asbest-laboratorium.nl- Logo - Beoordelingen

asbest-laboratorium.nl

82 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.118 beoordelingen in totaal

2 apr 2023
Heel snel volgens afspraak, meteen het certificaat in huis. Voor de leek graag ook heel duidelijk asbest ja/nee aangetoond
JB
Jaap B.
Warnsveld

21 jun 2023
Pakketje nooit aangekomen, nergens een manier te vinden om contact op te nemen..

Beoordelingen voor asbest-laboratorium.nl

Snel resultaat, eenvoudig zelf monster nemen en opsturen
JB
Jaap B.
Warnsveld
2 apr 2023
5 mei 2023
Bedankt voor uw review! Onze analysecertificaten bevatten gegevens over de aanwezigheid en afwezigheid van asbest in het product. Op het analysecertificaat staat veelal een "-" wat betekent dat er gee nasbest is aangetroffen die hoger is dan de in Nederland geldende wettelijke grens van 0.1%. Dit is ook terug te lezen op https://asbest-laboratorium.nl/wp-content/uploads/2022/09/Folder-Niet-Aantoonbaar_HP.pdf
17 nov 2023

Snel en simpel

Benodigde spullen werden netjes aangeleverd met duidelijke instructies. Enige vervelende is dat je zelf een postzegel moet regelen voor het terugsturen. Vervolgens snel uitslag per e-mail ontvangen.
15 mei 2023

Monsterzakjes op voorraad.

Wij doen regelmatig onderzoeken. Het kost veel tijd om een testdoosje te regelen. Kunnen deze ook op voorraad worden gekocht (zakelijk).
18 aug 2023
De snelheid en veiligheid waren top, alleen bij de uitslag miste ik een conclusie in B1 taal.
24 apr 2023
Snelle analyse en duidelijk rapport
5 mei 2023
Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is gegaan!
20 jul 2023
PD
P.A. D.
Aldeboarn
1 jul 2023
Wij hebben een asbestsaneringsbedrijf en regelen voor onze opdrachtgevers ook analyses. De levering is snel genoeg, maar het adres van de locatie van het monster staat niet op de analyse, alleen maar een bestel nr. Voor onze opdrachtgevers is het belangrijk dat het adres van de monstername op de analyse staat om bijvoorbeeld naar de gemeente aan te kunnen tonen dat het materiaal asbestvrij is.
14 apr 2023
Een duidelijkere uitleg geven bij de resultaten. Die zijn voor een leek niet te begrijpen.