EXIT Toys - exittoys.be- Logo - Beoordelingen

: 626GoedGecertificeerd

EXIT Toys - exittoys.be- Logo - Beoordelingen

Details over EXIT Toys - exittoys.be

EXIT Toys - exittoys.be - Beschrijving

EXIT Toys is hét eigentijdse buitenspeelgoed dat kinderen stimuleert en zelfs uitdaagt om buiten te spelen!
Dutch Toys Group B.V.
Edisonstraat 83
7006RB Doetinchem
Joris Aerts

Beoordelingen voor EXIT Toys - exittoys.be

154 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Vlotte levering van ons EXIT zwembad. Alle dozen mooi samen verpakt op een palletje. Persoonlijke, snelle en goede service naverkoop i.v.m. met een item dat later geleverd werd. Doe zo voort EXIT Team!

Mijn verkeerde bestelling retour gedaan in dezelfde verpakking als waarin deze kwam. Twee aaneengemaakte dozen. Ik meldde beide items retour op de site en kreeg twee retourstickers. In heb maar 1 gebruikt aangezien de dozen aaneen hingen. Gevolg: er is maar 1 deel terugbetaald. De doos met de goedkoopste inhoud. Ik had mijn bestelling ook opnieuw gedaan en die staat al 4 dagen in depot. Maar dat is de fout van dpd denk ik. Geen goede ervaring dus.

Beoordelingen voor EXIT Toys - exittoys.be

Snelle verzending
Vlotte service, goede update van status bestelling, ... tevreden!
Klantenservice is echt super! Er was iets verkeerd geleverd en de dames van de klantendienst hebben me supersnel geholpen. Beide dames waren ook zeer vriendelijk.
Jullie verliezen een ster omdat ik best wel wat problemen heb gehad met mijn bestelling maar de klachtendienst was uitstekend en de reacties super vlug!
perfect verlopen en goeie communicatie
Partner DPD is ondermaats. Nooit opgedaagd en het pakket dan achtergelaten bij een hub op 15 km van bij ons.
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.be
Bedankt voor je feedback. Fijn dat je je ervaring met DPD met ons deelt. Zo kunnen we dit weer met hen oppakken natuurlijk. Je bestelling is nu wel compleet? Mocht je nog vragen wil je ons dan een persoonlijk bericht sturen? Bedankt! Team EXIT Toys.
Levering was niet correct volgens bestelbon. Sommige stukken ontbreken en andere zijn geleverd in verkeerde aantal. Heb contact gehad met klantendienst en er werd beloofd snel een correctie door te voeren. Wacht voorlopig nog op een bevestigend bericht hieromtrent.
Mooi, stevig tafeltje, zoontje van 5 was er direct weg mee. Veel speelplezier!
Blij met een nieuw net voor ons voetbaldoel. Uitstekende kwaliteit. Hopelijk niet snel scheuren.
Alles perfect buiten dat 1 buis geen voorgeboorde gaten had.
Zeer snel verzonden . Enkel de vervoerder was traag. Top materiaal