EXIT Toys - exittoys.be- Logo - Beoordelingen

EXIT Toys - exittoys.beReviews

: 713Goed

Gecertificeerd sinds: 22 jun. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
EXIT Toys - exittoys.be is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij EXIT Toys - exittoys.be kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 22 jun. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor EXIT Toys - exittoys.be

133 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

7 jul. 2022
Très beau produits et belle qualité prix . Peut-être juste changé de livreur enfin autre que DPD , ils sont pas très soigneux et correct sinon quand j'ai téléphoné a Exit Toys un gentil monsieur ma pris en charge et seulement en 15 min d'attente . J'ai téléphoner le 06/07 et mon colis est deja renvoyé aujourd'hui . Il devrait avoir plus d'entreprise aussi consciencieux que vous . bonne journée et encore merci à vous

13 mei 2022
Mijn verkeerde bestelling retour gedaan in dezelfde verpakking als waarin deze kwam. Twee aaneengemaakte dozen. Ik meldde beide items retour op de site en kreeg twee retourstickers. In heb maar 1 gebruikt aangezien de dozen aaneen hingen. Gevolg: er is maar 1 deel terugbetaald. De doos met de goedkoopste inhoud. Ik had mijn bestelling ook opnieuw gedaan en die staat al 4 dagen in depot. Maar dat is de fout van dpd denk ik. Geen goede ervaring dus.

Beoordelingen voor EXIT Toys - exittoys.be

30 jun. 2022
28 jun. 2022
27 jun. 2022
23 jun. 2022
problemen met de binnenbanden van een gocart (ventielen waren slecht geplaatst) 2 nieuwe binnenbanden moeten kopen, terwijl dit kon vermeden worden met de juiste plaatsing en afstelling van de ventielen van de binnenbanden 30,93 euro
23 jun. 2022
Met Exit Toys steeds een garantie op vlotte levering van de bestelde producten; gebruiksvriendelijke site en snelle levering. Eveneens adequate dienst na verkoop!
22 jun. 2022
Waar ze me in Dreamland niet konden verder helpen met mijn Exit zwembad, was de service van EXIT zelf heel goed. Probleem voor weinig geld opgelost !
21 jun. 2022
Op tijd geleverd. In maart besteld, beloofd op 15 juni, en het was er al één dag eerder. Net op tijd
21 jun. 2022
Levertijd voor één onderdeel meer dan een maand. Alsook pas de dag ervoor track en trace code waarbij het heel lang duurt tegen dat je kan zien welk uur het nu zal zijn.
20 jun. 2022
20 jun. 2022