bushpappa.nl- Logo - Beoordelingen

bushpappa.nl

218 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden478 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 nov 2021
bushpappa.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Uitstekende service en een duidelijke en uitgebreide webshop. Ik heb een Fesca slaapzak gekocht en ik kon de dag erna al heerlijk snurken. (volgens mijn vrouw dan, geslapen als een roosje vond ik zelf)

5 nov 2023
Hoe kun je producten zo versturen. Om nog niet te spreken over het feit dat het niet hygiënisch is, is het ook nog eens niet te zien en gevaarlijk.

Beoordelingen voor bushpappa.nl

Ik had het artikel snel in huis. De indruk die ik van het artikel kreeg in de webshop kwam overeen met het grondzeil wat ik ui de verpakking haalde. En het is de prijs waard.
Precies wat ik verwacht had. De 2ehands Bivvy Bag was in uitzonderlijk goede staat op 1e inspectie. Moet hem nog uitproberen, maar ziet er goed uit.

Bushpappa is "top"

Bushpappa, een duidelijke website, prima producten. Pakje (goed verpakt) wordt snel verstuurd en bezorgd.
Product zoals omschreven, votte levering, keurig verpakt,

Top service

Top winkel met top uitbater die top service levert.
31 mrt 2024
Producten zoals omschreven en snel geleverd
Snelle correcte levering en afhandeling 👍
Prima service en snel verzonden.
Erg snelle levering.
👌
VW
Vincent W.
Vlissingen

In een woord top!!!

Aan alle mensen van Bushpappa, Bedankt dat jullie bestaan! Top producten voor super goede prijzen, ga zo door! Ik ga zeker weer bestellen, sterker nog het eerst volgende op mijn lijstje is de zwarte multitool dus die komt volgende maand. De grayl waterfles met filter en nestingcup werken perfect! Ik heb mijn eerste oatmeal met notenmix warm gemaakt en het werkt als een trein! Misschien wel handig voor jullie (een tip) om het voor filter zakje van pathfinder, of van een ander merk, erbij te verkopen zodat je eerst het grove vuil uit het water kan filteren voordat je het door de grayl laat filteren, dan kom je beter in de buurt van de voorgeschreven levensduur van het filter. ( wat heel logisch is!) Als je namelijk sterk vervuild water door de grayl drukt houd hij het niet lang vol. Al met al top producten met top levering! Jullie hebben er een vaste klant bij!
Er was een klein probleem met een gekochte tweedehandsslaapzak. Bushpapa heeft dit onmiddellijk omgewisseld en deed er helemaal niet moeilijk over, integendeel. Dit geeft vertrouwen bij aankopen op deze site. Dat wanneer er zich een probleem zou voordoen (wat steeds kan gebeuren), de verkoper de verantwoordelijkheid neemt om het snel op te lossen.