agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 2-6-2022
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
agradi.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij agradi.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 2-6-2022
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor agradi.nl

19.621 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Jullie zouden zeer goed van mijn krijgen als jullie de bestellingen beter zouden regelen. Staat bij bestelling dat het op voorraad is maar later blijkt dat bestelling ergens anders vandaan moet komen en dus de rest van de bestelling ook niet opgestuurd wordt en je veel langer op de levering moet wachten. Vind ik niet fijn en ook niet helemaal correct. Want stond dit bij het bestellen erbij dat het niet gelijk leverbaar is zou ik eerst ergens anders kijken of het daar sneller voor elkaar zou zijn . Knap irritant . Koop graag bij jullie verder. Zou voorbeeld geven. We hebben een nieuw paard waar snel een deken opmoet . En dan dit zo gebeurd is niet prettig. Want je gaat ervan uit dat je het binnen 2 dgn wel hebt. Zeker als je dingen als set besteld en dan niet weet of het compleet is of dat je alles wel mooi vindt. Want dan wil je alles terug sturen. En of ergens anders die het wel gewoon gelijk op kan sturen bij bestellen.

Ik ging jullie normaalgezien 5sterren geven want ik had nooit klachten tot vorige winter. Ik plaatste een bestelling van meerdere artikelen (medisch) waarbij er een paar waren die ik uiterst dringend nodig had. Op de site stond dat alles in stock was, blijkt dat dit niet het geval was waardoor ik weken moest wachten. Ik moet zelf contact op gaan nemen met Agradi om dit te weten te komen ipv dat zij mij contacteren en zeggen excuseer dit product is jammergenoeg niet voorradig en dit kan even duren. Dus ik vraag hen kun je de rest al opsturen na enkele weken wachten en dan dat het andere product achter komt. Nee dat doen wij niet was de reactie die ik kreeg. Na nog enkele weken wachten krijg ik te horen dat mijn pakket eindelijk verstuurd zou worden, ik dus in blijde verwachting open ik het pakket en zie dat ze juist de producten die voorradig waren opgestuurd hebben maar die dat te kort waren niet mee gestuurd. Raar maar waarom konden jullie dit dan niet meteen versturen zoals altijd? Moest ik serieus weken wachten op enkel de artikels die jullie voorradig hebben en ik dringend nodig had. Jullie spreken jullie zelf dus tegen? Dan neem ik nog eens contact op blijkt dat de andere artikelen nog niet binnen zijn, en niemand bij jullie die de klant op de hoogte houd altijd de klant die jullie moet contacteren. Uiteindelijk toch nog ontvangen maar zeer miscontent! Ondertussen al nog bij jullie gekocht ik denk dat dpd niet de beste leverancier is, hebben we ook klachten van en vrienden van ons ook. Normaalgezien kun je het adres nog wijzigen was hier ook niet mogelijk bij hen en die jongens laten je wachten omdat ze uw pakketje zouden komen leveren en dan aie je niemand opdagen maar zeggen ze wel dat ze geweest zijn. Ik wil dit even meedelen omdat ik echt vind dat dit verbeterd kan worden!

