agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.908 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden129.989 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

9 mrt 2024
Leveringstermijn beter respecteren, recente bestelling was veel te laat. Nieuw dekje gekocht voor jumping op Flanders Horse expo maar dit was er niet. Bestelling was netjes verpakt.
17 mrt 2024
Bij retouneren van een artikel duurt het erg lang voordat je hoort of het ontvangen is en vervolgens nog langer voordat je geld retour krijgt. Dit nu al diverse keren mee gemaakt.
Na de eerste keer bestellen werd de bestelling geannuleerd. Daarna waren de jodhurs gelijk weer beschikbaar alleen € 5,00 duurder. Jodphurs zijn mooi en passen goed.
Artikelen die op voorraad staan, blijken vaak niet op voorraad. Hierdoor moet je langer wachten op je bestelling, omdat de hele bestelling dan vastgehouden wordt

Levertijd wat lang

Levertijd vond ik tegenvallen. Duurt langer dan ik gewend ben van andere webshops. Levering werd ook nog uitgesteld waardoor het nog langer duurde.
gigantische kartonnen doos met heel veel opgeblazen plastic er in voor een kalender die simpel door de brievenbus kan. schandalig is deze tijd
BV
B. V.
Dodewaard

Goede producten maar bezorgen duurt wat lang

De bezorging duurt vaak een paar dagen tot soms zelfs een week. Andere webshops is het voor 17 uur besteld de andere dag in huis
De wachttijden voor bestelde producten worden steeds langer, de kwaliteit van de producten is en blijft wel goed
Aangeven dat bestellingen niet op voorraad zijn en dat het erg lang kan duren voordat ze geleverd kunnen worden.
Veel artikelen worden veel verstuurd dan wat staat aangegeven op de site Dan is het ineens niet voorradig meer

Bestelling altijd incompleet

Elke keer is de bestelling die ik plaats incompleet en wordt de leveringsdatum altijd uitgesteld
De levering duurde veel te lang terwijl op de site staat 2 tot 5 dagen was het bij mij 2 weken
De levertijd word steeds langer. Jammer. Producten wel van goede kwaliteit
Levertijd die bij producten staat, klopt vaak niet. Het komt altijd later.
CD
C. d.
Groot Ammers

Check bestelling

Goed opletten dat wat er besteld wordt ook daadwerkelijk geleverd wordt
De levertijd is erg lang bij Agradi. Artikelen zijn zoals omschreven.
JS
johan s.
dilsen-stokkem
voorradige artikel versturen en niet voorradige artikels nazenden
18 feb 2024
Levertijd is soms langer dan aangegeven op site
De retour service is erg traag helaas
Transport via Duitsland duurt lang