EXIT Toys - exittoys.be- Logo - Beoordelingen

EXIT Toys - exittoys.be

115 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden845 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jun 2018
EXIT Toys - exittoys.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 jun 2023
Mijn bestelling was er sneller dan verwacht. Wat niet meteen duidelijk was is dat de Nederlandse en Belgische website echt compleet los van elkaar staan, ik liep aanvankelijk op die manier vast. Daarnaast blijf ik het jammer vinden dat de prijs voor onderdelen van een trampoline zo hoog is. Al 2x een nieuwe rand en nu nieuwe veren, een volledig nieuwe trampoline had denk ik minder gekost, en dat zou toch jammer zijn

5 jul 2023
Ik was op zoek naar een bepaald type dichtingsring die bij de filterpomp van een exit zwembad zat. Eerst werd de verkeerde ring gekozen. Uiteindelijk werd de juiste opgestuurd maar betaalde ik meer voor de verzending dan de kostprijs. Vooral jammer omdat de ring ook in een omslag past die maar 1€55 kost ipv een doos van 10€

Beoordelingen voor EXIT Toys - exittoys.be

Topproducten

Snelle service, vlotte levering, goeie kwaliteit. Dit is ondertussen onze 2de exit trampoline. De vorige hebben we ruim10 jaar gehad, maar was nu toch echt aan vervanging toe.
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.be
Hallo! Bedankt voor jouw positieve review! Ontzettend leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over ons product. En zulke reviews maken ons enorm blij! 😃 Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys
Beschermrand voor trampoline van 2015 besteld, maar bevestiging bleek nu anders dan in 2015. na navraag nieuwe handleiding afgeprint en dan probleemloos gemonteerd. Groetjes.
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.be
Heel erg bedankt voor jouw 5-sterrenbeoordeling! ⭐️ Wij zijn blij dat mensen zoals jij de tijd nemen om een reactie achter te laten. We doen er alles aan om onze service voortdurend te verbeteren. Wij wensen je weer veel plezier van jullie trampoline. Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys
Snelle correcte afhandeling van bestelling. Fijn dat kapotte onderdelen vervangen kunnen worden.
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.be
Hallo! Bedankt voor jouw positieve review! Ontzettend leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze service. En zulke reviews maken ons enorm blij! 😃 Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys
Nog maar juist in gebruik, snelle levering en duidelijk plannetje.
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.be
Bestelling en levering perfect zoals het hoort
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.be
Hallo! Bedankt voor jouw positieve review! Ontzettend leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze service En zulke reviews maken ons enorm blij! 😃 We wensen je weer veel springplezier! Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys
Heel goede klantenservice. Snelle reacties
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.be
Heel erg bedankt voor jouw 5-sterrenbeoordeling! ⭐️ Wij zijn blij dat mensen zoals jij de tijd nemen om een reactie achter te laten. We doen er alles aan om onze service voortdurend te verbeteren. Veel plezier met jullie EXIT Silhouette trampoline. Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys
Onberispelijke klantenservice
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.be
Ontzettend leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze klantenservice. En zulke reviews maken ons enorm blij! 😃
Correcte service, mooi product
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.be
Heel erg bedankt voor jouw 5-sterrenbeoordeling! ⭐️ Wij zijn blij dat mensen zoals jij de tijd nemen om een reactie achter te laten. We doen er alles aan om onze service voortdurend te verbeteren. Veel plezier met jullie EXIT Fantasia houten speelhuis. Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys
Snelle en juiste service.👍
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.be
Heel erg bedankt voor jouw 5-sterrenbeoordeling! ⭐️ Wij zijn blij dat mensen zoals jij de tijd nemen om een reactie achter te laten. We doen er alles aan om onze service voortdurend te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys!
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.be
Hallo, Heel erg bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te plaatsen🍀 We wensen je veel spring plezier toe! Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.be
Heel erg bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te plaatsen🍀 We wensen je weer veel plezier van je EXIT Toys product! Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys
Super bedankt voor jouw 5-sterrenreview! ⭐️
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.be
Bedankt voor jouw positieve review! Ontzettend leuk dat je zo enthousiast bent over EXIT Toys.😃
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.be
Heel erg bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te plaatsen🍀
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.be
Hallo, Wat ontzettend leuk dat je een positieve review hebt achtergelaten en dat je er de tijd voor hebt genomen. Bedankt daarvoor! Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT Dynamic trampoline. Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.be
Hallo, Wat ontzettend leuk dat je een positieve review hebt achtergelaten en dat je er de tijd voor hebt genomen. Bedankt daarvoor! Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys