agradi.nlBeoordelingen

agradi.nl - Passie voor dieren en buitenleven sinds 1998!

Agradi is de grootste webwinkel met een passie voor de ruitersport, dierenvrienden en liefhebbers van het buitenleven! Je kunt bij Agradi genieten van het gemak van online bestellen en je bestelling snel op de door jou gewenste plaats laten leveren. Bij Agradi vind je alle bekende merken en de nieuwste collecties. Daarnaast hebben we regelmatig leuke acties waardoor je wellicht jouw favoriete producten met korting kan ontvangen! Met meer dan 700.000 klanten en 100.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, paardenbezitters, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook huisdiereigenaren maken gebruik van de online webshop van Agradi. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.
Agradi B.V.
Graaf van Solmsweg 52K
5222 BP ’s-Hertogenbosch
Oskar van Straaten

Beoordelingen voor agradi.nl

4.58/5.00

13.231 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over agradi.nl

Wat trage levering. Bij openmaken bleken het producten te zijn die ik helemaal niet heb besteld. Verkeerde pakket geleverd. Daarna gebeld en vriendelijke te woord gestaan en prima opgelost. Er worden meteen een nieuw pakket bezorgd. Service is verder prima dus.

Gelijk bij het eerste gebruik schiet de zijs al los van de steel. Het zelf monteren van extra bout is noodzakelijk. Daarnaast is de zeis niet heel scherp. Levering was prima.

De levering was gepland tussen 30 maart en 2 april maar werd pas op 4 april geleverd

Helaas heb ik een verkeerd product ontvangen, kan gebeuren. Het is door de corona crises niet mogelijk het product terug te sturen. Ik kan echter pas het juiste product bestellen als het verkeerd geleverde teruggezonden is ivm de verzendkosten, die ik dan dubbel zou moeten betalen! mvg

Helaas bleek een onderdeel niet op voorraad te zijn. Ik kreeg hier snel bericht van en het werd enkele dagen later keurig nageleverd. Goed en netjes opgelost. Het assortiment is groot, nadeel is dat de producten regelmatig niet of nauwelijks worden beschreven met maar een enkele foto. Ook de prijzen zijn niet altijd even scherp.

De artikelen die ik heb besteld stonden allemaal als voorradig online, de daadwerkelijke verzending liet echter een aantal dagen op zich wachten omdat er toch weer 1 of meerdere artikelen niet voorradig bleken te zijn. Jammer genoeg niet de eerste keer. Ook heb ik al 2 x eerder een vraag via de mail gesteld en nog nooit antwoord gekregen. Wel zijn de producten over het algemeen altijd goed!

Ben erg teleurgesteld in de service als jarenlange trouwe klant

De levering via DPD verliep moeizaam. Voor zover ik kan overzien ligt dit buiten Agradi. Er wordt slecht gecommuniceerd over de status van de levering. Dit was voor de crisis al zo, en nu helaas des te meer.

Middag, Wij waren ontgoocheld na ontvangst van de goederen (order NL02067047) toen we vaststelden dat 1 artikel reeds een gebruikt artikel was en ook niet volledig! Retourzending was ook niet evident maar daar zit de corona-toestand ook wel voor tussen! Vriendelijke groeten Joris Neirinckx

Helaas hebben wij na een week onze zending nog steeds niet ontvangen want het DPD punt was inmiddels gesloten. Wij wisten ook niet dat het naar ons thuis adres kon worden verzonden (stond er niet bij). Inmiddels is het pakket weer terug naar jullie en wordt het naar ons thuis adres gestuurd maar hebben hier helaas ook geen bevestiging van ontvangen dus we wachten af.

1 week geleden
Het daadwerkelijk afleveren duurt langer als aangegeven deze vertraging is niet bij Agradi maar de bezorger

1 week geleden
Niet geleverd conform vermelding op de site. Besteld vóór 21.00 uur, maar niet dezelfde dag verzonden !

1 maal ontbrekend product 1 maal product kapot

1 week geleden
Ik heb heel lang moeten wachten op mijn bestelde deken. Na 2 weken wachten zelf maar contact opgenomen. Hij zou nog komen. Helaas een maand later nog niks. Weer zelf moeten bellen en toen waren er levensproblemen... uiteindelijk geen deken.

1 week geleden
2 van de 3 producten ontbraken. De mail omtrend dit was niet meer terug te vinden ondanks ontvangen wacht nr. Werd aan de telefoon wel vriendelijk geholpen. Andere 2 productn zouden nu onderweg moeten zij.

1 week geleden
Verkeerde kleur binnen gekregen, nu waren het sokken en is het dan niet zo'n probleem.. Maar wel een beetje jammer

1 week geleden
Bestelling geplaatst, spullen op voorraad, betaald, spullen ineens NIET op voorraad. Tracking duurt lang voordat je kunt volgen en klopt dan niet...

Sometimes a delay with the deliveries, however the client service over the phone is very helpful

Bestelde en correct geleverde apparaat werkte niet. Teruggestuurd na contact. Echter: Agradi stelt dat DHL er wel tien werkdagen over kan doen om het pakket terug te brengen. Hoe kan dat?

1 week geleden
Geen fan van DPD. Het product dat ik had besteld kwam qua maat niet overeen. Het kaartje dat er aan ging zei iets anders dan de maatinformatie op de website. Toen ik hierover mailde kreeg ik een non-antwoord terug. Ik heb het product direct terug gestuurd, nu een week nadat het is ontvangen door jullie, nog altijd mijn geld niet terug. Gisteren wel eindelijk bevestiging dat het is ontvangen.