EXIT Toys - exittoys.be- Logo - Beoordelingen

EXIT Toys - exittoys.be

101 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden820 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jun. 2018
EXIT Toys - exittoys.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

29 jun. 2023
Mijn bestelling was er sneller dan verwacht. Wat niet meteen duidelijk was is dat de Nederlandse en Belgische website echt compleet los van elkaar staan, ik liep aanvankelijk op die manier vast. Daarnaast blijf ik het jammer vinden dat de prijs voor onderdelen van een trampoline zo hoog is. Al 2x een nieuwe rand en nu nieuwe veren, een volledig nieuwe trampoline had denk ik minder gekost, en dat zou toch jammer zijn

5 jul. 2023
Ik was op zoek naar een bepaald type dichtingsring die bij de filterpomp van een exit zwembad zat. Eerst werd de verkeerde ring gekozen. Uiteindelijk werd de juiste opgestuurd maar betaalde ik meer voor de verzending dan de kostprijs. Vooral jammer omdat de ring ook in een omslag past die maar 1€55 kost ipv een doos van 10€

Beoordelingen voor EXIT Toys - exittoys.be

Meest recente eerst
19 jun. 2023
19 jun. 2023
18 jun. 2023
18 jun. 2023
Tout est ok
16 jun. 2023
Snelle levering, super kwaliteit!
14 jun. 2023
dome livré trés vite . CAR L ENCIENNE BRULEE PAR LE SOLEIL .
13 jun. 2023
Super toffe website, snelle service, ook als je iets retour moet sturen is alles snel in orde en geregeld. Zeker een aanrader!!
13 jun. 2023
Alles was in orde! Goed verpakt.
bonne qualité
Snelle en correcte levering. Nadien klantendienst perfect 👍
9 jun. 2023
snelle info reactie en grote keuze aan na bestellen zodat je niet een heel zwembad opnieuw moet kopen
8 jun. 2023
7 jun. 2023
Top service snelle levering en goede website. Heel duidelijk
7 jun. 2023
1 jun. 2023
29 mei 2023

Top!

Snelle en zeer vriendelijke correspondentie met medewerker Britt.
26 mei 2023
Goede informatie vooraf gekregen, snelle afhandeling en vlotte levering. Minpunt: levering was opgegeven en voorzien op mijn adres, doch alles werd geleverd in een afhaalpunt waar ik het diende af te halen.
17 mei 2023
Het contact door de leverancier Dachser werd op de telefoon aangegeven als 'mogelijke spam'. Het was handig geweest als ze een email of bericht hadden gestuurd ofwel op de voicemail ingesproken