bushpappa.nl- Logo - Beoordelingen

bushpappa.nl

218 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden478 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 nov 2021
bushpappa.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Uitstekende service en een duidelijke en uitgebreide webshop. Ik heb een Fesca slaapzak gekocht en ik kon de dag erna al heerlijk snurken. (volgens mijn vrouw dan, geslapen als een roosje vond ik zelf)

5 nov 2023
Hoe kun je producten zo versturen. Om nog niet te spreken over het feit dat het niet hygiënisch is, is het ook nog eens niet te zien en gevaarlijk.

Beoordelingen voor bushpappa.nl

Verzendkosten goedkoper door het via DHL te laten versturen of een andere goedkopere variant.
Snelle communicatie. Duidelijk wat er geleverd gaat worden, snelle levering
Snelle levering, duidelijke communicatie.
Snelle levering en goed product.
Snelle levering met goede prijzen.
28 jan 2024
Snel accuraat en goed geleverd.
28 jan 2024
FB
Frits B.
's-Gravenhage
Prima en overzichtelijke webshop. Er zat een naad los bij het product dat ik besteld had maar na een mailtje zijn we daar prima uitgekomen.
13 jul 2023

Mooi aanbod, aantrekkelijk geprijsd

Mooi aanbod aan producten tegen een aantrekkelijke prijs. Updates over bestelling en levering waren helder. Voor 17u besteld maar helaas niet dezelfde dag verzonden. Het pakket kwam dus een dag later van verwacht (wat nog steeds een nette levertijd is). Mijn product was zeer degelijk verpakt.
27 sep 2023
Communicatie was goed, er was iets misgegaan met de bestelling maar dat is professioneel opgelost en de bestelling is alsnog goed aangekomen, met maar één dag vertraging. Fouten worden overal gemaakt, bedrijven onderscheiden zich door hoe ze met fouten omgaan.
Antwoord van bushpappa.nl
28 sep 2023
Hoi Hubert, Helaas had Postnl een storing waardoor de pakketten van die dag en de tracking niet zichtbaar waren. Hierdoor is jouw bestelling dan ook helaas 1 dag later geleverd . Sommige zaken hebben wij helaas geen controle over.
6 jul 2023

Prima rugzak

Duidelijke weergave van het product. Snelle levering. Goed prijs. Veel ruimte in hoofdvak en middenvlak van deze 45 ltr Defcon rugzak. Minpunt is het ontbreken van kleinere (afsluitbare) vakjes voor bijv pennen e.d. in de voorvakken.
24 jul 2023

Prima webshop

Prima en snel behalve dat ik een verkeerd artikel had ontvangen. Is wel goed opgelost. Dag later het juiste artikel binnen en met een ontvangen verzendlabel, andere artikel retour gestuurd. Verder mooie winkel met veel keus.
7 jul 2023
Alles verliep soepel, mooie dekens ontvangen. Een klein puntje is dat er een behoorlijke geur aan de dekens hangt en deze is er ook lastig uit te krijgen. Voor de rest tip top in orde.
1 okt 2023
Een mailtje sturen dat de bestelling in goede orde is ontvangen. Deze kreeg ik niet waardoor ik ging twijfelen of het goed was gegaan en ineens waren de boeken binnen.
22 mei 2023

Waar voor je geld.

De site is overzichtelijk Het bestellen ging gemakkelijk en was snel binnen. De producten zijn hun geld waard.
snel geleverd en goed verpakt prima producten -mooie zaag
snelle levering, reageren op vragen over retour zending.
19 nov 2023
Gewoon goed! Product is goed ,levertijd is goed.
15 nov 2023
Zeer tevreden, en op tijd geleverd