agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.848 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden129.919 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

IB
I B.
Oud Gastel
Agradi is een fijne webshop. Goede prijzen en weergegeven levertijd klopt meestal. In de orderstatus kun je goed bijhouden hoe het er voor staat. Producten worden goed verpakt verzonden. De klantenservice doet zijn best om je vragen te beantwoorden. Zowel telefonisch als per mail. Op de verzendpartner DPD heeft men niet zo veel invloed, maar die maken er wel eens een rommeltje van.
Goede prijs van de producten, veel keus. We zijn goed geslaagd voor een beginnende ruiter. Wij hadden 2 bodyprotectors besteld om de juiste maat te kunnen vaststellen. Het terug sturen van de andere protector geen makkelijk. De producten zaten in 2 dozen op elkaar geplakt dat maakte het terugsturen wat lastiger. Een grotere doos zou beter zijn geweest.

Mooie kortingen

Agradi heeft altijd een ruime aanbod en keuze aan paardenspullen. Voor heel veel dingen krijg je ook altijd een mooie korting en liggen de prijzen vaak iets lager dan in een andere winkel. Het enige minpuntje is de levering. Er staat soms bij verzending binnen...dagen en ik heb al een paar keer gehad dat het later is.
Goede artikelen tegen een redelijke prijs. Enkel jammer dat de leveringsdatum niet gehaald wordt maar echt heel veel later wordt het ook niet. 1 tot 3 dagen later is nog te overzien. Inmiddels kunnen we met plezier gebruik maken van een nieuw westernbit en bijbehorende kinketting 👍🏻

Top! Snelle reactie’s klantenservice

Zelf zocht ik heel lang een specifieke rijlaars. Ik wachtte al bij een andere winkel maar steeds leverproblemen. Toen zag ik ze bij Agradi, direct mailen en snel reactie ! Dus direct besteld! Rijlaarzen zijn snel binnen gekomen, ik ben heel erg tevreden ! Ga zeker vaker bestellen!
Altijd tevreden! Artikels goed verpakt en snel verzonden. Ook steeds zeer goede opvolging van bestellingen.. Meestal snelle levering, indien vertraging dan wordt dit gemeld. Retourneren gaat ook zeer vlot, en kreeg meteen bevestiging en snelle terugbetaling.
Bestellen en bezorgen bij Agradi gaat altijd top. Laatste bestelling waren beenbeschermers, helaas viel de maat wat groot uit. Omdat ze voor en achter gedragen kunnen worden een maatje kleiner bij besteld en nu heeft hij voor en achter mooie bescherming.
Moest helaas de rijbroeken terug sturen ivm niet passen, te klein :-( Maar zeer snelle en vriendelijke afhandeling Als het goed gaat is het allicht goed, maar als het niet goed is, dan zie je de echte klantenservice en die is hier uitstekend!!
Op tijd geleverd alles was netjes ingepakt, alle bestelde spullen helemaal blij mee! Enige jammere is dat er zoveel plastic gebruikt wordt om te verpakken dat het niet beschadigd. Misschien is karton ook een optie of gerecycled papier.
DK
Daphné K.
Roeselare

Uitgebreid aanbod met goede verzending

Leuk dat er zo'n uitgebreid aanbod is! Ook de verzending is altijd mooi verzorgd. Wel jammer dat ik al veel kortingsbonnen heb, maar ze eigenlijk niet zo vaak kan inzetten aangezien ze niet voor alle aankopen kunnen gebruikt worden

Ruime keuze

Je hebt een brede keuze tussen verschillende merken. Dat is prettig. Je kunt een dure versie maar ook een goedkope versie bestellen. De bestelling geplaatst en twee dagen later het product in huis. Keurig verpakt. Blij mee.
Le choix des produits la qualité des produits le prix des produits et surtout le service quand il y a un problème 👍👍👍 avec la société de livraison société de livraison DPD catastrophe 🤮deuxième fois qu'on perd mon colis ....
31 mrt 2024
Ik bestel al jaren mijn paarden spullen bij Agradi. Altijd naar tevredenheid. Als er een keer iets niet bevalt of niet past mag je het terug sturen. Goed overzichtelijke website. Groot assortiment. Helemaal top!
DR
D R.
Veenendaal
Op de hoogte gehouden worden van bestelling en levering is bijzonder goed. De schoenmaten van de muckboots staan in Amerikaanse maten, het zou handig zijn om de corresponderende Europese maten erbij te zetten.
AV
A V.
Groningen
Snelle levering goede producten, ik bestel al heel lang bij agradi! Goede aanbiedingen ook. Het enige jammere is dat ik nooit de coupons kan gebruiken omdat er vaak al een korting op zit. Verder super!
Wij bestellen vaak op Agradi. Goede klantenservice, reageren altijd snel. Soms wel wat lastig dat iets uit voorraad is en zo niet vermeld staat op de website. Maar wij zijn tevreden klanten!
Prima webwinkel alleen jammer dat de kortingscodes waarvan ik er wel 7 heb, nooit werken. Verder tevreden over snelle levering en de betere merken die ze ook verkopen. Erg vooruit gegaan!
Eigelijk alles wat we bestellen van afrastering tot wedstrijdjasje is altijd in orde. Snelle levering en de knhs korting, dat mag best meer zijn. Niet vanuit agradi maar vanuit de knhs.
Gewoon een goed bedrijf , bestelling kwam goed aan en retour ging ook goed. Klantenservice heeft me netjes en uitgelegd hoe het werkt met retour en kreeg mijn geld snel terug gestort.
20 mrt 2024
Snel geleverd en precies zoals bedoeld. Ooit een probleem gehad met een tondeuse en deze is volledig naar wens helemaal opgelost. Agradi is voor mij de website voor mijn hobby paard.