EXIT Toys - exittoys.be- Logo - Beoordelingen

EXIT Toys - exittoys.be

101 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden820 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jun. 2018
EXIT Toys - exittoys.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

29 jun. 2023
Mijn bestelling was er sneller dan verwacht. Wat niet meteen duidelijk was is dat de Nederlandse en Belgische website echt compleet los van elkaar staan, ik liep aanvankelijk op die manier vast. Daarnaast blijf ik het jammer vinden dat de prijs voor onderdelen van een trampoline zo hoog is. Al 2x een nieuwe rand en nu nieuwe veren, een volledig nieuwe trampoline had denk ik minder gekost, en dat zou toch jammer zijn

5 jul. 2023
Ik was op zoek naar een bepaald type dichtingsring die bij de filterpomp van een exit zwembad zat. Eerst werd de verkeerde ring gekozen. Uiteindelijk werd de juiste opgestuurd maar betaalde ik meer voor de verzending dan de kostprijs. Vooral jammer omdat de ring ook in een omslag past die maar 1€55 kost ipv een doos van 10€

Beoordelingen voor EXIT Toys - exittoys.be

Meest recente eerst
9 mei 2023

Top Marks!

great customer service - rapid delivery and product set up and seems to be very good quality. Top marks.
8 mei 2023
Top kwaliteit en vlotte levering! Handleiding of manier waarop vijzen en onderdelen zijn verpakt zou wel iets duidelijker kunnen. Niet altijd duidelijk welk onderdeel/ vijs waar hoort Vergt wat uitzoeken, maar lukt uiteindelijk vrij vlot.
2 mei 2023
Top 👍🏼 Excellent Rapide !!
2 mei 2023
Sint-Niklaas
28 apr. 2023
28 apr. 2023

snelle en onberispelijke service

steeds de beste service en snelle levering !
26 apr. 2023
Alles netjes geleverd.
20 apr. 2023
Uitstekende klantendienst, heel goed en snel geholpen!
19 apr. 2023
Zeer snelle en complete hulpverlening! Op heel vriendelijke manier hulp gekregen bij het vinden van een exact onderdeel
19 apr. 2023
18 apr. 2023
Toppy snelle levering
14 apr. 2023
Heel snel geholpen via chat, super
13 apr. 2023
Topservice! Op alle vlakken meer dan een dikke 👍. In de toekomst zullen wij zeeeeeeeker nog zaken bij jullie bestellen 👌
10 apr. 2023
27 mrt. 2023