EXIT Toys - exittoys.be- Logo - Beoordelingen

EXIT Toys - exittoys.be

101 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden824 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jun 2018
EXIT Toys - exittoys.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 jun 2023
Mijn bestelling was er sneller dan verwacht. Wat niet meteen duidelijk was is dat de Nederlandse en Belgische website echt compleet los van elkaar staan, ik liep aanvankelijk op die manier vast. Daarnaast blijf ik het jammer vinden dat de prijs voor onderdelen van een trampoline zo hoog is. Al 2x een nieuwe rand en nu nieuwe veren, een volledig nieuwe trampoline had denk ik minder gekost, en dat zou toch jammer zijn

5 jul 2023
Ik was op zoek naar een bepaald type dichtingsring die bij de filterpomp van een exit zwembad zat. Eerst werd de verkeerde ring gekozen. Uiteindelijk werd de juiste opgestuurd maar betaalde ik meer voor de verzending dan de kostprijs. Vooral jammer omdat de ring ook in een omslag past die maar 1€55 kost ipv een doos van 10€

Beoordelingen voor EXIT Toys - exittoys.be

Antwoord van EXIT Toys - exittoys.be
Heel erg bedankt voor jouw positieve review! Wij zijn blij dat mensen zoals jij de tijd nemen om een reactie achter te laten. Wij wensen jou heel veel plezier met jullie EXIT Black Edition trampoline. Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys
😃
We hadden een vraag en deze werd goed beantwoord
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.be
Goedemorgen, Bedankt voor je leuke positieve review. Fijn om te horen dat je enthousiast bent over onze klantenservice. Wij wensen je veel plezier met het EXIT Toys product. Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.be
Goedemorgen, Wat fijn om te lezen dat je een positieve review hebt achter gelaten. Wij vinden het fijn dat mensen zoals jij de tijd nemen om dit voor ons te doen. Wij willen je heel veel plezier met je EXIT Toys product! Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys

Aanbevolen

Correct, vlotte levering
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.be
Hallo, Bedankt voor je positieve review! Wij vinden het super fijn dat er klanten zijn die dit invullen zo kunnen wij elke keer onze service weer optimaliseren. Hopelijk kan je met jou bestelde onderdelen weer gaan genieten van je EXIT Toys Trampoline. Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys
Snelle levering en goede dienstverlening.
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.be
Hallo, Bedankt voor je positieve reactie. Wij vinden het fijn als klanten hier de tijd voor nemen. We doen ons uiterste best om onze service te blijven optimaliseren. Wij wensen je veel plezier met je EXIT Toys trampoline afdekhoes. Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.be
Goedemorgen Carlo, Wat fijn om te lezen dat je een positieve review hebt achter gelaten. Wij vinden het fijn dat mensen zoals jij de tijd nemen om dit voor ons te doen. Wij willen je heel veel plezier met je EXIT Toys trampoline! Vriendelijke groet, Team EXIT Toys
Correct
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.be
Hallo Hugo, Bedankt voor je positieve reactie! Wij vinden het fijn dat klanten zoals jij de tijd ervoor nemen om dit te doen. Wij wensen je veel plezier met je EXIT Toys voetbal doelen. Met vriendelijke groet, Team EXIT Toys
NL
Natalie L.
Lochristi
17 nov 2023
alles beviel me er is alles aan gedaan om mij te helpen vlotte service, vlot antwoord
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.be
Goedemorgen Natalie, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT Toys product. Groet, Team EXIT Toys
14 nov 2023
Goedemorgen Jeroen, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT buitenspeelgoed Vriendelijke groet, Team EXIT Toys
24 okt 2023
EXIT Leather Premium spa ..très facile a monter ..très bon rapport qualité prix..et que dire du service après vente au top du top ...petite défectuosité remplacer par la pièce sans discutions envoyer gratuitement dans les 24 heures .. je recommande ..
2 nov 2023
Bonjour Philippe, C'est très gentil que tu aies pris le temps de laisser un avis positif. Nous te souhaitons encore beaucoup de plaisir avec tes jouets d'extérieur EXIT. Cordialement, L'équipe EXIT Toys
5 okt 2023
Hoi Jeroen, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT buitenspeelgoed. Groet, Team EXIT Toys
3 okt 2023
4 okt 2023
Hoi Raf, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT buitenspeelgoed. Groet, Team EXIT Toys
2 okt 2023
Probleem werd snel verholpen !
4 okt 2023
Hoi Tineke, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT buitenspeelgoed. Groet, Team EXIT Toys
29 sep 2023
Probleem opgelost !!
28 sep 2023

snel corect

snel correct
4 okt 2023
Hoi Bart, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT buitenspeelgoed. Groet, Team EXIT Toys
26 sep 2023

Gebarsten ballon :-(

de doelen zijn geweldig, maar een van de ballen was al een paar minuten na het oppompen gebarsten :-((( !!!
27 sep 2023
Dag Elinor, Bedankt voor je review en wat fijn dat je tevreden bent met de voetbaldoelen. Wat jammer van de bal, dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Je mag via www.exittoys.com/welcome een klacht hierover indienen bij onze klantenservice en dan gaan we je hiermee tegemoet komen. Groeten, Team EXIT Toys
21 sep 2023
Heel snelle levering
24 sep 2023
Hoi Simonne, Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om een positieve review achter te laten. Wij wensen je nog veel plezier met jouw EXIT buitenspeelgoed. Groet, Team EXIT Toys
11 sep 2023
dat de mensen aan de telefoon vriendelijk waren
13 sep 2023
Dag Ronny, Bedankt voor je positieve review, fijn dat we je met een lach hebben kunnen helpen! Groeten, Team EXIT Toys
5 sep 2023
Tweede trampoline die ik koop bij exit toys. Een voor mijn kids (paar jaar geleden) en nu eentje om cadeau te doen. Super blij anders zou ik geen 2 keer hetzelfde merk kopen. Onze ziet er nog steeds even goed uit. En blijft jaar in jaar uit buiten staan. Super tevreden.
7 sep 2023
Dag Aurelie, Bedankt voor je positieve review. Wat ontzettend leuk om te horen dat jullie zo veel en al zo lang plezier hebben van jullie EXIT trampoline! En er bestaat natuurlijk ook geen beter cadeau om te geven ;-) Heel veel plezier met het cadeau geven van de trampoline en nog heel veel plezier van jullie eigen trampoline! Groeten, Team EXIT Toys