asbest-laboratorium.nl- Logo - Beoordelingen

asbest-laboratorium.nl

82 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.118 beoordelingen in totaal

2 apr 2023
Heel snel volgens afspraak, meteen het certificaat in huis. Voor de leek graag ook heel duidelijk asbest ja/nee aangetoond
JB
Jaap B.
Warnsveld

21 jun 2023
Pakketje nooit aangekomen, nergens een manier te vinden om contact op te nemen..

Beoordelingen voor asbest-laboratorium.nl

23 sep 2023

ruimte voor verbetering

bij de vorige eigenaar voor asbestanalyse zaten de verzendkosten gewoon in de prijs inbegrepen. is een service die je moet bieden vind ik. ook de tijd die het in beslag neemt is wat lang. het zou voor een leek of particulier fijn zijn dat er staat dat er geen asbest is aangetroffen.(tekstueel) nu moet je gaan kijken wat er omschreven is en wat er mee bedoelt wordt. dit is wat onduidelijk
27 okt 2023
Snelle afhandeling en duidelijke instructies voor een veilige monsterafname. Resultaat binnen afgesproken termijn. Certificaat bevat informatie voor professionals, maar geeft voor een particulier niet eenvoudig weer wat het resultaat betekent.
28 jul 2023
Eigenlijk geen duidelijk rapport voor een particulier. Je weet eigenlijk nóg niets. Wat je wil weten is of de golfplaten verwijderd moeten worden of niet. Chrysotiel zegt een particulier niets. Dat het asbest bleek te zijn verrastte ons!
1 mei 2023
Na 4 dagen werd de bestelling geleverd, is misschien ook wel.handig om een conclusie toe te voegen of in het product asbest aanwezig is.
Antwoord van asbest-laboratorium.nl
5 mei 2023
Bedankt voor uw review! Onze analysecertificaten bevatten gegevens over de aanwezigheid en afwezigheid van asbest in het product. Op het analysecertificaat staat veelal een "-" wat betekent dat er gee nasbest is aangetroffen die hoger is dan de in Nederland geldende wettelijke grens van 0.1%. Dit is ook terug te lezen op https://asbest-laboratorium.nl/wp-content/uploads/2022/09/Folder-Niet-Aantoonbaar_HP.pdf
10 aug 2023
Iets duur voor de service. Nog niet eens een postzegel erbij!