agradi.nlBeoordelingen

agradi.nl - Passie voor dieren en buitenleven sinds 1998!

Agradi is de grootste webwinkel met een passie voor de ruitersport, dierenvrienden en liefhebbers van het buitenleven! Je kunt bij Agradi genieten van het gemak van online bestellen en je bestelling snel op de door jou gewenste plaats laten leveren. Bij Agradi vind je alle bekende merken en de nieuwste collecties. Daarnaast hebben we regelmatig leuke acties waardoor je wellicht jouw favoriete producten met korting kan ontvangen! Met meer dan 700.000 klanten en 100.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, paardenbezitters, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook huisdiereigenaren maken gebruik van de online webshop van Agradi. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.
Agradi B.V.
Graaf van Solmsweg 52K
5222 BP ’s-Hertogenbosch
Oskar van Straaten

Beoordelingen voor agradi.nl

4.58/5.00

13.231 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over agradi.nl

Optijd en een prima product/

Levering had wat vertraging door de corona omstandigheden, verder zoals steeds heel tevreden over Agradi

Gewoon goed én snel geleverd

Veel verschillende producten in alle prijsklassen, ook gerenommeerde merken, snelle levering, goede retourservice, netjes verpakt en geleverd

Een fantastische webshop, en goede kwaliteit en snel geleverd

groot assortiment, veel keuze uit alle prijsklasses, snelle levering, goede retourservice (gratis), netjes verpakt en geleverd

Vlotte en zorgvuldige service met goede kwaliteit producten

Prima service

Zelfs in deze moeilijke Corona-tijden netjes op tijd geleverd! Dank je wel voor de snelle service, Agradi. En zoals altijd van goede kwaliteit.

Goede spullen tegen een goede prijs en snelle levering.

Het product is mooi en werd enorm snel geleverd. Ik bestel zeker weer bij Agradi.nl.

De grote keuze aan producten voor mij belangrijk om een persoonlijke keuze te maken voor wat ik wens. Leveringen en service worden goed gecommuniceerd als er eventueel een probleem is.

Snel geleverd, past goed en leuke aanbiedingen

alles ging vlot, ondanks corona !

goed product..en een zeer snelle levering

Prima service, sneller dan gedacht.

Prima service, sneller dan gedacht.

Goede producten goede service bij problemen goede klantenservice !

alles goed verlopen

de producten die ik besteld heb voldoen volledig aan mijn wensen,ook het verdere verloop van de bestelling wordt prima verzorgd door mij op de hoogte te houden , de aflevering door DPD is ook lovenswaardig , groeten francois verbeeck