asbest-laboratorium.nl- Logo - Beoordelingen

asbest-laboratorium.nlReviews

: 983Goed

Gecertificeerd sinds: 1 dec. 2017
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
asbest-laboratorium.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij asbest-laboratorium.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 1 dec. 2017
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor asbest-laboratorium.nl

85 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

28 sep. 2021
Bestellen en leveren verliep snel en accuraat. De volgende dag netjes de test set in mijn brievenbus. Dezelfde dag (dinsdag) het monster terug gestuurd maar helaas duurde het nog tot de volgende maandag voordat het resultaat binnen was. Afgezien van de lange wachttijd en daarmee het niet waarmaken van de belofte om binnen 1 werkdag het resultaat te ontvangen heel tevreden.

16 aug. 2022
Er zijn meerdere instanties waar je asbest kunt laten onderzoeken. Ik had voor deze gekozen omdat zij pretenderen in twee dagen een uitslag te mailen. In totaal heeft het bij mij (tussen aanvraag en uitslag) elf dagen geduurd. Min vier weekenddagen, is zeven ipv twee werkdagen. In mijn perceptie is dat vijf dagen waar mijn timmermannen niets konden doen omdat het niet zeker was of het om asbest ging. Maar ook een week waarin ik ook een inventarisatie had kunnen laten uitvoeren. Mijn advies: niet meer van die korte termijnen aangeven bij het adverteren. Die blijken niet realistisch te zijn. Ik zal hierom, deze instantie, zeker niet aanbevelen.

Beoordelingen voor asbest-laboratorium.nl

3 sep. 2022
Makkelijk toe te sturen en vrij snel antwoordt. Wat beter kan is het stikkertje waarop met een gewone balpen bijna niet is te schrijven omdat het te glad papier is.
Uitstekende en zeer volledige stap-voor-stap begeleiding voor de uitvoering van de asbest controle. Bovendien werd er snel gereageerd op mijn mail.
5 sep. 2022
snelle reactie
13 sep. 2022
Top
19 aug. 2022
Soepel proces van versturen en antwoord krijgen. Interpreteren van de uitslag is wel even hersengymnastiek.
1 aug. 2022
Snelle service, goede communicatie - het bedrijf maakt zijn toezeggingen prima waar!
5 aug. 2022
Prima service, stipt en nauwkeurig. Degelijke informatie.
9 aug. 2022
Super snel
12 aug. 2022
10 aug. 2022
12 jul. 2022
Goede communicatie van bestelling tot levering. Duidelijk pakket hoe staal terug te sturen. Nu nog even wachten op het resultaat.
21 jul. 2022
Goede service
11 jul. 2022
9 jun. 2022
Snel
18 jan. 2022
Goed geholpen door Lidia & Natasha over alles wat ik over het asbest graag zou willen weten. Ik heb asbest monster test kit aangeschaft omdat ik voor de oplevering van mijn oude woning de linoleum vloer moet verwijderen
7 feb. 2022
Snelle service, overzichtelijke rapportage. In mijn geval was het gelukkig geen asbest, een goede toevoeging in het rapport zou nog zijn om even te melden welk materiaal het dan wel betreft.
29 sep. 2021
Heb geen ervaring met andere vergelijkbare laboratoria waardoor een vergelijking voor mij niet mogelijk is.
22 jan. 2022
Duidelijk pakket. Snelle uitslag. Alleen jammer dat ze er geen gefrankeerde retour enveloppe bij doen.
7 mei 2022
Wij hadden twijfels over dat stukje maar jullie waren bijzonder snel dank daarvoor Mvg C Bellekom