EXIT Toys - exittoys.be- Logo - Beoordelingen

EXIT Toys - exittoys.beReviews

: 713Goed

Gecertificeerd sinds: 22 jun. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
EXIT Toys - exittoys.be is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij EXIT Toys - exittoys.be kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 22 jun. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor EXIT Toys - exittoys.be

133 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

7 jul. 2022
Très beau produits et belle qualité prix . Peut-être juste changé de livreur enfin autre que DPD , ils sont pas très soigneux et correct sinon quand j'ai téléphoné a Exit Toys un gentil monsieur ma pris en charge et seulement en 15 min d'attente . J'ai téléphoner le 06/07 et mon colis est deja renvoyé aujourd'hui . Il devrait avoir plus d'entreprise aussi consciencieux que vous . bonne journée et encore merci à vous

13 mei 2022
Mijn verkeerde bestelling retour gedaan in dezelfde verpakking als waarin deze kwam. Twee aaneengemaakte dozen. Ik meldde beide items retour op de site en kreeg twee retourstickers. In heb maar 1 gebruikt aangezien de dozen aaneen hingen. Gevolg: er is maar 1 deel terugbetaald. De doos met de goedkoopste inhoud. Ik had mijn bestelling ook opnieuw gedaan en die staat al 4 dagen in depot. Maar dat is de fout van dpd denk ik. Geen goede ervaring dus.

Beoordelingen voor EXIT Toys - exittoys.be

2 aug. 2022
Snelle levering toppy
2 aug. 2022
1 aug. 2022
Een onderdeel besteld en onmiddellijk betaald, maar nog steeds niks ontvangen.
29 jul. 2022
27 jul. 2022
Super service. Op en top!!!!! Exit toys raad ik aan ,aan iedereen;-)
27 jul. 2022
22 jul. 2022
TOP! TOP!TOP!. Ik heb er geen andere woorden voor. Zo een goede service,nog nooit mee gemaakt. Als er iemand een award voor beste winkel en service krijgt,dan 100% EXIT TOYS. We hadden wat defecten aan ons zwembad en we kregen er direct een nieuw in de plaats. Vlotte communicatie. Dus dankjewel voor jullie snelle en efficiënte hulp en service. Doe zo voort zou ik zeggen. Proficiat!!!!!
21 jul. 2022
Vriendelijk, correct, snel. Kan niet beter👍
21 jul. 2022
Ondanks het verkeerd bestelde produkt en na de melding hiervan had ik binnen de 2 dagen mijn betaling terug. Kreeg erg snel antwoord op gestelde vraag.
Op tijd en 100% wat we zochten
19 jul. 2022
Alles correct geleverd. Ook bij beschadiging direct een vervangstuk gekregen. Chapeau voor deze service!! Toestel ook top!!
18 jul. 2022
Snelle service Duidelijke website, eenvoudig bestellen en snelle levering.
13 jul. 2022
Zeer goede dienst na verkoop! Na een jaar begon onze filterpomp te lekken en we kregen eerst wat tips maar toen die niet hielpen hebben we zonder problemen een nieuwe pomp gekregen!
11 jul. 2022
8 jul. 2022
8 jul. 2022
Heel goede service na verkoop
5 jul. 2022
1) Ik heb op 23 juni een bestelling in retour gedaan, maar heb tot op heden mijn geld nog niet terug ontvangen. 2) ik heb een springmat gekocht van de juiste diameter (de eerste keer had ik een te kleine diameter besteld, deze is in retour, zie 1) hierboven. Maar ook de 2de springmat is niet correct. Er zijn 80 haken ingenaaid. Terwijl het kader van mijn trampoline slechts 72 voorziene openingen
Antwoord van EXIT Toys - exittoys.be
7 jul. 2022
Bedankt voor je bericht en zo te zien vragen dit om wat verder uitzoekwerk. Ik zie aan de trackingcode van je retourzending dat er op 5 juli pas een eerste scan bij DPD is geweest, dus daar zit wat vertraging op zo lijkt het. En aan het aantal haken te zien, denk ik dat je niet de juiste springmat besteld hebt. Elk model trampoline heeft haar eigen onderdelen. Ik stuur je een persoonlijk bericht om dit en de retourzending verder uit te zoeken. Groetjes Team EXIT Toys
5 jul. 2022
Een artikel werkte niet en ik ontving vrij snel een ander. Ik ontving eveneens een retoursticker zodat het retour-artikel gemakkelijk kon teruggezonden worden. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel dat echt het onderste uit de kan haalt om de klanten tevreden te houden. Dikke pluim !