bushpappa.nl- Logo - Beoordelingen

bushpappa.nl

208 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden463 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 nov 2021
bushpappa.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Uitstekende service en een duidelijke en uitgebreide webshop. Ik heb een Fesca slaapzak gekocht en ik kon de dag erna al heerlijk snurken. (volgens mijn vrouw dan, geslapen als een roosje vond ik zelf)

5 nov 2023
Hoe kun je producten zo versturen. Om nog niet te spreken over het feit dat het niet hygiënisch is, is het ook nog eens niet te zien en gevaarlijk.

Beoordelingen voor bushpappa.nl

In een woord top!!!

Aan alle mensen van Bushpappa, Bedankt dat jullie bestaan! Top producten voor super goede prijzen, ga zo door! Ik ga zeker weer bestellen, sterker nog het eerst volgende op mijn lijstje is de zwarte multitool dus die komt volgende maand. De grayl waterfles met filter en nestingcup werken perfect! Ik heb mijn eerste oatmeal met notenmix warm gemaakt en het werkt als een trein! Misschien wel handig voor jullie (een tip) om het voor filter zakje van pathfinder, of van een ander merk, erbij te verkopen zodat je eerst het grove vuil uit het water kan filteren voordat je het door de grayl laat filteren, dan kom je beter in de buurt van de voorgeschreven levensduur van het filter. ( wat heel logisch is!) Als je namelijk sterk vervuild water door de grayl drukt houd hij het niet lang vol. Al met al top producten met top levering! Jullie hebben er een vaste klant bij!
Er was een klein probleem met een gekochte tweedehandsslaapzak. Bushpapa heeft dit onmiddellijk omgewisseld en deed er helemaal niet moeilijk over, integendeel. Dit geeft vertrouwen bij aankopen op deze site. Dat wanneer er zich een probleem zou voordoen (wat steeds kan gebeuren), de verkoper de verantwoordelijkheid neemt om het snel op te lossen.

Retourzending perfecte afgehandeld

Ik had een tarp besteld die niet helemaal aan de verwachtingen voldeed. Die heb ik teruggestuurd en dat werd allemaal netjes geregeld. Volgende keer shoppen we gewoon weer opnieuw bij Bushpappa.
Verzendkosten goedkoper door het via DHL te laten versturen of een andere goedkopere variant.
Snelle communicatie. Duidelijk wat er geleverd gaat worden, snelle levering
Goede kwaliteit / prijs verhouding en uitstekende service na-verkoop.
Snel geleverd. Goede prijs voor de producten.
Snelle levering, duidelijke communicatie.
Goede spullen voor een redelijke prijs!
CV
C.J. v.
Almelo (Ov.)
Makkelijk besteld, snel geleverd.
Snelle levering en goed product.
Goede en snelle levering
alles dik in orde
👌
VW
Vincent W.
Vlissingen
11 feb 2024

Aanrader

Altijd snelle verzending en de leukste outdoor artikelen. Vond het ook super dat de kleine artikelen in het doosje waren gestopt dat oorspronkelijk bij de bushpot zat en er dus geen extra doos werd gebruikt. Efficiënt en beter voor de wereld.
Snelle reactie en instant oplossing (ivm vraag over kortingscode). Degelijke kwaliteit. Snelle levering. Ik kon met gerust hart het bos in trekken.