bushpappa.nl- Logo - Beoordelingen

bushpappa.nl

208 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden463 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 nov 2021
bushpappa.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Uitstekende service en een duidelijke en uitgebreide webshop. Ik heb een Fesca slaapzak gekocht en ik kon de dag erna al heerlijk snurken. (volgens mijn vrouw dan, geslapen als een roosje vond ik zelf)

5 nov 2023
Hoe kun je producten zo versturen. Om nog niet te spreken over het feit dat het niet hygiënisch is, is het ook nog eens niet te zien en gevaarlijk.

Beoordelingen voor bushpappa.nl

19 mei 2023
Heel tevreden over de snelheid van communicatie en reageren bij een levering via bol.com die bij Post NL verloren is gegaan. Onmiddellijk opgelost door Rick , heeft het perfect opgevolgd en heeft de bestelling zelf opnieuw opgestuurd . Met slechts enkele dagen vertraging ontvangen! TOPSERVICE!!!
13 jul 2023

Mooi aanbod, aantrekkelijk geprijsd

Mooi aanbod aan producten tegen een aantrekkelijke prijs. Updates over bestelling en levering waren helder. Voor 17u besteld maar helaas niet dezelfde dag verzonden. Het pakket kwam dus een dag later van verwacht (wat nog steeds een nette levertijd is). Mijn product was zeer degelijk verpakt.
27 sep 2023

Mooie spullen en fijne klantenservice!

De verwerking van de bestelling was heel snel. En toen er iets aan de hand bleek met mijn bestelling kreeg ik daar heel snel en heel vriendelijk reactie op en was het binnen een dag alsnog geregeld. De spullen zijn daarnaast van supergoede kwaliteit, ik ben er blij mee!
27 sep 2023
Communicatie was goed, er was iets misgegaan met de bestelling maar dat is professioneel opgelost en de bestelling is alsnog goed aangekomen, met maar één dag vertraging. Fouten worden overal gemaakt, bedrijven onderscheiden zich door hoe ze met fouten omgaan.
Antwoord van bushpappa.nl
28 sep 2023
Hoi Hubert, Helaas had Postnl een storing waardoor de pakketten van die dag en de tracking niet zichtbaar waren. Hierdoor is jouw bestelling dan ook helaas 1 dag later geleverd . Sommige zaken hebben wij helaas geen controle over.
6 jul 2023

Prima rugzak

Duidelijke weergave van het product. Snelle levering. Goed prijs. Veel ruimte in hoofdvak en middenvlak van deze 45 ltr Defcon rugzak. Minpunt is het ontbreken van kleinere (afsluitbare) vakjes voor bijv pennen e.d. in de voorvakken.
24 jul 2023

Prima webshop

Prima en snel behalve dat ik een verkeerd artikel had ontvangen. Is wel goed opgelost. Dag later het juiste artikel binnen en met een ontvangen verzendlabel, andere artikel retour gestuurd. Verder mooie winkel met veel keus.
27 jul 2023
Hele fijne bijl voor woodcarving. De bijl is messcherp waardoor je mooie gladde stoken kan “schaven”. De steel van de bijl is goed van vorm en heeft ribbels waardoor de bijl niet uit je hand glijdt.
1 okt 2023

Fijne webshop en vlekkeloze snelle verzending

Ik bestelde een aantal Modulaire Slaapzakken en de bestelling verliep snel en vlekkeloos! Duidelijke productomschrijving, zinvolle productreviews en fijn dat je kunt kiezen voor een afhaalpunt. Top!
7 jul 2023
Alles verliep soepel, mooie dekens ontvangen. Een klein puntje is dat er een behoorlijke geur aan de dekens hangt en deze is er ook lastig uit te krijgen. Voor de rest tip top in orde.
1 okt 2023
Een mailtje sturen dat de bestelling in goede orde is ontvangen. Deze kreeg ik niet waardoor ik ging twijfelen of het goed was gegaan en ineens waren de boeken binnen.
27 jun 2023
Uitstekende zaak! Werd zelfs gebeld of ik het toch niet sneller wilde laten versturen dan aangegeven. Er werd echt meegedacht, geweldig! Zeer aan te bevelen.
21 apr 2023
Mooi product; nu Opa er niet meer is kan Oma gewoon koffie blijven zetten en drinken maar dan in een kleine pot waarvan we dachten dat die niet meer bestond.
HK
1 jun 2023
Mooi product, snel geleverd en fijne communicatie. (Verzenden als brievenbusbezorging was in mijn geval mogelijk en een betere optie geweest).
15 sep 2023
Na veel slechte internet aankopen nu gewoon verbaasd vanwege snelle en correcte afhandeling. Ook eigen bezorgtijd mogen uitkiezen . 😃 super👍🏻
9 jun 2023
Snelle levering. Kwaliteit van producten uitstekend. Breeder assortiment zou wel leuk zijn. Ook eigen fysiek winkel maar prima webshop
28 sep 2023

Wollen deken

Vlotte bestelling en vlotte levering op zaterdag. Ik werd ook tijdig op de hoogte gebracht toen het item terug voorradig was.
26 jun 2023
Een betere omschrijving hoe je de hangmat kan bevestigen zou wel leuk zijn . De hangmat zelf is wel tip top, zeer fijn .
4 okt 2023
Echt heel mooi, ligt goed in de hand, geen geknoei bij het vullen, super cadeau, ik ga er ook één voor mezelf kopen ;-)
19 jul 2023
Top service! Mijn bestelling was niet compleet, er naar toe gebeld en de volgende dag was het product geleverd! Super!!
5 jul 2023
Fijne website , bestellen gaat makkelijk en was heel snel netjes in huis kortom positief kom er graag nog eens terug