier ook niet mogelijk bij hen en die jongens laten je wachten omdat ze uw pakketje zouden komen leveren en dan aie je niemand opdagen maar zeggen ze wel dat ze geweest zijn. Ik wil dit even meedelen omdat ik echt vind dat dit verbeterd kan worden!
De klantenservice nadat een product kapot was gegaan (binnen 10 dagen), was niet heel aardig en snel qua reageren.
Ik snap dat jullie als er producten kapot gaan, zelf niet veel kunnen doen en dat de product aanbieder hierover gaat.
Maar klanten over deze klachten, van jullie, sneller reactie krijgen, geeft dit een beter gevoel en zullen zij eerder geneigd zijn een product opnieuw bij jullie te bestellen.
Als ik nu aan Agradi denk, denk ik niet heel positief terug (voelt alsof ik maar bewezen moest krijgen dat het japot gaan niet aan mij lag...)
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
19 mrt. 2023
Bij retourneren ben ik 15 euro van mijn bedrag verloren.
Gratis verzending van eerste bestelling viel weg door deel bestelling te retourneren en om te retourneren ook betalen.
Ik heb wel zelfde jasje in grotere maat besteld.
Dus ik vind het niet correct dat er zo een hoog bedrag wordt aangerekend -rekening houdend dat mijn totale bestelling zelfde bedrag is gebleven.
Dit heb ik op geen enkele site ooit meegemaakt.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
11 dagen geleden
Voor de zoveelste keer iets besteld waar ik langer dan gewenst op heb moeten wachten. Als ik iets bestel en de site zegt dat het op voorraad is dan verwacht ik het uiterlijk 2 dagen later binnen te hebben. Van deze service kan ik bij Agradi niet op aan en dat vind ik erg jammer.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
8 mrt. 2023
Snelle levering is perfect, alleen ontving ik bij 2e bestelling niet het product wat ik besteld had, ander model en materiaal, na terugsturen blijkt met de terugbetaling dat de verzendkosten voor mijn rekening komen. Niet netjes voor een product welke ik niet besteld had!
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
16 mrt. 2023
De zoekmachine van de site is niet heel fijn, specifiek zieken is moeilijk. Je krijgt teveel producten waar je niet om gevraagd hebt. Dit hindert mij om vaker te zoeken op de agradi.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
9 dagen geleden
Website geeft aan dat product op voorraad is echter na betaling blijken er problemen met levering te zijn waardoor je veel langer moet wachten dan in eerste instantie aangegeven.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
13 mrt. 2023
Het mesje doet wat het moet doen. Maar de verpakking is idioot. Super grote doos voor een mesje. Die in een envelop past. Niet van deze tijd. Jammer
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen:
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.