agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.905 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.089 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

Leveringstijd is te lang en wordt tegenwoordig steeds aangepast na bestelling.
Levertijd die bij producten staat, klopt vaak niet. Het komt altijd later.
4 feb 2024
De schroefjes braken af bij de installatie. Slechte kwaliteit dus.
CG
Chris G.
Sevenum
Leverdatum niet volgens siteweergave wegens voorraadafwijking.
Grote keuze in materiaal. Levertijd mag wel iets sneller.
Jammer dat het zoveel kost om iets terug te sturen.
18 feb 2024
Levertijd is soms langer dan aangegeven op site
TG
T.G.A. G.
Schalkwijk
De levertijd was veel langer als2dagen
De retour service is erg traag helaas
10 feb 2024
Producten goed aanleveren

Op verkeerde adres afgeleverd en lange levertijd

Via mail verzocht om het verzendadres van de bestelling aan te passen. Mail retour gehad waarin werd aangegeven dat het naar het nieuwe adres verzonden zou worden. Paar weken later werd de bestelling toch op het eerst opgegeven adres afgeleverd. Daarnaast duurde de aflevering wederom erg lang. Je wordt telkens op de hoogte gehouden van een wijziging in de verwachte leverdatum, maar het gebeurde ook nu weer meerdere keren voor deze bestelling dat het werd aangepast. Een wat meer accurate leverdatum op de website zou wel fijn zijn.
De bestelling van 30/11 werd “twee en een halve” week na het plaatsen van de bestelling, bezorgd. Ik heb ruim een week na de verwachte leverdatum 04/12 zelf contact moeten zoeken met de klantenservice. Erg vriendelijke medewerkers die me geen indicatie konden geven qua levering maar wel bevestigden dan de gehele bestelling klaar lag in het magazijn…. Druk druk druk. Ik ben niet heel tevreden met de afhandeling, wel met het product

Levertijden

Goed contact met klantsenservice. Levertijd is voor 21 uur besteld, volgende dag in huis. 4 bestellingen, allemaal lang onderweg. (tijdens feestdagen, dus misschien is dat op andere momenten beter?) En wanneer er 1 artikel niet op voorraad is, dan wordt daar achteraf een melding van gemaakt en wordt de rest van de producten ook niet geleverd. Dit kan dan ook niet aangepast of eerder geleverd. Goede producten!!
De laatste tijd is het altijd erg druk, waardoor de "nu besteld morgen in huis" optie eigenlijk geen optie meer is.. En das jammer. Ik bestel al jaren bij Agradi naar grote tevredenheid, maar de laatste tijd begin ik toch wat rond te kijken of ik het elders niet sneller kan krijgen. Vaak heb ik spullen dringend nodig, maar moet ik alsnog meer dan een week wachten..
20 jan 2024

Bezorgtijd bij artikels worden nooit meer gehaald

Ik was altijd heel tevreden, alleen laatste half jaar worden aangegeven bezorgtijd nooit gehaald. Dit is heel jammer als je bewust een bepaald artikel daarom koopt. En dus noodgedwongen iets anders via andere winkel moet bestellen omdat je hierdoor in de problemen komt. (Gaat regelmatig over week of zelfs 2 weken langer dan oorspronkelijk aangegeven)
MN
m. N.
N'dal
levering het duurt te lang voordat je producten krijgt. Er was een melding dat door sinterklaas en kerst leveringen langer duren maar bij mij duurde het bijna een maand ik heb de producten die ik nodig had uiteindelijk bij een ander bedrijf bestel die binnen twee dagen kon leveren. het ging om gewone wormkuren dus ook geen moeilijke producten,
Info ivm de levering als een bepaald product niet in voorraad is. Nu blijft de status op de voorziene leveringsdag staan hoewel de effectieve levering zo'n 7 dagen later was. Correcte update van status levering is belangrijk voor zowel de ontvanger als de verzender. Gevolg: mails naar helpdesk die hadden kunnen vermeden worden.
20 jan 2024
veel keuze aan aanbod op de site. Het verzenden duurt echter echt heel erg lang en ook het verwerken van retour producten duurt lang. Sommige producten zijn lage kwaliteit maar heb ook hele fijne producten gekocht voor niet teveel geld. Al met al een fijne site maar alleen bestellen als je heel veel tijd hebt om te wachten :)