Beoordelingen voor agradi.nl

In het bijzonder het snelle en duidelijk kunnen bestellen op de website. En als de bezorgtijden van producten langer duurt omdat het niet op voorraad is (dan bestel ik wel een grote voorraad) dat ik het al weet als ik het bestel vind ik fijner of dat ik dan weet hoeveel er dan al wel op voorraad is voor de snelle verzending. En anders het deel wat al wel op voorraad is alvast verzenden want ik had het al wel nodig, alleen is het niet voordeliger voor jullie. Mvg S.J. Dijkstra
Ik had lint besteld voor mijn weiland, dit bleek echter twee maand te duren voor deze geleverd kon worden (had ik niet goed naar gekeken) Hierover gebeld en gezegd dat ik ander lint had gezien op de site wat wel direct leverbaar was, deze was echter €2,00 duurder maar zonder bijbetaling heb ik de volgende dag het andere lint gekregen. Top service!
Heel fijne webshop. Hebben tot nu toe altijd geleverd wat ik heb besteld. Eerlijke firma en kwaliteitsproducten. Fijn dar iedereen zijn of haar mening per product kan achterlaten. Enige minpuntje is af en toe onaangekondigde vertraging. Maar dat is misschien ook omdat we tegenwoordig te verwend zijn met veel te snelle leveringen.
ik had tot twee keer toe transportschade aan een zending. De originele bestelling, alsook de vervangende zending kwamen defekt aan. Na de herstelpoging geld terug ontvangen. De verpakking van Scirocco poeder is niet geschikt om te verzenden met een koeriersdienst. Klantenservice heeft dus zeer goed haar best gedaan.
Ik vind het zeer fijn dat ik bijna altijd de spullen vind die ik nodig heb op de website. Ze worden altijd zeer proper verpakt in de doos. Juist jammer dat ik redelijk vaak vertraging heb op mijn pakketten maar ik ben altijd zeer blij als het bij mij toe komt. De spullen zijn altijd van zeer goede kwaliteit!
Snelle verzending, zeer behulpzaam als je de klantendienst belt, goeie prijs kwaliteit verhouding. Ruime aanbod van verschillende merken. Vaak is een bepaalde maat tijdelijke niet meer leverbaar, wat ik wel jammer vind als je echt iets wilt en ook nog eens aan u bedrag wilt zitten voor gratis verzending.
Ik had 2 paar Roeckl rijhandschoenen nodig (die gebruiken we al jaren, dus het product op zichzelf was bekend), maar in de mail was aangegeven dat de bezorging een paar dagen kon duren vanwege personeelstekorten. Ik was dus blij verrast toen de bezorger de volgende morgen all aanbelde met de bestelling!
Agradi zorgde voor een snelle verzending en de producten werden steeds correct geleverd. De producten beantwoorden bovendien aan de verwachtingen en het is fijn om de vele reacties te kunnen lezen. Ten slotte een dikke pluim voor de klantenservice, die snel reageert en mee zoekt naar oplossingen.
Er zijn leuke kortingen. Qua kwaliteit ben ik ook erg tevreden. Als beginnende paardrijdster, wil ik niet voor een erg hoge prijs spullen kopen. Ik had bij een andere grote speler Decathlon ook een bestelling geplaatst, ongeveer zelfde prijs, maar qua kwaliteit vond ik Agradi er boven uit springen.
Fijne producten en goede prijs/kwaliteit. Wat beter kan is het filteren. Wanneer je filtert op een maat en deze niet op voorraad is komt het product toch bij de zoekresultaten naar boven. Dit werkt niet fijn. Ik wil na het filteren enkel de producten zien die ik ook daadwerkelijk kan bestellen.
Ik ben erg blij over de service en producten van agradi! Prijzen blijven hetzelfde en de kortingen zijn absoluut geen nep-kortingen, zoals helaas bij de Epplejeck wel zo is. Daarom ben ik een zeer tevreden klant van Agradi! Ik hoop op een filiaal/winkel van Agradi, liefst in Gelderland ;)
Het is heel overzichtelijk en duidelijk om producten op te zoeken. En daarbij staat de bijhorende producten vaak onderaan waardoor het makkelijk is om een set te vinden die bij elkaar past. Het bestellen is overzichtelijk en de acties zijn altijd leuk en makkelijk te gebruiken!
De bestelde slowfeeder was binnen 1 dag geleverd. De maat echter bleek niet correct. Klacht ingestuurd en binnen 2 dagen was het opgelost en kreeg ik het te veel betaalde terug gestort. Contact hierover was erg prettig en er werd dus niet moeilijk gedaan. Dat noem ik service.
Fijne website en soms leuke kortingen. Bestellen en retourneren gaat zoals het hoort, snel en zonder veel moeite. Soms staan er weinig tot geen specificaties bij producten, of weinig goede foto's. Maar wat wel weer leuk is, zijn de foto's die klanten zelf kunnen toevoegen.
Veel goede producten voor goede prijs. Verbeterpunt: snellere verzending. De laatste tijd wordt er bij bestellingen steeds de afleverdatum verder vooruit verschoven. Dit is niet handig als je iets besteld om het snel in huis te hebben. Dat was in het verleden nooit.
Een hele erg goede service!Ik had een klacht met een rijlegging en de klacht werd erg serieus genomen en ik kreeg netjes het bedrag van de rijlegging terug!Goede en snelle service!En erg vriendelijk personeel!Ik raad iedereen Algradi aan!Groeten Petra Roberti
Bodyprotector besteld en gebeld omdat de levertijd ineens anders was. Werd gelijk vriendelijk geholpen en de volgende dag in huis. Helaas bleek de rits stuk. Een foto van een doorgeknipte protector was genoeg om geld terug te krijgen. Top service!
Voor ons Fjordenpaardje vinden we hier altijd de juiste producten om hem goed te verzorgen. Veel keuze en goede omschrijving van de producten zodat je goed prijs en kwaliteit kunt vergelijken. Bovendien heeft Agradi altijd aantrekkelijke kortingen.
De fijne en snelle bezorging bevalt me ontzettend goed! als opmerking, om het pakketje te volgen vind ik best wel onduidelijk. Je moet best wat stappen ondernemen voor dat je kunt achterhalen waar het pakketje blijft. Een link zou perfect zijn!
Snelle levering en goed product , gezien mijn shetje maar een klein hoofdje heeft , past bijna geen één vliegenmasker, gelukkig kan je deze verstellen en heeft mijn kleine schat geen last van de vliegen in haar oogjes.pony blij , baasje blij .